Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Politie schiet slapende hond neer
Moderator: moderatorteam
- Maxine
- Zeer actief
Politie schiet slapende hond neer
http://www.indymedia.be/en/node/27694" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe is dit nu toch in vredesnaam mogelijk! Het is gewoon beschamend! :M:
Hoe is dit nu toch in vredesnaam mogelijk! Het is gewoon beschamend! :M:

-
- Zeer actief
Re: Politie schiet slapende hond neer
Met je eens hoor, maar er is destijds (het speelt 1,5 jaar geleden) ook genoeg commotie over geweest... het verhaal bleek toen, in mijn jn herinnering net wat anders dan in de media naar voren kwam...
Maar hoe of wat...? Dat ben ik kwijt..
Suzanne
Maar hoe of wat...? Dat ben ik kwijt..
Suzanne
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
beschamend? het is misdadig!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
daarom heb ik alles op slot en grendel buiten.. en moeten ze heel moeilijk doen om te onsnappen.. (eigenlijk onmogelijk)
want hoe je het went of keert mensen vinden dit soort honden altijd nog eng
en de meeste mensen denken dat het valse honden zijn...
als ik hier in duitsland loop met ze dan is het eerste wat mensen vaak vragen
Ist das ein Kampfhund (vechthond)
want hoe je het went of keert mensen vinden dit soort honden altijd nog eng
en de meeste mensen denken dat het valse honden zijn...
als ik hier in duitsland loop met ze dan is het eerste wat mensen vaak vragen
Ist das ein Kampfhund (vechthond)
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb het verhaal al eerder gelezen,, alleen toen was het inderdaad iets anders, dan nu word vermeld.
Dat is al een jaartje of anderhalf geleden volgens mij, toen ik het voor het eerst las.
Ik krijg zeker als ik met Mack buiten loop zo vaak, rot opmerkingen te horen,, en dat varieert van " nou kijk maar uit hoor want die hond kijkt zo gevaarlijk uit zijn oogjes(zegt een moeder tegen haar kind terwijl ze langs fietsen)
Tot, aan nou kijk dat is nu een "schedelbijter" Sorry hoor,,, kan daar bloedlink om worden!
Ik heb dus ook uit veiligheid,, alles op slot zitten, er kan niemand inkomen,, (uitkomen al helemaal niet) Haha, zeker niet als een van de honden buiten lopen! althans je kan het natuurlijk proberen
Maar ook de kennel zit als een van de honden erin zitten echt op slot.
Gewoon omdat je het maar nooit weet,, er lopen rare mensen rond.
Dat is al een jaartje of anderhalf geleden volgens mij, toen ik het voor het eerst las.
Ik krijg zeker als ik met Mack buiten loop zo vaak, rot opmerkingen te horen,, en dat varieert van " nou kijk maar uit hoor want die hond kijkt zo gevaarlijk uit zijn oogjes(zegt een moeder tegen haar kind terwijl ze langs fietsen)
Tot, aan nou kijk dat is nu een "schedelbijter" Sorry hoor,,, kan daar bloedlink om worden!
Ik heb dus ook uit veiligheid,, alles op slot zitten, er kan niemand inkomen,, (uitkomen al helemaal niet) Haha, zeker niet als een van de honden buiten lopen! althans je kan het natuurlijk proberen

Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
idd ! (wat is mack voor hond ?)Amber schreef:Ik heb het verhaal al eerder gelezen,, alleen toen was het inderdaad iets anders, dan nu word vermeld.
Ik heb dus ook uit veiligheid,, alles op slot zitten, er kan niemand inkomen,, (uitkomen al helemaal niet) Haha, zeker niet als een van de honden buiten lopen! althans je kan het natuurlijk proberen![]()
onze hond (Old English Mastiff) is erg waaks, en word dus 's ochtends vroeg, en 's avonds laat en 's middags als er weinig mensen lopen uitgelaten.
loopt ie los ? dat doet ie niks echt niet, het is een goeie hond, maar als je gek bent, en/of niet goed met hem om weet te gaan, tja, dan ben je gewoon je vingertjes (of meer) kwijt, maar ook dat alleen als je op "zijn" terein bent.
en toch moet je uitkijken, want er zijn stomme mensen in de wereld ! (zoals die (ik vind, want dan mag het) klojo's
ik heb dit verhaal ook al eerder gehoord, het was een heel doorstuur mailtje op hyves

Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Was niet het verhaal dat hij rondliep en de boel op stelte zetten door te blaffen etc?