Winter ligt onder mijn stoel te kluiven
Rolex ligt samen met de puppen in de puppenren te slapen na dat ze gespeelt hebben
Ajutha ligt op gevrot in de rietenstoel, past net nie..maar ze is in diepe slaap
En die van jullie ?
Moderator: moderatorteam

Frenk is ook zo. Die houdt me ook in de gaten en loopt inderdaad ook meestal even mee.renee-uk schreef:Ik ga zo koffie pakken in de keuken, dan knippert Gina nog niet met haar ogen maar Jan loopt mee en als ik terugkom gaat ie weer achter mijn stoel liggen

ik kan me best voorstellen dat iemand daar de kriebels van krijgt trouwens, maar ik vind het leuk en heb het hem dus niet afgeleerdFrenk schreef:Frenk is ook zo. Die houdt me ook in de gaten en loopt inderdaad ook meestal even mee.renee-uk schreef:Ik ga zo koffie pakken in de keuken, dan knippert Gina nog niet met haar ogen maar Jan loopt mee en als ik terugkom gaat ie weer achter mijn stoel liggenHij moet wel heel diep slapen wil hij niet reageren als ik opsta en iets ga doen.

Soms mopper ik er wel eens op: "blijf nou liggen mafkees, ik pak alleen even koffie en ben zo weer terug", maar mijn hart zit er niet inrenee-uk schreef:ik kan me best voorstellen dat iemand daar de kriebels van krijgt trouwens, maar ik vind het leuk en heb het hem dus niet afgeleerd
Als ik kook mag hij niet in de keuken dus ligt ie dan in de deuropening precies op de scheiding keuken/kamer elke dag weer.... heerlijk zo'n hond

Frenk schreef: knip
Er zijn wel grenzen trouwens. Frenk mag namelijk niet de trap op (ben veel te bang dat hij eraf duikelt) en ik wil dus geen pootje op de tree zien. Hoe smachtend ook
Ik wil gewoon geen honden boven, zelfs Jan niet dus die ligt onder aan de trap te wachten tot ik weer beneden kom.
Alleen als ik naar bed ga en begin met wat ik normaal dan doe (pc uitzetten, asbakken legen, glazen naar de keuken) verdwijnt ie in de mand. Denk dat de hele nacht wachten zelfs voor Jandeman teveel is en soms moet je toch echt ook slapen als hond
Oh en Frenk is ook hier een opportunist inWant zodra de klok 22u nadert en het tijd wordt voor de laatste ronde (die altijd door mijn vriend gedaan wordt) dan switched hij zijn 'undying love and devotion' net zo gemakkelijk naar hem en gaat hij hem in de gaten houden, met hem meelopen en onder aan de trap wachten.
nee dat is hier anders.
laatste rondje is ook voor vriendlief (en dat al drie jaar lang) maar Jan wil eigenlijk dat ik dat doe, dus als ie de kans zou krijgen komt ie dan op mijn schoot hangen en wil niet mee...
Daar trappen we helaas voor hem niet in, dus werd ie door mij erg duidelijk weggestuurd en door vriendlief echt gecommandeerd 'hier' te komen.
dat doet ie dan, zij het wat onwillig, maar toch zal hij nog steeds voor het daadwerkelijke aanlijnen nog eventjes naar mij toe lopen -wat ik negeer-onder het motto 'je weet het nooit hè, misschien heffen ze die achterlijke regel wel op'