Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Je hond op dit moment
Moderator: moderatorteam
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Je hond op dit moment
Allebei voor pampus op de bank.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
buck ligt voor de schutting de tuin te bewaken en dolly ligt in coma op de bank 

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Beiden liggen op dezelfde deken diep in slaap na een hoop ravotten tijdens de wandeling.
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
[/quote]renee-uk schreef:nee dat is hier anders.
laatste rondje is ook voor vriendlief (en dat al drie jaar lang) maar Jan wil eigenlijk dat ik dat doe, dus als ie de kans zou krijgen komt ie dan op mijn schoot hangen en wil niet mee...
Daar trappen we helaas voor hem niet in, dus werd ie door mij erg duidelijk weggestuurd en door vriendlief echt gecommandeerd 'hier' te komen.
dat doet ie dan, zij het wat onwillig, maar toch zal hij nog steeds voor het daadwerkelijke aanlijnen nog eventjes naar mij toe lopen -wat ik negeer-onder het motto 'je weet het nooit hè, misschien heffen ze die achterlijke regel wel op'
Oh, haha, dan voert Jan het wel heel ver door.
Ik vind het moeilijk om precies in te schatten, maar volgens mij zijn wij beiden ongeveer even belangrijk voor hem.

- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
Onze wandelende Kliko Moon, zit met haar dikke buik vol puppen onder aan het aanrecht te wachten en te zuchten...daar staat vlees te ontdooien.
De logeerpup Shira is buiten rondjes aan het rennen met Perla,Ot zit bovenop de glijbaan waakhond te spelen,Byou en Fea liggen ieder voor zich een deken te bewaken, ze zijn allebei heftig schijnzawanger en in die deken zitten hun pups
De logeerpup Shira is buiten rondjes aan het rennen met Perla,Ot zit bovenop de glijbaan waakhond te spelen,Byou en Fea liggen ieder voor zich een deken te bewaken, ze zijn allebei heftig schijnzawanger en in die deken zitten hun pups

-
nance
- Erelid
Rambo ligt in de mand onder de tafel
Loddie ligt op de bank onder een deken
Poehbelle ligt op het bankje bij het raam
Opvangertje Rio ligt op de bank op de deken
Opvanger Nieves ligt naast mij
Loddie ligt op de bank onder een deken
Poehbelle ligt op het bankje bij het raam
Opvangertje Rio ligt op de bank op de deken
Opvanger Nieves ligt naast mij
-
wita-lap
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
- Contacteer:
We zijn net terug van een fikse wandeling, ze zijn enorm te keer gegaan in een met blubber over gebleven vijvertje, stinken die beestjes, dus maar even een beetje afspoelen met de tuinslang.
En nu liggen ze zich een beetje droog te likken, en gaan ze lekker koesen denk ik
En nu liggen ze zich een beetje droog te likken, en gaan ze lekker koesen denk ik
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik zie het voor me, prachtig beschrevenEllepel schreef:Onze wandelende Kliko Moon, zit met haar dikke buik vol puppen onder aan het aanrecht te wachten en te zuchten...daar staat vlees te ontdooien.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Cendy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
Branco zit naast me op de bank, stel je voor dat er een meter afstand tussen ons zit
Juffrouw Jannie loopt lekker in de tuin, alles weg te blaffen wat er voorbij het hek komt.
Juffrouw Jannie loopt lekker in de tuin, alles weg te blaffen wat er voorbij het hek komt.
-
suusje78
- Actief
- Mijn ras(sen): ?
Kiki durft nu een paar meter bij me vandaan en ligt heel klein opgerold lekker te pitten op de bank 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Jan is het overdreven schoolvoorbeeld van een baasgerichte dh; als vriendje thuiskomt reageert hij door een oog open te doen en een lauwe kwispel en als hem door vriendlief wat opgedragen wordt kijkt ie eerst naar mij of ik het ook nodig vind....Frenk schreef: Oh, haha, dan voert Jan het wel heel ver door.Ik denk dat frenk's affectie wel redelijk tussen ons verdeeld is. Hij weet inmiddels natuurlijk wel dat ik van de lange wandelingen en het samen sporten ben, dus daarom ben ik wel ietsje extra in trek (en moet ik scherper in de gaten gehouden worden, want bij mij weet je natuurlijk maar nooit wanneer we weer iets leuks gaan doen
) , maar hij reageert net zo uitbundig op mijn vriend als die thuiskomt uit z'n werk. Zij hebben ook samen echt een andere band. Frenk speelt met hem anders en ruwer dan hij met mij mag en doet. Zij hebben hun eigen maniertjes
Ik vind het moeilijk om precies in te schatten, maar volgens mij zijn wij beiden ongeveer even belangrijk voor hem.
Dat is ook mijn eigen schuld hoor, het had best wat minder kunnen zijn als ik dat gestimuleerd had, maar ik vond en vind het fijn. Jan is echt mijn hondje en dat wilde ik ook graag.
Gina is heel anders, die hoort als eerste de auto van vriendlief aankomen en staat hem bij de deur al op te wachten.
Das maar gelukkig ook, anders was er voor vriendje weinig aan het hebben van honden....

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Net terug van de wandeling.
Kelly zal ongetwijfeld liggen te slapen in de kennel.
Spike ligt op de grond ik de kamer zielig te zijn.
Z'n buik rammelt... wil niet eten.... mist nog steeds een maatje.
Kijk het nog even aan met z'n buik. s'Avonds eet hij wel, raar.
Ook z'n ontlasting is goed, gaat alleen wat moeilijk, maar oké, het komt eruit.
En het 'maatje missen'.... wordt aan gewerkt.
Kelly zal ongetwijfeld liggen te slapen in de kennel.
Spike ligt op de grond ik de kamer zielig te zijn.
Z'n buik rammelt... wil niet eten.... mist nog steeds een maatje.
Kijk het nog even aan met z'n buik. s'Avonds eet hij wel, raar.
Ook z'n ontlasting is goed, gaat alleen wat moeilijk, maar oké, het komt eruit.
En het 'maatje missen'.... wordt aan gewerkt.
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
lima ligt naast me op een stoel die ik daar voor der neer heb gezet
ze is helemaal van de leg.. en wil het liefst in me kruipen
ze is helemaal van de leg.. en wil het liefst in me kruipen

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- Jackira
- Zeer actief
Buck ligt buiten in de tuin te slapen, Dino ligt op een stoel naast me ook te slapen, Beer ligt helemaal uitgeteld op de bank en Balou ligt voor mijn voeten op de grond.
We zijn net anderhalf uur weggeweest naar het bos, een losloopgebied waar we nog nooit waren geweest. Daarna hebben ze gegeten. Geweldig vonden ze het voor hun nieuwe losloopgebied. Alleen Beer vond dat we na een half uur lopen te ver van de auto vandaan waren, was het zat en wilde enigszins in paniek terug. Ik kon hem nog net aanlijnen voordat de paniek echt toesloeg en hij de verkeerde kant op wilde rennen. Hij houdt niet van dingen die anders gaan dan anders. Dus die is nu helemaal uitgeteld.
We zijn net anderhalf uur weggeweest naar het bos, een losloopgebied waar we nog nooit waren geweest. Daarna hebben ze gegeten. Geweldig vonden ze het voor hun nieuwe losloopgebied. Alleen Beer vond dat we na een half uur lopen te ver van de auto vandaan waren, was het zat en wilde enigszins in paniek terug. Ik kon hem nog net aanlijnen voordat de paniek echt toesloeg en hij de verkeerde kant op wilde rennen. Hij houdt niet van dingen die anders gaan dan anders. Dus die is nu helemaal uitgeteld.
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Jamey ligt me nu boos aan te kijken omdat ik net vond dat haar nagels een knipbeurt nodig hadden 

You'll be in my heart... Always...
-
linda]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mudi
- Contacteer:
Ze zijn samen in de tuin, gezien de verdachte stilte vermoedelijk iets aan het uitvreten wat niet mag....
-
Marion.
Beiden liggen in het gras in het zonnetje (onee, Miep in het streepje schaduw).
Saar is boos aan het kijken omdat ze uit wil, Miep doet heel slim alsof ze me niet ziet en alsof ze heel diep slaapt.
Saar is boos aan het kijken omdat ze uit wil, Miep doet heel slim alsof ze me niet ziet en alsof ze heel diep slaapt.
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Tibs is op ons aan het wachten totdat we hem op komen halen!!!!! 
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Maartje
- Zeer actief
Hier slapen alle honden. Tess ligt naast mij op de bank. Imke ligt in de bench en Abby ligt in een mand. Maar nu ga ik ze wakker maken en ga ik nog een stukje wandelen.
- Bonnie F
- Zeer actief
Oh, witte herder pups..Cedhil schreef:Onze pups liggen lekker te slapen:
Wat zijn ze lief zo he?
Die van mij is al zo groot, maar hoe kom je er nu aan 2 tegelijk? Pff maar wel geweldig.
Maar om bij het onderwerp te blijven:
Die van mij ligt compleet comateus midden in de huiskamer. Heeft een hele drukke ochtend achter de rug!!

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
-
Da-ki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita -japans-
ik heb de winteropstelling weer toegepast in huis
dat wil zeggen;
tussen 2 banken een matras voor de 'mannen', ze zijn nog aan het bijkomen van de ochtend wandeling
dus liggen ze samen voor dood

dat wil zeggen;
tussen 2 banken een matras voor de 'mannen', ze zijn nog aan het bijkomen van de ochtend wandeling
dus liggen ze samen voor dood

-
estelle
Hera lag net in de keuken want stel je voor dat de baas iets laat vallen. Die is met het eten bezig namelijk. Nu zit de baas op de bank en nu is ze ook op de bank gaan liggen.
Bikkel en Woopy zijn net bij het water geweest en liggen in de tuin op te drogen. Bikkel ligt tevreden languit onder de tuintafel. Woopy ligt gewoon wat te liggen en houdt de boel in de gaten.
Bikkel en Woopy zijn net bij het water geweest en liggen in de tuin op te drogen. Bikkel ligt tevreden languit onder de tuintafel. Woopy ligt gewoon wat te liggen en houdt de boel in de gaten.
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Bonnie heeft net gegeten en loopt nu een beetje rond te lopen... ze wil spelen, of even naar het bos, maar dan moet ze even wachten, aangezien ik zelf niet kan autorijden nu met mn ellendige knie... en niet ver kan lopen...
Nu wil ze met een botje spelen... zal maar weer opdraven

Nu wil ze met een botje spelen... zal maar weer opdraven
-
Drijver
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gremlins
- Aantal honden: 5
Hier horen ze eigenlijk ook voor pampus te liggen na de wandeling.
Maar ik ben een runderpens in mootjes aan het hakken dus ze zitten alle zes om me heen
.
Maar ik ben een runderpens in mootjes aan het hakken dus ze zitten alle zes om me heen
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
op dit moment liggen ze te slapen.
ben net terug van mijn ouders waar we al vroeg naar toe gingen. daar hebben we ook gewandeld in een pas open gesteld poldergebied. daar konden ze even lekker los rennen. met het hondje van mijn ouders.
hebben daar nog BC`s aan het werk gezien met schapendrijven. was leuk om even te kijken.
toen we terug kwamen hebben ze rodi kvv gehad, sperziebonen en een kauwklaufje.
dus liggen ze nu te tukken
(altijd lief, als ze slapen
)
straks nog even kort rondje doen met ze.
ben net terug van mijn ouders waar we al vroeg naar toe gingen. daar hebben we ook gewandeld in een pas open gesteld poldergebied. daar konden ze even lekker los rennen. met het hondje van mijn ouders.
hebben daar nog BC`s aan het werk gezien met schapendrijven. was leuk om even te kijken.
toen we terug kwamen hebben ze rodi kvv gehad, sperziebonen en een kauwklaufje.
dus liggen ze nu te tukken
straks nog even kort rondje doen met ze.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Happy probeerd een poes uit te dagen voor spelen
Ruby zit voor de WC deur te wachten op Shirley
Ruby zit voor de WC deur te wachten op Shirley
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Noah is moe, die heeft op het werk de hele dag met andere honden op veld gestaan. Nanni is aan het zeuren die wil een koekie 
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ze zijn allebei aan het kluiven op een bot en kijken af en toe op want de borden moeten nog in de vaatwasser en heel misschien valt er wel wat op de grond tijdens dat transport.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso