Hahaha ik had niet anders verwacht dan dat er kritische noten zouden gaan komen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf eerder voor een bekende fokker had gekozen maar mijn man was zo trots dat hij pups gevonden had op maar drie kwartier afstand, bovendien kost dit pupje meer geld dan we eerst gepland hadden voor het herplaatsertje (voor een pup van een fokker zou ik eerst gespaard hebben) en dat geld haalt hij dus uit het potje dat bestemd was voor zijn nieuwe keyboard. Dat is toch gigantisch lief van hem?
Ik wist natuurlijk niet waar we heen gingen dus toen we bij een boerderij stopten gingen er wel wat alarmbellen over in mijn hoofd.
Maar het waren hele aardige mensen. Een vrijgezelle boer die met zijn oude moedertje (prototype oude boerin

) op de boeredrij woont.( iemand belangstelling?

) en deze mensen waren duidelijk erg aan hun dieren gehecht en de dieren duidelijk ook aan hun trouwens. We zijn er echt een paar uur geweest en het was heel gezellig. We zijn binnen geweest en ze zeiden heel eerlijk dat de honden alleen binnen waren als hun erbij waren en s´nachts en als ze aan het werk waren zaten ze op de deel waar een stuk was afgezet met balen stro. Zag er allemaal netjes uit maar was ook niet net voordat we kwamen nog even snel schoongemaakt zeg maar. Omdat het prachtig weer was zijn we toen naar buiten gegaan en dat hadden de hondjes duidelijk vaker gedaan want ze luisterden allemaal naar de baas en wandelden netjes in ganzepas achter hem aan naar buiten alwaar ze heerlijk gingen ravotten met elkaar en met ons want ze waren heel vrij naar ons toe. De moeder en oma van de pups liepen er ook rond en waren super lief en knuffelig. Zelfs 2 katten kwamen er lekker gemoedelijk bij liggen toen we wat gingen drinken. En vond het ook erg grappig dat het pupje wat we hebben uitgekozen lekker bij onze voeten ging liggen dutten toen ze was uitgespeeld.

nt of ze wilde zeggen dat ze bij ons hoorde. Alles zag er goed gezond uit, ontlasting was prima, ze waren netjes ontwormd, ik zag zelfs geen tekenen van vlooien en dat valt op op een boerderij. Ik kon dus eigenlijk niets verkeerds ontdekken. De ouders zijn inderdaad nergens op getest en de pups zijn met name gefokt op het karakter van de ouders. Maar ik heb tot nu toe altijd herplaatsers gehad die ook nooit getest waren op wat dan ook en tot nu toe alleen en hond gehad met verwaarlosingsepileptie maar daar is hij toch nog 18 jaar mee geworden. Tja of je hond gezond blijft kan nooit iemand je garanderen dus we zullen wel zien. Voorlopig geniet ik ervan.
Groetjes, Mariska