Brammie

Izzie

Caja en ik doen een wedstrijd wie het hardste kan gillen

Moderator: moderatorteam
Dat is voor jou ook een heel eind rijden toch? De filmpjes zijn gewoon in photobucket, zou gek zijn als daar iets mis mee is.Lysette schreef:Had Izzie al gekeken en toen ik Bram wilde openen begon mijn hele virusscanner te gillen :N: Nu durf ik niet meerMaar Izzie ziet er leuk uit
![]()
Ben erg benieuwd naar de hal, vanaf november trainen we er iedere week
Haha bij Bram moet ik heel hard rennen, bij Izzie kan de trui aanblijvenjaninca2002 schreef: Linda trek voor elke hond bijpassen kleding aan
Heb het ook nooit meegemaakt, snap er niks vanZoek stok! schreef:Dat is voor jou ook een heel eind rijden toch? De filmpjes zijn gewoon in photobucket, zou gek zijn als daar iets mis mee is.Lysette schreef:Had Izzie al gekeken en toen ik Bram wilde openen begon mijn hele virusscanner te gillen :N: Nu durf ik niet meerMaar Izzie ziet er leuk uit
![]()
Ben erg benieuwd naar de hal, vanaf november trainen we er iedere week
oh was dat Caja, ik dacht dat t Marye wassuzan25 schreef: Ik dacht dat mijn Sheltie herrie maakte, maar Caja kan er ook wat van zeg. Die moet je niet naast elkaar hebben staan in die hal
Voor mij is het ook zo ver. Hoop wel dat je buiten de spits zit?Lysette schreef:Maar voor ons is het een uur en kwartier rijdenGelukkig wil mijn vriend ook graag blijven trainen, met zijn tweeën is toch wat minder ver rijden
Anders lagen we 5 maanden stil, toch wel erg lang...
Ja, daar wordt erg op getraind in de lessen voorbereidend sporten. Ik had nog niks aan 'blijf' gedaan, dus heb een week hard moeten oefenenArline schreef:Leuke filmpjes. Vind dat Izzie al knap kan wachten zeg
Ja gelukkig wel! Van 21.00 tot 22.00 uur en vanaf januari van 22.00 tot 23.00 uur. Ziva en Jip gaan nu hetzelfde uur trainen (wel andere groep) dus ben heel benieuwd hoe dat gaatZoek stok! schreef:Voor mij is het ook zo ver. Hoop wel dat je buiten de spits zit?Lysette schreef:Maar voor ons is het een uur en kwartier rijdenGelukkig wil mijn vriend ook graag blijven trainen, met zijn tweeën is toch wat minder ver rijden
Anders lagen we 5 maanden stil, toch wel erg lang...
Nee, dit is nog verderSanne!! schreef:Is dit toch bij dogcenter dan? In Zaltbommel?
Ik zat te twijfelen maar ik dacht nee dat is zo ver rijden voor hun maar nu je zelf zegt dat het ver is twijfel ik toch weer of het het misschien toch is
Dogcenter is toch houtsnippers? Dat vond ik niet prettig trainen.marye schreef:Nee, dit is nog verderSanne!! schreef:Is dit toch bij dogcenter dan? In Zaltbommel?
Ik zat te twijfelen maar ik dacht nee dat is zo ver rijden voor hun maar nu je zelf zegt dat het ver is twijfel ik toch weer of het het misschien toch is
Klopt. Op zicht vond ik het prima, alleen vrij donker in de hal. Hebben daar een workshop gehad met de stabijvereniging.Zoek stok! schreef:Dogcenter is toch houtsnippers? Dat vond ik niet prettig trainen.marye schreef:Nee, dit is nog verderSanne!! schreef:Is dit toch bij dogcenter dan? In Zaltbommel?
Ik vond dat ook het minst prettig van alle ondergrond waar ik tot nu toe op gelopen heb.Zoek stok! schreef:Dogcenter is toch houtsnippers? Dat vond ik niet prettig trainen.marye schreef:Nee, dit is nog verderSanne!! schreef:Is dit toch bij dogcenter dan? In Zaltbommel?
Is dit in Bergen op Zoom? Bij Dogs in Touch?marye schreef:Nee, dit is nog verderSanne!! schreef:Is dit toch bij dogcenter dan? In Zaltbommel?
Ja klopt._Do_ schreef:Is dit in Bergen op Zoom? Bij Dogs in Touch?marye schreef:Nee, dit is nog verderSanne!! schreef:Is dit toch bij dogcenter dan? In Zaltbommel?
En hoe beviel het? Ik heb 12 dec er een wedstrijd.Zoek stok! schreef:Ja klopt._Do_ schreef:
Is dit in Bergen op Zoom? Bij Dogs in Touch?