Moderator: moderatorteam
Hij moet meer oppassen dat ze niet in zijn ellebogen hangtZoek stok! schreef:Ik ben zo benieuwd. Morgen gaat Izzie voor het eerst bij de schapen. Ze krijgt een aanlegtest. Ik hoop maar dat ze zich een beetje gedraagt, want het is bij de fokker. Ik zie dan van die drama's voor me dat ze in de kuit van de fokker gaat hangen enzo (hij doet de aanlegtest)Maar dat zal best meevallen toch
![]()
Hij heeft een stok in z'n handen waarmee hij haar achter de schapen duwt. Ik ga wel even waarschuwen dat de kans groot is dat ze daar in hangt. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze zich op de schapen richt. Of dat ze ze eng vindt, kan ook nog. Ze ziet ze wel voor het eerst van zo dichtbij. Ik weet het gewoon echt niet.marye schreef:Hij moet meer oppassen dat ze niet in zijn ellebogen hangtZoek stok! schreef:Ik ben zo benieuwd. Morgen gaat Izzie voor het eerst bij de schapen. Ze krijgt een aanlegtest. Ik hoop maar dat ze zich een beetje gedraagt, want het is bij de fokker. Ik zie dan van die drama's voor me dat ze in de kuit van de fokker gaat hangen enzo (hij doet de aanlegtest)Maar dat zal best meevallen toch
![]()
![]()
Het gaat vast goed komen, ze is een natuurtalent
Paulus :N:Zoek stok! schreef:Hij heeft een stok in z'n handen waarmee hij haar achter de schapen duwt. Ik ga wel even waarschuwen dat de kans groot is dat ze daar in hangt. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze zich op de schapen richt. Of dat ze ze eng vindt, kan ook nog. Ze ziet ze wel voor het eerst van zo dichtbij. Ik weet het gewoon echt niet.marye schreef:Hij moet meer oppassen dat ze niet in zijn ellebogen hangtZoek stok! schreef:Ik ben zo benieuwd. Morgen gaat Izzie voor het eerst bij de schapen. Ze krijgt een aanlegtest. Ik hoop maar dat ze zich een beetje gedraagt, want het is bij de fokker. Ik zie dan van die drama's voor me dat ze in de kuit van de fokker gaat hangen enzo (hij doet de aanlegtest)Maar dat zal best meevallen toch
![]()
![]()
Het gaat vast goed komen, ze is een natuurtalent
McKenzie en Paulus (Gringo) zijn er ook. Ik ga dus proberen een foto te maken van Izzie met vader, moeder en twee broers.
Valerie zei gisteren dat Bjintze het werk doet. Ik hoef niks moeilijks te doen als het goed is.marye schreef: En ik dacht dat je zonder 'publiek' wou.
Kijk dat scheelt weerZoek stok! schreef:Valerie zei gisteren dat Bjintze het werk doet. Ik hoef niks moeilijks te doen als het goed is.marye schreef: En ik dacht dat je zonder 'publiek' wou.
Je merkt het vanzelf welZoek stok! schreef:Ik zie dan van die drama's voor me dat ze in de kuit van de fokker gaat hangen enzo (hij doet de aanlegtest)Maar dat zal best meevallen toch
![]()
Het zou toch apart zijn als ze net datgene waar ze voor gefokt is niet zou kunnen. Ik zal verslag doen morgen, ook als het niet zo'n succes wasGos schreef:Je merkt het vanzelf welZoek stok! schreef:Ik zie dan van die drama's voor me dat ze in de kuit van de fokker gaat hangen enzo (hij doet de aanlegtest)Maar dat zal best meevallen toch
![]()
. Maak je niet druk, je kunt dan altijd nog PH1 met haar gaan doen, beenstellen mag ook
Nee hoor, het was duidelijk al te lang geleden. Geen enkel teken van herkenning. Bjintze vond ze maar zo zo, Anneke was een stuk leuker. Haar opa, Stinger, leek ze wel te herkennen.Inge O schreef:de kans is groter dat ze hem nog kent en in z'n armen springt.
Ja ik wil het er bij gaan doen. Maar ik moet wel zeggen dat agility het belangrijkste doel is. Daarnaast doen we obedience en zoeken. Ze heeft het druk genoeg dusEmma schreef:en als Izzie aanleg heeft, wil je dan die sport gaan beoefenen met Izzie?
Ik had steeds de neiging om de schapen persoonlijk tegen te houdenLysette schreef:Dat achter de schapen houden vond ik ook onwijs moeilijk![]()