OOO dan ik ff knuffelen met die kanjer van je!!!Maeve schreef:Ik ben er met Nilo op Zondag! Onze laatste show, daarna nemen we een jaartje pauze

Moderator: moderatorteam
OOO dan ik ff knuffelen met die kanjer van je!!!Maeve schreef:Ik ben er met Nilo op Zondag! Onze laatste show, daarna nemen we een jaartje pauze
Haha heb het hem doorgegeven. Hij vond het wel een goed idee, dat knuffelenElsbeth schreef:OOO dan ik ff knuffelen met die kanjer van je!!!Maeve schreef:Ik ben er met Nilo op Zondag! Onze laatste show, daarna nemen we een jaartje pauze
Dank voor de tip! Ik zal nu wel bestookt worden met reclamepatricia schreef:Voor iedereen die naar de Winner gaat (om lekker te shoppen)![]()
http://www.amsterdam-winnershow.nl:80/K ... ebsite.asp" onclick="window.open(this.href);return false;.
Wat leuk! Op welke dag mogen jullie? Ik wil op de Winner gaan kijken, maar weet nog niet welke dag.. Mag Frenk eigenlijk mee naar binnen?LongFields schreef:Ik ga met Tapas naar de Winner, ben benieuwd hoe zij het gaat doen in de puppyklasse en op zo'n grote show.
Rasgroep 1 herdershonden en veedrijvers is op zondag aan de beurt.Frenk schreef:Wat leuk! Op welke dag mogen jullie? Ik wil op de Winner gaan kijken, maar weet nog niet welke dag.. Mag Frenk eigenlijk mee naar binnen?LongFields schreef:Ik ga met Tapas naar de Winner, ben benieuwd hoe zij het gaat doen in de puppyklasse en op zo'n grote show.
Sorry, ik zie dit nu pas. Wij zijn op zondag aan de beurt. Er komen flink veel Laekense, er zijn zowiezo al 3 teefjes in de puppyklasse waaronder 1 werkelijk prachtig teefje van kennissen, dus ik heb zo het vermoeden dat Tapas niet de erering in zal hoeven.Frenk schreef:Wat leuk! Op welke dag mogen jullie? Ik wil op de Winner gaan kijken, maar weet nog niet welke dag.. Mag Frenk eigenlijk mee naar binnen?LongFields schreef:Ik ga met Tapas naar de Winner, ben benieuwd hoe zij het gaat doen in de puppyklasse en op zo'n grote show.
Hey leuk doe je nog even een tussenstop bij de labjes? Wij showen op zondagsamantha! schreef:Ik ga beide dagen.
Zaterdag zal vooral een shopdag worden en zondag een kijkdag
Welk ras wil je zien dan?Jacksel schreef:Ik twijfel heel erg tussen de zaterdag of de zondag. Zaterdag gaan er bekenden, zondag is het ras waar ik eigenlijk bij wil gaan kijken. Stom dat ze die rassen niet gewoon op dezelfde dag hebben gezet
gezellie!!Marjoleine schreef:Welk ras wil je zien dan?Jacksel schreef:Ik twijfel heel erg tussen de zaterdag of de zondag. Zaterdag gaan er bekenden, zondag is het ras waar ik eigenlijk bij wil gaan kijken. Stom dat ze die rassen niet gewoon op dezelfde dag hebben gezet
Wij zijn er op zondag.
Met de hele zooi, maar we hebben er twee ingeschreven.
Leuk, zien we elkaar vast wel ergensMaartje schreef:Ik kom op zondag kijken en neem mogelijk Abby mee.
Ja zeker kom ik ook bij de labjes langs, gezelliglabberdebab schreef:Hey leuk doe je nog even een tussenstop bij de labjes? Wij showen op zondagsamantha! schreef:Ik ga beide dagen.
Zaterdag zal vooral een shopdag worden en zondag een kijkdag
geen idee.. dacht misschien dat het vervelend was voor de honden in de ring?Marjoleine schreef:Waarom zou je niet mogen flitsen?
Geen probleem hoor.
Leuk! Komt Abby ook nog naar haar rasgenoten in de showring kijken?Maartje schreef:Ik kom op zondag kijken en neem mogelijk Abby mee.