iemand enig idee wat die gore klootzakken aan het vertellen zijn voor ze het arme dier over de brug gooien?
Moderator: moderatorteam
Lin&Noa schreef:NIET KIJKEN! (Wie kan deze topic verwijderen!!!)
Het filmpje blijft in mijn hoofd zitten...
Nu nog een rechter vinden die er ook zo over denkt! Met dit soort dingen ben ik blij dat internet bestaat. Dit had niet voorkomen kunnen worden maar de dader is wel gepakt, dankzij internet! Dat die gladiool dit heeft gedaan en het ook nog op internet heeft gezet, zegt veel over zijn persoonlijke stoornissen.gotcha schreef: Gotcha, ik reageer even in jouw posting, want ik ben het helemaal met je eens!
Hij is reeds gevonden! Eenloser van 22 jaar.
Heeft zich uiteindelijk zelf aangegeven na ettelijke dreigmails,en akties van dierenorganisaties. Mooi, ben reuze blij dat de dierenorganisaties zich hiermee bemoeit hebben.
Er zijn wel al verschillende versies over het waarom. Tja, hij moet wat zeggen als je zoiets flikt!
Hij wou zien of de hond kon vliegenDan had hij dit eerst bij zichzelf moeten uitproberen.
Hij wou de hond een lesje leren omdat hij de kippen lastig viel
Werkelijk? Raar he, dat ik mij niet afvraag hoe hij met zijn kippen omgaat? Weet het antwoord al!![]()
ja niet alleen nieuws maar ook het filmpje!!!!!heb snel weggeklikt
Waarom dan ook ernaar gaan kijken,je hoeft het filmpje toch niet te openen.Chicoahua schreef:ja niet alleen nieuws maar ook het filmpje!!!!!heb snel weggeklikt
Ik heb het oorspronkelijke fimpje niet gekeken, ander slaap ik voorlopig niet, maar ik ben het helemaal met je eens. Wat mij betreft wordt zo'n klootzak gewoon gelyncht of opgehangen op een dorpsplein.iones schreef:Ik hoop echt dat ik ooit op een dag op internet een berichtje vind dat die vent op een vreselijke manier vermoord is. Echt, dat meen ik.
Elke keer nog dat ik de beelden zie van dat kermende hondje op de grond, voel ik mijn bloeddruk opnieuw omhoogschieten, bonkende slapen, een ontzettende HAAT.
Dat is de rationele mensvriendelijke benadering, en daar is ook niks mis mee, want als die jongen echt zou gaan snappen wat hij gedaan heeft en voortaan alle zielige hondjes gaat helpen is het allemaal geweldig.Cleo schreef:Zal wellicht virtueel hier neer geknuppeld worden maar ik hoop dat deze jonge man na gevangenis gedegen verplichte therapie krijgt. Ik wens hem niet dood. Wellicht even als het om 1 van mijn honden ging maar hoop met die woede een waarschijnlijk ziek persoon, erover heen te stappen. Wel met mijn eerdere voorwaarden: straf en verplichte behandeling.
Dat hij uiteindelijk zielige hondjes gaat helpen lijkt mij een illusie, dat is wel weer het andere uiterste maar om deze man te vergelijken met een pedoseksueel gaat mij wat te ver.Hanneke2 schreef:Dat is de rationele mensvriendelijke benadering, en daar is ook niks mis mee, want als die jongen echt zou gaan snappen wat hij gedaan heeft en voortaan alle zielige hondjes gaat helpen is het allemaal geweldig.Cleo schreef:Zal wellicht virtueel hier neer geknuppeld worden maar ik hoop dat deze jonge man na gevangenis gedegen verplichte therapie krijgt. Ik wens hem niet dood. Wellicht even als het om 1 van mijn honden ging maar hoop met die woede een waarschijnlijk ziek persoon, erover heen te stappen. Wel met mijn eerdere voorwaarden: straf en verplichte behandeling.
Ik geloof er alleen niet in. Mensen die kleine kinders misbruiken krijg je ook niet weer zo goed op de rails dat ze gezellig in een kinderdagverblijf kunnen werken.
Doe maar gewoon dood, dan zijn we ervan af.
als ik op de link klik zie je toch dat filmpje, of start ie niet direct... meestal beginnen de filmpjes ook met spelen. en nee heb niet gekekengotcha schreef:Waarom dan ook ernaar gaan kijken,je hoeft het filmpje toch niet te openen.Chicoahua schreef:ja niet alleen nieuws maar ook het filmpje!!!!!heb snel weggeklikt![]()
Heb ik trouwens ook nog niet gedaan
ik ookduitse herder schreef:JassesssssssssIk dacht dat hij in het water gegooid werd, tot ik de landing zag
Dit kan ik niet lezen. Maar kan ik hier uit afleiden dat de mensen in Letland heel erg mee hebben geleefd met dit hondje en dat dergelijke mishandeling daar niet de norm is?
iones schreef:Dit kan ik niet lezen. Maar kan ik hier uit afleiden dat de mensen in Letland heel erg mee hebben geleefd met dit hondje en dat dergelijke mishandeling daar niet de norm is?
In welk land is hét wel de norm om een dier te mishandelen op deze manier ?! Ik denk zelf in geen enkel landiones schreef:Dit kan ik niet lezen. Maar kan ik hier uit afleiden dat de mensen in Letland heel erg mee hebben geleefd met dit hondje en dat dergelijke mishandeling daar niet de norm is?
In Spanje en Griekenland volgens mij wel.Felix schreef:In welk land is hét wel de norm om een dier te mishandelen op deze manier ?! Ik denk zelf in geen enkel landiones schreef:Dit kan ik niet lezen. Maar kan ik hier uit afleiden dat de mensen in Letland heel erg mee hebben geleefd met dit hondje en dat dergelijke mishandeling daar niet de norm is?