Zeker nu mijn nieuwe pup er aan komt. In het 'jachthondentopic" is het zo moeilijk om interessante onderwerpen terug te kunnen vinden. Ik ben er blij mee, bedankt modjes

Moderator: moderatorteam
Jaap* schreef:Ik hoop dat de modjes dat ene lange topic even splitsen in alle verschillende onderwerpen die er in aan bod komen.
Gewoon voor de duidelijkheid
Euhm..ik wil nog wel graag mijn pupje zien opgroeien hoor. :N:Jaap* schreef:Ik hoop dat de modjes dat ene lange topic even splitsen in alle verschillende onderwerpen die er in aan bod komen.
Is toch ook een jachthondjeMJ schreef:Euhm..ik wil nog wel graag mijn pupje zien opgroeien hoor. :N:Jaap* schreef:Ik hoop dat de modjes dat ene lange topic even splitsen in alle verschillende onderwerpen die er in aan bod komen.
Een Barbet!Inge O schreef:wat ziet mijn lodderig oog - een jachthoekje?
goed zo, nu neem ik ook een jachthond![]()
.
Yup, denk ik ook.Inge O schreef:wat, een barbet x hovawartEnnath schreef:Een Barbet!Inge O schreef:wat ziet mijn lodderig oog - een jachthoekje?
.
![]()
Reu![]()
En dan een "ongelukje"![]()
Lijkt me zo'n heerlijke kruising![]()
? ik denk dat je ergens op een soort labradoodle uitkomt
.
(overigens : vind je mijn onderschriftwartje ook op een golden lijken![]()
?)
Goed dat dit gequot is, want daar word je aan gehoudenInge O schreef:wat, een barbet x hovawartEnnath schreef:Een Barbet!Inge O schreef:wat ziet mijn lodderig oog - een jachthoekje?
.
![]()
Reu![]()
En dan een "ongelukje"![]()
Lijkt me zo'n heerlijke kruising![]()
? ik denk dat je ergens op een soort labradoodle uitkomt
.
(overigens : vind je mijn onderschriftwartje ook op een golden lijken![]()
?)
Moon maakte "goed zo, nu neem ik ook een jachthond" dik.Inge O schreef:ik heb nooit beweerd dat ik een barbet x hovawart zou fokken natuurlijk, dat is wishfull thinking van ennathMoon schreef:Goed dat dit gequot is, want daar word je aan gehouden![]()
En je onderschrift; :N:, geweldig wat een hoofd
.
Met dit weer buiten, is er niets beter dan achter je computertje het jachthondentopic door te nemen met een warme choco of iets sterkersLanghaar schreef:Oh jeetje een topic voor de jachthond........dat worden lange avonden.