Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op msn kwamen we erop om de honden eens koekjes oid te laten apporteren. Met Jamey lukt het niet, die apporteert zowel haar koekje niet (die ging in 1 keer op, lol) als de nylabone, die normaal totaal niet boeiend is
Saar apporteert niet en vreet sowieso alles meteen op, dus die valt af
Vera zou het vrij makkelijk kunnen leren denk ik. Zeker met zo'n droge koek. Ze is niet zo van het eten, alleen ik zou haar dan wel eerst even moeten leren dat ze dat ding weer bij me moet brengen i.p.v zelf mee aan de haal te gaan wat ze nu al 1.5 jaar heeft mogen doen.
Moos schreef:Saar apporteert niet en vreet sowieso alles meteen op, dus die valt af
Vera zou het vrij makkelijk kunnen leren denk ik. Zeker met zo'n droge koek. Ze is niet zo van het eten, alleen ik zou haar dan wel eerst even moeten leren dat ze dat ding weer bij me moet brengen i.p.v zelf mee aan de haal te gaan wat ze nu al 1.5 jaar heeft mogen doen.
Dat zal hier ook het probleem worden. Nilo is niet eens zo enorm dol op voer maar wel op beloningen, en dat zijn koekjes altijd
Bij Szuka is het geen probleem. Nouky begint het na even oefenen te begrijpen hihi.
Phila is een kansloze actie, die is al niet zo van het apporteren. Die komt hoogstens langs met een botje/bullepees oid. om het vast te laten houden (en dan hopelijk ook gelijk op schoot te mogen liggen.....)
Marieke* schreef:Bij Szuka is het geen probleem. Nouky begint het na even oefenen te begrijpen hihi.
Phila is een kansloze actie, die is al niet zo van het apporteren. Die komt hoogstens langs met een botje/bullepees oid. om het vast te laten houden (en dan hopelijk ook gelijk op schoot te mogen liggen.....)
Ik had Mullu pas geleerd een open bakje met een koekje erin te apporteren. Als hij hem bracht kreeg hij het koekje.
Het lukte alleen bij Mullu, bij de rest was het koekje meteen op en vloog het bakje om je oren
Ik heb het gister even uitgetest. Nee Kay kan het niet..... Ik heb hem gister aangeleerd koekje vast te pakken en meteen weer los te laten. Meteen uit andere hand wat super lekkers. Hij kon hem zelfs een paar seconde vasthouden en leit dan zelf al los.... dus mocht je je honden willen pesten (oh nee dit hem willen aanleren) dan denk ik dat ik het op die manier zo doen. (bij wonder dogs??? moeten ze altijd worstjes apporteren.... altijd grappig om te zien)
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)