Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goed pension omg. Helmond/Eindhoven
Moderator: moderatorteam
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Goed pension omg. Helmond/Eindhoven
Weet niet of het hier goed staat anders mag het verplaatst worden.
Weet iemand een goed pension in omg. Helmond/Eindhoven?
We willen misschien begin volgend jaar een paar daagjes weg. En 2 honden ergens onder brengen bij familie gaat niet lukken.
Het liefst een pension waar ze de hele dag op een speelweide mogen.
We hebben 2 werk-herders.
In bench slapen snachts is geen probleem dat zijn ze gewend hier.
Hoor graag ervaringen van mensen van pensions in deze omgeving zodat we een selectie kunnen maken om een keer te gaan kijken. en kan ik me instellen op hoeveel de kosten daar van gaan zijn (heb er nu geen idee van, ze zijn nog nooit naar een pension geweest, toen we diego alleen hadden kon die bij familie op gevangen worden)
Weet iemand een goed pension in omg. Helmond/Eindhoven?
We willen misschien begin volgend jaar een paar daagjes weg. En 2 honden ergens onder brengen bij familie gaat niet lukken.
Het liefst een pension waar ze de hele dag op een speelweide mogen.
We hebben 2 werk-herders.
In bench slapen snachts is geen probleem dat zijn ze gewend hier.
Hoor graag ervaringen van mensen van pensions in deze omgeving zodat we een selectie kunnen maken om een keer te gaan kijken. en kan ik me instellen op hoeveel de kosten daar van gaan zijn (heb er nu geen idee van, ze zijn nog nooit naar een pension geweest, toen we diego alleen hadden kon die bij familie op gevangen worden)
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- Aantal honden: 1
Re: Goed pension omg. Helmond/Eindhoven
Wij brengen die 2 van ons voor de eerste keer naar een pension in februari. In Someren. Dat is een half uurtje van Eindhoven en een kwartiertje van Helmond af. Daar hebben ze een grote schuur van steen met grote hondenrennen maar de honden kunnen niet met snoeten bij elkaar. Verder gaan ze daar 3 keer per dag een tijd de speelweide op. Mijn schoonouders brengen hun boxer erheen en die vind het daar prachtig.
- Sonnie1983
- Zeer actief
Heb je misschien een website of adres ofzo?
Kunnen onze 2 honden dan wel bij elkaar in 1 ren? (tot nu toe gaan ze hartstikke goed met elkaar) en hoeveel tijd is het per keer op de speelweide?
sorry voor de vragen maar wil wel wat goeds voor mijn hondjes als we weg gaan.
Kunnen onze 2 honden dan wel bij elkaar in 1 ren? (tot nu toe gaan ze hartstikke goed met elkaar) en hoeveel tijd is het per keer op de speelweide?
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
De honden kunnen samen in de ren ja. Onze 2 bassets gaan ook samen. Verder durf ik niet te zeggen hoe lang ze in de speelweide gaan. Ik weet wel als je honden goed met andere honden over weg kan dat ze dan ook met een paar andere honden kunnen spelen. Verder kan je kiezen voor hun voer of je eigen voor meegeven. Ik weet dat ze Marina Kanters heet en dat de Kuilerstraat is. Dus even googlen en dan vind je denk ik wel telefoonnummer en huisnummer.
-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
De Kwispelhoeve is vanuit Eindhoven ook te doen. Heb er goede berichten over gehoord.
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Een clublid van een bevriende club heeft een kleinschalig pension in Borkel en Schaft.
Mijn clubgenoten zijn er zeer tevreden over.
Volgens mij heeft ie geen site oid maar als je wil kan ik zijn telefoonnummer wel vragen.
Volgens mij heeft ie geen site oid maar als je wil kan ik zijn telefoonnummer wel vragen.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Mijn ouders zijn hier heel tevreden over: http://www.vorsterdijk.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; in Nuenen
En dit is ook een goede: http://www.levenindebrouwerij.net/" onclick="window.open(this.href);return false; wel ietsje verder weg en de honden worden in groepen gedeeld. Een huiskamer idee, maar ze kijken wel heel goed welke honden bij elkaar passen.
En dit is ook een goede: http://www.levenindebrouwerij.net/" onclick="window.open(this.href);return false; wel ietsje verder weg en de honden worden in groepen gedeeld. Een huiskamer idee, maar ze kijken wel heel goed welke honden bij elkaar passen.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
Tulp
- Zeer actief
Is dat niet de Kwispelhoeve?Inge schreef:Een clublid van een bevriende club heeft een kleinschalig pension in Borkel en Schaft.
* * *
- Tesslys
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): BC's.
- Contacteer:
Het is misschien wat verder weg voor jullie, maar ik hoor hier alleen maar tevreden geluiden over:
http://www.kempischdierenpension.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is in Reusel.
http://www.kempischdierenpension.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is in Reusel.
-
Gos
- Zeer actief
Vraag even aan Roos waar zij haar reu had gebracht want daar wil je in ieder geval je honden niet onderbrengen :N:
- Sonnie1983
- Zeer actief
Ja dat had ik onthoudenGos schreef:Vraag even aan Roos waar zij haar reu had gebracht want daar wil je in ieder geval je honden niet onderbrengen :N:
- Sonnie1983
- Zeer actief
Geen idee waar Borkel en Schaft ligt maar zou graag het telefoonnummer ontvangen.Inge schreef:Een clublid van een bevriende club heeft een kleinschalig pension in Borkel en Schaft.
- Sonnie1983
- Zeer actief
Bedankt voor alle reacties zover, ik ga de websites allemaal bekijken van de week.
Meer ervaringen zijn natuurlijk altijd welkom!
Meer ervaringen zijn natuurlijk altijd welkom!
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nee.Tulp schreef:Is dat niet de Kwispelhoeve?Inge schreef:Een clublid van een bevriende club heeft een kleinschalig pension in Borkel en Schaft.
Ik hoorde over de Kwispelhoeve (maar of dat waar is weet ik niet) dat ze de honden bij elkaar op de weide doen, iets wat ik nooit zou willen.
Het pension wat ik bedoel is kleinschalig, staat niet op internet oid, maar heeft wel alle benodigde papieren. Ik ken naast mijn clubgenoten verschillende mensen die daar de honden naartoe brengen en ze zijn allemaal tevreden.
Sonja, ik heb gisteren het telefoonnummer gevraagd, stuur ik je even per pb.
Groetjes Inge

- Sonnie1983
- Zeer actief
Dank je Inge.
Ik vind het fijn als mijn honden overdag de ruimte hebben. Lekker kunnen spelen etc. Of dat met andere honden er bij is vind ik ook prima als de eigenaren van het pension maar wel goed kijken wie bij elkaar kunnen etc.
Zodat ik geen gehavende honden terug krijg, of zij bij een hond zitten die ze niet moeten en daar schade aanrichten. Kan beide kanten in he.
Ik vind het fijn als mijn honden overdag de ruimte hebben. Lekker kunnen spelen etc. Of dat met andere honden er bij is vind ik ook prima als de eigenaren van het pension maar wel goed kijken wie bij elkaar kunnen etc.
Zodat ik geen gehavende honden terug krijg, of zij bij een hond zitten die ze niet moeten en daar schade aanrichten. Kan beide kanten in he.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
zou dat dus niet willen riskeren als ik er zelf niet bij ben, hier net weggeweest en iemand anders heeft de honden gedaan, maar zelfs de honden die ik samen uitliet heb ik hem apart uit laten laten, want het is toch anders als je er niet bij bent....Sonnie1983 schreef:Heb je misschien een website of adres ofzo?
en verder heb ik je al een link gegeven
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
In/bij Valkenswaard.Sonnie1983 schreef:Geen idee waar Borkel en Schaft ligt maar zou graag het telefoonnummer ontvangen.Inge schreef:Een clublid van een bevriende club heeft een kleinschalig pension in Borkel en Schaft.
Ikzelf werk bij Dierenpension Den Doolhof in Gemonde, maar dat is net weer wat verder maar wel een goed pension waar je ook elke zaterdag vrijblijvend kunt komen kijken. Succes met zoeken!

-
Tulp
- Zeer actief
Welke in Asten?Sonnie1983 schreef:Ja dat had ik onthoudenGos schreef:Vraag even aan Roos waar zij haar reu had gebracht want daar wil je in ieder geval je honden niet onderbrengen :N:die was in Asten. Maar zal nog eens vragen welke precies het was voor het geval er daar meer zitten.
* * *
- Sonnie1983
- Zeer actief
Gemonde is toch bij Sint Michelsgestel en zo in de buurt?linda1985 schreef:In/bij Valkenswaard.Sonnie1983 schreef:Geen idee waar Borkel en Schaft ligt maar zou graag het telefoonnummer ontvangen.Inge schreef:Een clublid van een bevriende club heeft een kleinschalig pension in Borkel en Schaft.
Ikzelf werk bij Dierenpension Den Doolhof in Gemonde, maar dat is net weer wat verder maar wel een goed pension waar je ook elke zaterdag vrijblijvend kunt komen kijken. Succes met zoeken!
Vinden het niet erg om wat verder te rijden als het maar goed is.
- Sonnie1983
- Zeer actief
Geen idee welke precies, als je wil kan ik het nog wel navragen.Tulp schreef:Welke in Asten?Sonnie1983 schreef:Ja dat had ik onthoudenGos schreef:Vraag even aan Roos waar zij haar reu had gebracht want daar wil je in ieder geval je honden niet onderbrengen :N:die was in Asten. Maar zal nog eens vragen welke precies het was voor het geval er daar meer zitten.
- johan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Kennissen van me hebben een pension in ijsselstein (richting Venray) happytail.
Dat is echt het enige pension waar ik mijn hond naar toe laat gaan.
Dit jaar heeft ze daar ook nog twee weken gelogeerd tijdens onze vakantie.
Het zijn echt hondenliefhebbers en mijn hond heeft het daar altijd ontzettend naar de zin.
Ze hebben een hele grote speelweide waar ze zo'n 8 uur per dag los lopen. (mits je hond daar geschikt voor is uiteraard)
Mijn hond komt er altijd super blij vandaan!
Dat is echt het enige pension waar ik mijn hond naar toe laat gaan.
Dit jaar heeft ze daar ook nog twee weken gelogeerd tijdens onze vakantie.
Het zijn echt hondenliefhebbers en mijn hond heeft het daar altijd ontzettend naar de zin.
Ze hebben een hele grote speelweide waar ze zo'n 8 uur per dag los lopen. (mits je hond daar geschikt voor is uiteraard)
Mijn hond komt er altijd super blij vandaan!
- Sonnie1983
- Zeer actief
bedankt voor de tip.
Ijsselstein is te doen, denk een half uurtje van hier.
Ijsselstein is te doen, denk een half uurtje van hier.
- iones
- Zeer actief
Daar heb ik op de middelbare school nog een zomer lang een vakantiebaantje gehad. Ik zorgde er voor de katten en ik liet de honden uit. Het wordt daar inderdaad goed verzorgd, jammer dat die eigenaar alleen niet wat meer hart voor honden heeft. Hij is wat onverschillig. Dat heeft hij mij toen zelf verteld in een vrij harde bewoording. Ik heb dat nooit begrepen.Shibby schreef:Mijn ouders zijn hier heel tevreden over: http://www.vorsterdijk.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; in Nuenen
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Ja klopt helemaal!Gemonde is toch bij Sint Michelsgestel en zo in de buurt?
Vinden het niet erg om wat verder te rijden als het maar goed is.

- Sonnie1983
- Zeer actief
Hmmm dat lijkt me dan minder als dat nog steeds zo is.......iones schreef:Daar heb ik op de middelbare school nog een zomer lang een vakantiebaantje gehad. Ik zorgde er voor de katten en ik liet de honden uit. Het wordt daar inderdaad goed verzorgd, jammer dat die eigenaar alleen niet wat meer hart voor honden heeft. Hij is wat onverschillig. Dat heeft hij mij toen zelf verteld in een vrij harde bewoording. Ik heb dat nooit begrepen.Shibby schreef:Mijn ouders zijn hier heel tevreden over: http://www.vorsterdijk.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; in Nuenen
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
zou mij niet zo veel uitmaken, heb het liefste dat ze er in een pension zo veel mogelijk vanaf blijven....Sonnie1983 schreef:Hmmm dat lijkt me dan minder als dat nog steeds zo is.......iones schreef:Daar heb ik op de middelbare school nog een zomer lang een vakantiebaantje gehad. Ik zorgde er voor de katten en ik liet de honden uit. Het wordt daar inderdaad goed verzorgd, jammer dat die eigenaar alleen niet wat meer hart voor honden heeft. Hij is wat onverschillig. Dat heeft hij mij toen zelf verteld in een vrij harde bewoording. Ik heb dat nooit begrepen.Shibby schreef:Mijn ouders zijn hier heel tevreden over: http://www.vorsterdijk.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; in Nuenen
wat ik dus boven lees, honden uitlaten, een pension dat dat doet gaan ze dus NOOIT naar toe...