Odin lag te slapen maar kroop ineens boven op me schoot om allemaal kusjes te geven toen ik het filmpje keekTiny schreef:Knap kind!!Jeda zat gelijk rechtop bij het horen van jouw stem
![]()
Wat een heerlijk ventje trouwens
Moderator: moderatorteam
Odin lag te slapen maar kroop ineens boven op me schoot om allemaal kusjes te geven toen ik het filmpje keekTiny schreef:Knap kind!!Jeda zat gelijk rechtop bij het horen van jouw stem
![]()
gaat je niet lukken die ogen daar smelt je voorMJ schreef:Je krijgt er zoveel dat je Gijsje niet meer zien kan.twinkeltje schreef:ik eis elke dag een filmpje
Dat is ook geen strafcorason del perro schreef:Odin lag te slapen maar kroop ineens boven op me schoot om allemaal kusjes te geven toen ik het filmpje keekTiny schreef:Knap kind!!Jeda zat gelijk rechtop bij het horen van jouw stem
![]()
Nee, hij is 22 september ontwormt. Hij zou dan binnenkort weer moeten toch ?Rami schreef:MJ, is Gijsje ontwormd in het asiel? Daar kunnen ze ook enorm van aan de slinger gaan.

Giardia?MJ schreef:In eerdere berichten schreef Reny dat zij zijn broertje /neefje kende via een ander forum. Ik heb dat topic daar gelezen en dat hondje bleek ook meerdere malen bij de DA geweest te zijn voor diarree.
Hmmmm. hou ik even in mijn achterhoofd erbij.

Ik zou hem zeker niet terug zetten op de brok. Lekker KVV blijven geven, is echt veel beter voor hem. Zijn darmflora moet waarschijnlijk even op orde komen, als hij eerst brokken heeft gehad. Een soort van ontgiften.MJ schreef:Okay, kijk ik het nog even aan en anders tijdelijk terugschakelen op brok.
Jullie bedankt hoor !

Ze komen volgens mij uit verschillende nesten hoor. ( dacht ik, maar frappant is het) Het plan was idd mocht het morgen nog zo zijn dat we dan voor de zekerheid een monster inleveren.renee-uk schreef:MJ waarom ga je niet voor alle zekerheid maandag even naar de DA met een ontlastings monster?
Ik vind het best frappant dat alle drie die pupsels zo'n diarree hebben en dat ze nou zo'n oplettende baas gehad hebben voordat ze gered zijn denk ik ook niet
MJ schreef:Ze komen volgens mij uit verschillende nesten hoor. ( dacht ik, maar frappant is het) Het plan was idd mocht het morgen nog zo zijn dat we dan voor de zekerheid een monster inleveren.renee-uk schreef:MJ waarom ga je niet voor alle zekerheid maandag even naar de DA met een ontlastings monster?
Ik vind het best frappant dat alle drie die pupsels zo'n diarree hebben en dat ze nou zo'n oplettende baas gehad hebben voordat ze gered zijn denk ik ook niet

Als de diaree steeds terug komt ook een monster inleveren hoorMJ schreef:Ze komen volgens mij uit verschillende nesten hoor. ( dacht ik, maar frappant is het) Het plan was idd mocht het morgen nog zo zijn dat we dan voor de zekerheid een monster inleveren.renee-uk schreef:MJ waarom ga je niet voor alle zekerheid maandag even naar de DA met een ontlastings monster?
Ja prachtig, goed zo Noor!!!MJ schreef:Kijk ! Noor is zóóóóóó lief !Job schreef:dat wordt je onderschrift aanpassen!
Is er niet iets wat hem een vol gevoel geeft maar wat zijn darmen niet extra irriteertMJ schreef: Ik heb het idee dat ie giert van de honger, wat ik al eerder schreef, als ie de kans krijgt gapt ie het eten van maxi en dust en hij likt je handen er finaal van af als je toevallig wat lekkers in hamden gehad hebt.
Ik geef hem nu 4 x daags 40 gram....kind weegt 2.5 kilo.

met me derde oogInge O schreef:wel dan? dan kan je toch ook niet meer zientwinkeltje schreef:gaat je niet lukken die ogen daar smelt je voorMJ schreef: Je krijgt er zoveel dat je Gijsje niet meer zien kan.?