Chicoahua schreef:zie je de honden op straat leven? of ook door mensen worden mishandeld
fijn dat je er bij zet niet kijken als...want ik ben zon 1 waarvan ik het niet uit mijn hoofd kan krijgen.
ik kijk dus niet maar begrijp wel dat er dingen daar gebeuren nou dan hebben de dieren hier een lux leventje
Edit: Ga hieronder vertellen wat je ziet! Minder schokkend dan de beelden, maar ook niet leuk!!!
Ja, heb het er maar even duidelijk bij gezet, omdat ik er normaal niet zo mee zit, maar dit vond ik echt niet leuk. Je ziet niet eens honden die op straat leven en mager zijn. Als dat zo zou zijn had ik er niet zo veel moeite mee, want ik weet dat het zo is.
Je ziet pure mishandeling, maar wat voor de mensen daar heel normaal is. Wat je dus ziet is dat ze in Congo vinden dat behekste honden moeten worden gestenigd tot de dood en dit zie je dus ook gebeuren. Het beestje wordt een uitzinnige menigte bekogeld met stenen en je ziet haar proberen te vluchten wat niet lukt en uiteindelijk sterven.
Verder zie je een hondenvanger die honden vangt met strikken van ijzerdraad en vervolgens worden de doodsbange (en overigens hele mooie) honden in een vuilniszak gepropt om opgevroten te worden. Je kan je voorstellen dat dit niet zachtzinnig gaat, want de honden zijn halfwild en hebben pijn en zijn zeer angstig. Het piepen en janken gaat door merg en been, bij mij dan tenminste. Je ziet ook een dame die een hond zijn keel door gaat snijden om haar familie te voeden, ook een heel onprettig gezicht.
Zo, nu heb ik de nieuwsgierigheid weggehaald om het toch te gaan kijken want ik heb het gruwelijkste precies verteld, maar ik hoop dat het nu niet zo bij blijft als dat je het wel ging kijken omdat je toch nieuwsgierig bleef.

Als anderen het niet leuk vinden dat ik alles heb verklapt, jammer maar helaas....