Hij ging vol in de ankers en eenmaal op het veld wilde hij nog maar een ding, zo snel mogelijk eraf!
Aangezien hij dit nu een paar weken doet en we het donkere seizoen ingaan met schaduwen van lampen en vuurwerk heb ik donderdag 'ineens' de knoop doorgehakt. We stoppen ermee.
Heel even dit jaar dacht ik dat ik misschien nog wel op examen kon volgend jaar met Maddy, zo goed gaat het! Ik vind het jammer om te stoppen. Ik heb altijd gezegd dat ik gewoon door zou gaan, zolang als hij het leuk vindt.
We zijn begonnen met trainen, zonder hoog gespannen verwachtingen, maar met het doel om samen lekker bezig te zijn, plezier te hebben en aan zijn zelfvertrouwen te werken. Op dit moment heeft Maddox alle verwachtingen (en stille hoop) overtroffen. Hij gaat nog steeds vooruit, maand of twee geleden deed hij 'gewoon' zit-en-blijf!!!!
Misschien dat we het begin volgend jaar weer oppakken, maar voor nu trainen we lekker met z'n tweeen, gaan we elke donderdag bij de kantine zitten waar hij bij iedereen koekjes scoort en de puppen van de puppencursus terroriseren

Op zaterdag wil ik de behendigheid blijven doen. Dat vindt hij (nog) wel leuk. Ook daar lopen we nu tegen onze beperkingen aan, maar...... zolang hij het leuk vindt, ga ik gewoon door. Gewoon samen plezier hebben!