Niet kijken met een slechte maag of een goed hart.
SCHOKKEND
http://www.liveleak.com/item?a=view&tok ... 1258418085
SCHOKKEND
Moderator: moderatorteam
Godverdommeeeeeeeeeeeeeee, waarom luister ik hier nou niet naar? Walgelijk, walgelijk. Dat staartje, dat koppiesjaak-k schreef:Niet kijken met een slechte maag of een goed hart.
En dan? Sorry, maar iemand die een hond van een brug op de grond gooit om dit ook nog eens op internet te gaan zetten... Ik verwacht niet dat hij wakker ligt van een mailtje. Klinkt lullig, maar het is wel zo. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij gevonden wordtRenee1966 schreef:GVD!!!!
Kunnen we die gozer niet platmailen?
Ik had hier precies hetzelfde...duitse herder schreef:JassesssssssssIk dacht dat hij in het water gegooid werd, tot ik de landing zag
1e filmpje: te verschrikkelijk om te antwoorden. :M:sjaak-k schreef:En dan? Sorry, maar iemand die een hond van een brug op de grond gooit om dit ook nog eens op internet te gaan zetten... Ik verwacht niet dat hij wakker ligt van een mailtje. Klinkt lullig, maar het is wel zo. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij gevonden wordtRenee1966 schreef:GVD!!!!
Kunnen we die gozer niet platmailen?.
Deze maar even kijken na bovenstaande: " onclick="window.open(this.href);return false;
Kunnen we niet de politie daar ter plaatse inlichten of zoiets?sjaak-k schreef:En dan? Sorry, maar iemand die een hond van een brug op de grond gooit om dit ook nog eens op internet te gaan zetten... Ik verwacht niet dat hij wakker ligt van een mailtje. Klinkt lullig, maar het is wel zo. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij gevonden wordtRenee1966 schreef:GVD!!!!
Deze maar even kijken na bovenstaande: " onclick="window.open(this.href);return false;
Hier komen ze in Nederland niet eens voor uit de stoel, ik denk dat je weinig kans maakt in litouwen (helaas). Die jongen merkt dit vanzelf wel.Renee1966 schreef:Kunnen we niet de politie daar ter plaatse inlichten of zoiets?sjaak-k schreef:En dan? Sorry, maar iemand die een hond van een brug op de grond gooit om dit ook nog eens op internet te gaan zetten... Ik verwacht niet dat hij wakker ligt van een mailtje. Klinkt lullig, maar het is wel zo. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij gevonden wordtRenee1966 schreef:GVD!!!!
We moeten toch IETS kunnen hiermee?
Ik luister er wel naar en ga niet kijken. Ik krijg verschrikkelijk dierenleed nooit meer van mijn netvlies af...Marion. schreef:Godverdommeeeeeeeeeeeeeee, waarom luister ik hier nou niet naar? Walgelijk, walgelijk. Dat staartje, dat koppiesjaak-k schreef:Niet kijken met een slechte maag of een goed hart.![]()
![]()
Daisy@ schreef:Ik ga niet kijken....
Maar als ik het zo lees......![]()
![]()
Mooi zo.Dan hoop ik dat Svajunas Beniuk gauw gepakt wordt en dat Svajunas Beniuk een flinke Litouwse douw krijgt.Renee1966 schreef:Blijkt dat die gozer anders heet nl. Svajunas Beniuk.