goed bezigP!nki schreef:Nou net naar de bruna geweest...die worden elk jaar weer blij van me, als de dogtrail er aan komt.
Oh ja.. en een nieuw compas gehaald hahaha

Moderator: moderatorteam
goed bezigP!nki schreef:Nou net naar de bruna geweest...die worden elk jaar weer blij van me, als de dogtrail er aan komt.
Oh ja.. en een nieuw compas gehaald hahaha
Jeannettebo schreef:ik probeer hier een uurtje eerder vrij te kunnen zijn van mn werk, anders red ik het niet ben ik bang
en ik maar denken, jeeh, die hond lijkt best op LukaCarma schreef:Hier bijna klaar. Wij kunnen dit jaar overnachten bij vrienden van een van de teamleden die vlakbij Diever wonen. Daar gaan we vanavond al heen (voor mij is het 1.5 uur rijden) zodat we morgenochtend iets rustiger aan kunnen doenBijna alles is gepakt, gelukkig zorgen mijn teamleden voor een kompas en een passer, want dat soort dingen heb ik dus écht niet in huis
Zijn we elkaar gewoon voorbij gelopen dan?yamie schreef:en ik maar denken, jeeh, die hond lijkt best op LukaCarma schreef:Hier bijna klaar. Wij kunnen dit jaar overnachten bij vrienden van een van de teamleden die vlakbij Diever wonen. Daar gaan we vanavond al heen (voor mij is het 1.5 uur rijden) zodat we morgenochtend iets rustiger aan kunnen doenBijna alles is gepakt, gelukkig zorgen mijn teamleden voor een kompas en een passer, want dat soort dingen heb ik dus écht niet in huis
![]()