Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben gebeten
Moderator: moderatorteam
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Ik ben gebeten
Jakkes, die zou ik idd ook niet meer uitlaten.
Het komt op mij toch over dat hij de bevelen van jou op dat moment niet pikte, maar wat de trigger was zal alleen maar raden zijn op dit moment.
Toch vind ik het persoonlijk wél ernstig als een hond echt naar de keel vliegt.
Afmaken niet meteen, maar opletten zéker, vooral omdat het al een behoorlijk dominante hond is zoals je beschrijft.
Het komt op mij toch over dat hij de bevelen van jou op dat moment niet pikte, maar wat de trigger was zal alleen maar raden zijn op dit moment.
Toch vind ik het persoonlijk wél ernstig als een hond echt naar de keel vliegt.
Afmaken niet meteen, maar opletten zéker, vooral omdat het al een behoorlijk dominante hond is zoals je beschrijft.
- Does
- Zeer actief
Heeft de hond al eerder andere mensen gebeten?Nanna schreef:iedereen vindt dat hij afgemaakt moet worden.... Maar dat is tóch geheel en al de beslissing van jouw buurvrouw.M@rleen schreef: Iedereen in mn omgeving vind dat hij afgemaakt moet worden, maar die hebben zelf geen hond. Maar bijten zonder reden is voor mij wel een reden om heel goed na te denken hoe verder.
Als ik jou was zou ik zo'n saggerijnige en onbetrouwbare sinjeur zeker niet meer uitlaten; buurvrouw ziet maar hoe ze dat met haar kutjoekel oplost. Ik denk dat ze daar ook wel begrip voor zal hebben.
Schijt of buuv begrip heeft of niet, ik zou 'm ook niet meer uitlaten hoor.
Beterschap met je wonden.

- nana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
- Aantal honden: 3
iones schreef:Beetje simpele conclusie van jou. Ik denk voor niemand, dat doe jij hier.nana schreef:iones schreef:Ik vind het wel een gestoorde actie van die hond hoor. En wat hij jou kan doen, kan hij ook een ander doen. als je hem in de toekomst uitlaat, moet je rekening houden dat dit weer kan gebeuren en hem gemeen hard aanpakken.
wat heerlijk om zo simpel te kunnen denken, maar hou die onzin alsjeblieft voor je zelf om verdere ongelukken te voorkomen.
Ik weet niet wat ze gaat doen, of ze die hond al dan niet gaat uitlaten. Dat is geheel aan haar. Ik zelf zou het niet meer doen. Maar ALS ze toch besluite om die hond in de toekomst weer uit te gaan laten, zal ze de verhoudingen wel duidelijk moeten maken.
Er zijn genoeg mensen die serieus reageren op dit topic, het is al erg genoeg zonder dat jij nog eens adviezen geeft om die hond "gemeen hard aan te pakken".
Verhoudingen duidelijk maken met geweld is typisch terugpak gedrag richting een dier dat niet beter weet.
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.
lydia
lydia
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Jeetjemina, wat een schrik. Ik zou die hond in ieder geval nooit meer uitlaten, stel je voor dat hij je in je gezicht had gebeten aangezien hij richting je nek ging :N: En je bovenbuurvrouw vind ik wel erg makkelijk reageren met 'je moet hem slaan als hij het nog eens doet'.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Veel sterkte met je gesprek straks en natuurlijk met genezen.
Inderdaad niet meer uitlaten.
Inderdaad niet meer uitlaten.
Groetjes saskia en een poot van cato

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ik zou dat laatste alleen maar adviseren aan iemand die voor 1000% zeker is dat ie kan winnen van een hond en ik krijg nu hier niet het gevoel dat dit het geval is. En dan hoeft het niet gemeen hard maar zul je met hem het gevecht aan moeten gaan.iones schreef:Ik vind het wel een gestoorde actie van die hond hoor. En wat hij jou kan doen, kan hij ook een ander doen. als je hem in de toekomst uitlaat, moet je rekening houden dat dit weer kan gebeuren en hem gemeen hard aanpakken.
Ik kan je wel garanderen dat als je dit doet en de hond is sterker dat je dan een enorm groot probleem hebt en heel wat ziekenhuisbezoekjes in het verschiet.
En dat jij het gestoord vind prima, maar dat is het niet, ik lees hier geen verhaal van een hond die maar wat in het rond bijt zonder reden...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Jeetje wat een verhaal.....
Ik ben bang dat je er niet achter komt wat de hond geprikkeld heeft. Wij waren er allemaal niet bij en vanaf een stukje tekst is het alleen maar gissen (anders waarschijnlijk ook).
Het zwanger zijn kan denk ik wel (ook al was je dat al langer) want is het niet zo dat je hormoon huishouding tijdens je zwagerschap ook af en toe verranderd. Waarschijnlijk ruik je dan ook weer anders. Maar of dat het geweest is.......
Ik hoop dat het gesprek een beetje goed verloopt en de buuf een goede beslissing zal maken over deze hond.
Sterkte
Ik ben bang dat je er niet achter komt wat de hond geprikkeld heeft. Wij waren er allemaal niet bij en vanaf een stukje tekst is het alleen maar gissen (anders waarschijnlijk ook).
Het zwanger zijn kan denk ik wel (ook al was je dat al langer) want is het niet zo dat je hormoon huishouding tijdens je zwagerschap ook af en toe verranderd. Waarschijnlijk ruik je dan ook weer anders. Maar of dat het geweest is.......
Ik hoop dat het gesprek een beetje goed verloopt en de buuf een goede beslissing zal maken over deze hond.
Sterkte
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Ik pak hem niet lichamelijk aan, doe ik bij mijn eigen honden ook niet.
Ben ook beslist niet van plan hem ooit nog uit te laten.
Hij heeft nooit eerder mensen gebeten, wel is hij erg fel naar onbekende honden, met name (dominante) reuen. Hij is vorig jaar gecastreerd, hiervoor o.a. Voor zover ik weet is hij nu 8.
Hij heeft nooit eerder mensen gebeten, wel is hij erg fel naar onbekende honden, met name (dominante) reuen. Hij is vorig jaar gecastreerd, hiervoor o.a. Voor zover ik weet is hij nu 8.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
jij kunt er niks aan doen, maar een hond op 7 jarige leeftijd nog castreren heeft totaal geen nut voor dergelijk gedrag... dat is er al zo ingebakken...M@rleen schreef:Ik pak hem niet lichamelijk aan, doe ik bij mijn eigen honden ook niet.
Met andere honden vind ik niet zo'n ramp, niet elke hond hoeft dat te kunnen daar hou je dan rekening mee als eigenaar maar goed... ik vraag me werkelijk af wat zulke mensen met zo'n hond moeten....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ik vind dat er hier wel heel veel kort door de bocht adviezen worden gegeven, op basis van heel weinig informatie.
Wat ik wel redelijk verontrustend vind idd is dat de hond ts naar de keel vloog. Dat vind ik, nee ook niet voor een mechelaar, zeker geen normaal gedrag.
Wat ik wel redelijk verontrustend vind idd is dat de hond ts naar de keel vloog. Dat vind ik, nee ook niet voor een mechelaar, zeker geen normaal gedrag.
Gr. Aniek

- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
M@rleen ten eerste sterkte met de beetwonden. Ik hoop dat het een beetje netjes en probleemloos heelt.
Dan vanavond in alle rust met de eigenaresse praten, idd vergoeding van de jas en de eventueel gemaakt dokterkosten vind ik niet meer dan normaal, ik hoop dat ze daar zelf mee komt.
Ik begrijp dat de hond in een flat woont en altijd (bij jou in iedergeval) "voet" moet zitten omdat je nooit weet wie of wat er uit de lift stapt. Ik zou vanwege dit hele gebeuren de buurvrouw in iedergeval adviseren om de hond te muilkorfen voordat ze ermee op straat gaat lopen. De hond is ergens door getriggerd, niemand van ons kan weten waardoor, maar hij kan met zijn dominantie gedrag en/of agressieve gedrag dit zo bij een ander doen. Zij heeft blijkbaar geen overwicht, dus het leed is dan snel geschied
Dan vanavond in alle rust met de eigenaresse praten, idd vergoeding van de jas en de eventueel gemaakt dokterkosten vind ik niet meer dan normaal, ik hoop dat ze daar zelf mee komt.
Ik begrijp dat de hond in een flat woont en altijd (bij jou in iedergeval) "voet" moet zitten omdat je nooit weet wie of wat er uit de lift stapt. Ik zou vanwege dit hele gebeuren de buurvrouw in iedergeval adviseren om de hond te muilkorfen voordat ze ermee op straat gaat lopen. De hond is ergens door getriggerd, niemand van ons kan weten waardoor, maar hij kan met zijn dominantie gedrag en/of agressieve gedrag dit zo bij een ander doen. Zij heeft blijkbaar geen overwicht, dus het leed is dan snel geschied
- Arline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Sterkte marleen. Hopelijk kun je er met je buurvrouw nog een beetje uitkomen. Ik zou die hond ook niet meer uitlaten, ze moet er zelf maar voor zorgen.
Je bent me voor, dit is ook wat ik wilde zeggen. Gemeen hard aanpakken; succes (of moet ik zeggen sterkte) met winnen..
malinois schreef:ik zou dat laatste alleen maar adviseren aan iemand die voor 1000% zeker is dat ie kan winnen van een hond en ik krijg nu hier niet het gevoel dat dit het geval is. En dan hoeft het niet gemeen hard maar zul je met hem het gevecht aan moeten gaan.iones schreef:Ik vind het wel een gestoorde actie van die hond hoor. En wat hij jou kan doen, kan hij ook een ander doen. als je hem in de toekomst uitlaat, moet je rekening houden dat dit weer kan gebeuren en hem gemeen hard aanpakken.
Ik kan je wel garanderen dat als je dit doet en de hond is sterker dat je dan een enorm groot probleem hebt en heel wat ziekenhuisbezoekjes in het verschiet.
En dat jij het gestoord vind prima, maar dat is het niet, ik lees hier geen verhaal van een hond die maar wat in het rond bijt zonder reden...
Je bent me voor, dit is ook wat ik wilde zeggen. Gemeen hard aanpakken; succes (of moet ik zeggen sterkte) met winnen..
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Jeetje.....wat zul je geschrokken zijn, M@rleen! Gelukkig is het nog relatief goed afgelopen. Beterschap en ik hoop dat er voor de hond ook een goede oplossing komt. Ik zou hem in ieder geval ook niet meer uitlaten.....
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Ik vind het ook een levensgevaarlijk voorstel om een mechel, die notabene niet eens van haar is, even ''gemeen hard aan te pakken''.malinois schreef:ik zou dat laatste alleen maar adviseren aan iemand die voor 1000% zeker is dat ie kan winnen van een hond en ik krijg nu hier niet het gevoel dat dit het geval is. En dan hoeft het niet gemeen hard maar zul je met hem het gevecht aan moeten gaan.iones schreef:Ik vind het wel een gestoorde actie van die hond hoor. En wat hij jou kan doen, kan hij ook een ander doen. als je hem in de toekomst uitlaat, moet je rekening houden dat dit weer kan gebeuren en hem gemeen hard aanpakken.
Als deze hond wil, kan hij korte metten met haar maken... soms vergeten mensen wel eens hoe sterk een hond van dat formaat is, en wat ze kunnen aanrichten als ze wérkelijk zouden willen....

- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Er vallen mij een paar dingen op in dit verhaalDoor de Mechelaar van mn bovenbuurvrouw, toen ik hem gisteren uit ging laten.
Ik laat m heel regelmatig uit, de laatste tijd vrijwel elke dag en soms zelfs 2x per dag.
1. het gaat om een Mechelaar, hondje dat redelijk wat beweging nodig heeft
2. bovenbuurvrouw, dus woont op een flat
3. jij moet hem regelmatig uitlaten, de laatste tijd vrijwel elke dag.
Wat betekent dit? Zit die hond de hele dag op een flatje? Baasje heeft zelfs geen tijd om hem uit te laten?
Beterschap met je wonden en sterkte met het gesprek.
-
anica
- Actief
denk er net zo over, dacht ook direct arm hondje.malinois schreef:Nakisha schreef:Weer een mechel bij een verkeerde baas... wanneer leert men nou eens dat dit GEEN speelgoedhonden zijn?![]()
Ik word soms zo moe van die baasjes die denken zo'n hond te moeten nemen en maar door modderen....
Buurvrouw moet die mechel gewoon wegdoen... aan iemand met veel ervaring met dit ras. Anders is een spuitje, vroeger of later, gegarandeerd.
M@rleen, sterkte met de verwondingen!
Met vetgedrukte helemaal mee eens, ik wordt werkelijk niet goed van mensen die totaal niet weten wat ze in handen hebben.
Hoe oud is die hond?
Vind het overigens geen gestoorde reactie, wat ik zo lees (en dan ook alleen maar uit wat hier geschreven is) is het een beetje een onzeker hondje wat haar gedrag/correctie of wat dan ook wat hij dacht/voelde niet pikte en geprobeerd heeft om te laten zien wie hij was.
Zeker geen zekere hond want die pit niet met voortandjes.... die hapt direct goed.
nu vraag ik me wel af is dit vaker gebeurd, hoewel dit niet veel uitmaakt.
heel veel sterkte
-
blondie
- Zeer actief
Wat een schrik zeg, en zo onverwacht voor je ook.. is er medisch niet iets mis met de hond... als hij nog nooit uitgevallen is naar mensen is deze reactie wel erg extreem.. zeker als je hem al vier jaar kent en af en aan uitlaat en juist wel duidelijk bent naar hem toe...
Succes ook met je gesprek vanavond en ook met je blauwe plekken en wonden...het zal wel stijf en beurs zijn allemaal
Succes ook met je gesprek vanavond en ook met je blauwe plekken en wonden...het zal wel stijf en beurs zijn allemaal
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Wat zeg JIJ nouiones schreef: als je hem in de toekomst uitlaat, moet je rekening houden dat dit weer kan gebeuren en hem gemeen hard aanpakken.
Marleen, beterschap hoor
Ik zou hem ook nooit meer uitlaten.
ik hoop voor jullie, maar ook voor de hond dat de buurvrouw er serieus mee omgaat.
Laatst gewijzigd door flamme op 29 sep 2009 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
oohh,jaInge O schreef:die bc-mevrouw was niet zwanger, ze was kort voordien bevallen.Emma schreef:ik heb nog niet alle reacties gelezen,
maar wat me opvalt is dat ik wel vaker (zo ook een topic hier over nieuwsbericht over de Border Collie bij school) hoor van een bijtincident met zwangere vrouwen.
zou iets als de lucht van een zwangere vrouw, honden kunnen triggeren?
maar dan zit de lucht er nog aan ??
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
TS trouwens beterschap met de verwondingen.
ik kan me voorstellen dat de schrik er wel goed in zit.
ik kan me voorstellen dat de schrik er wel goed in zit.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Jeetje mina, wat zal jij je rot geschrokken zijn :N: Wat voor de hond in dit geval de trigger is geweest om daadwerkelijk te bijten is giswerk. Er kunnen wel 10 redenen voor de hond zijn geweest om, in onze ogen, 'zomaar' te bijten.
Omdat het niet je eigen hond is en je de hond daardoor niet door en door kent, zou het vertrouwen voor mij helemaal weg zijn en zou ik 'm absoluut niet meer willen uitlaten, hoe vervelend het ook is. Voor de buurvrouw maar ook voor jezelf want de kans is aanwezig dat jouw honden ook niet meer uitgelaten worden.. Je zal de hond voor altijd met andere ogen blijven bekijken en sommige honden voelen dat feilloos aan en walsen dan nog eens dubbel en dwars over je heen.
Of je door gemeen en hard te zijn het respect krijgt van een hond. Als je dat al nodig hebt dan kun je net zo goed de hond meteen weg doen want dan is er ver daarvoor al iets heel goed misgegaan.
Omdat het niet je eigen hond is en je de hond daardoor niet door en door kent, zou het vertrouwen voor mij helemaal weg zijn en zou ik 'm absoluut niet meer willen uitlaten, hoe vervelend het ook is. Voor de buurvrouw maar ook voor jezelf want de kans is aanwezig dat jouw honden ook niet meer uitgelaten worden.. Je zal de hond voor altijd met andere ogen blijven bekijken en sommige honden voelen dat feilloos aan en walsen dan nog eens dubbel en dwars over je heen.
Gemeen nog wel. Gemeen zijn vind ik 1 van de ergste eigenschappen van een mens. Dat je dat alleen al denkt en dan ook nog eens. Bah!!iones schreef:Ik vind het wel een gestoorde actie van die hond hoor. En wat hij jou kan doen, kan hij ook een ander doen. als je hem in de toekomst uitlaat, moet je rekening houden dat dit weer kan gebeuren en hem gemeen hard aanpakken.
Of je door gemeen en hard te zijn het respect krijgt van een hond. Als je dat al nodig hebt dan kun je net zo goed de hond meteen weg doen want dan is er ver daarvoor al iets heel goed misgegaan.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Ohja.... Beterschap, hopelijk valt de lichamelijke en geestelijke schade mee 
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Jeetje dat is schrikken lijkt me! Denk dat je nu dat gesprek hebt met haar?
Ze lijkt wel mijn buurvrouw wiens amstaff ik uitliet, die zei iets soortgelijks. 'Ja hij valt uit naar fietsers (en naar alles wat beweegt), maar dan moet je gewoon schreeuwen en hem slaan'. Ja hoor ik ga het gevecht aan met een amstaff reu van 18 maanden :N:
Ik zou die hond ook niet meer uitlaten als ik jou was en waar is die man in dit hele verhaal? Omdat het zijn hond is? Wat vindt hij ervan eigenlijk?
Ze lijkt wel mijn buurvrouw wiens amstaff ik uitliet, die zei iets soortgelijks. 'Ja hij valt uit naar fietsers (en naar alles wat beweegt), maar dan moet je gewoon schreeuwen en hem slaan'. Ja hoor ik ga het gevecht aan met een amstaff reu van 18 maanden :N:
Ik zou die hond ook niet meer uitlaten als ik jou was en waar is die man in dit hele verhaal? Omdat het zijn hond is? Wat vindt hij ervan eigenlijk?
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
anica
- Actief
Wat betreft waarom, heb wel een vermoeden.
Hij zag nu zijn kans schoon om jou de baas te zijn en dit was zijn kans.
Het is wel heel moeilijk omdat het niet jou hond is, en hoe je hier mee om moet gaan.
Ik vraag me af hoe sterk je buurvrouw is qua overwicht op de hond, zo als jij het zegt niet sterk en ik vrees zowel voor de hond als voor de vrouw, denk dat ze heel goed moet na gaan wat wijsheid is, denk dat zij het volgende slachtoffer wordt.
heel veel succes met je verwondingen en hoop dat er iets uit het gesprek komt met je buurvrouw.
Het is wel heel moeilijk omdat het niet jou hond is, en hoe je hier mee om moet gaan.
Ik vraag me af hoe sterk je buurvrouw is qua overwicht op de hond, zo als jij het zegt niet sterk en ik vrees zowel voor de hond als voor de vrouw, denk dat ze heel goed moet na gaan wat wijsheid is, denk dat zij het volgende slachtoffer wordt.
heel veel succes met je verwondingen en hoop dat er iets uit het gesprek komt met je buurvrouw.
- Naima
- Zeer actief
Maar als de hond alleen wachtte op de kans, die was er ongetwijfeld daarvoor ook weleens als ze de hond al 4 jaar uitliet?anica schreef:Wat betreft waarom, heb wel een vermoeden.
- Hanneke2
- Zeer actief
Mens wat zal jij geschrokken zijn. Sterkte, en ik zou die hond zeker niet meer uitlaten.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Wat een verschrikkelijke ervaring lijkt me dat!! Sterkte...ik zou ook nooit
meer die hond uitlaten overigens.
meer die hond uitlaten overigens.
-
blondie
- Zeer actief
Vind dit wel een reactie van de fabel dat iedere hond eens probeert zijn baas de baas te willen zijn... een hond zit echt geen theorieen te bedenken wanneer ze eens kunnen proberen hogerop te komen en wanneer het moment is dat ze toe zullen slaan..Expecting schreef:Maar als de hond alleen wachtte op de kans, die was er ongetwijfeld daarvoor ook weleens als ze de hond al 4 jaar uitliet?anica schreef:Wat betreft waarom, heb wel een vermoeden.
Het lijkt me een verschrikking als een hond zich inene tot je keert zonder dat je beseft waarom.. zeker een hond die je al vier jaar kent en die je vaak uitlaat..
Ik kan me niet voorstellen dat een hond die nooit mens aggressief heeft gereageerd ineens besluit dat hij zich niet wil schikken naar een commando voet.. en dan maar gericht in de onderarm bijt.. naar de nek wil bijten en doordat er afgeweerd werd in een borst hapt.. om vervolgens na verbale interactie zich plat op de grond legt en zich weer in huis laat zetten door de persoon..
Er gaat wat meer in dat koppie om denk ik..
- Naima
- Zeer actief
Mss heel dom, maar mss slaat die buurvrouw hem wel?
Omdat ze dat eigenlijk zo roekeloos als tip geeft?
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Wat ellendig zeg. Die zou ik toch ook niet meer uitlaten.
Beterschap met je wonden!
Beterschap met je wonden!