Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rally-O 13 december
Moderator: moderatorteam
- wenche
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising mechelaar
- Aantal honden: 2
Rally-O 13 december
Pas geleden ben ik met Pip begonnen met zelfstandig trainen voor Rally-O.. (gewoon naast de cursus, waar we ook al wat dingen leren uit de rally-O)
Nu is er 13 december een proef hier in de buurt (om precies te zijn op de hondenschool waar ik met Pip train ) en ik zit nu te denken of ik die proef al meepak om in elk geval ervaring op te doen... Nu is het alleen zo dat Pip nog voornamelijk de uitvoeringen doet met handgebaar en/of brokjes... 1 oefening (het tegen de hond om in draaien) zit er bij ons nog niet in...
Hoe realistisch is het om in een maand tijd te zorgen dat ze de uitvoering van de oefeningen kan zonder handgebaar en brokjes en het "nieuwe" commando aan te leren...
Nu is er 13 december een proef hier in de buurt (om precies te zijn op de hondenschool waar ik met Pip train ) en ik zit nu te denken of ik die proef al meepak om in elk geval ervaring op te doen... Nu is het alleen zo dat Pip nog voornamelijk de uitvoeringen doet met handgebaar en/of brokjes... 1 oefening (het tegen de hond om in draaien) zit er bij ons nog niet in...
Hoe realistisch is het om in een maand tijd te zorgen dat ze de uitvoering van de oefeningen kan zonder handgebaar en brokjes en het "nieuwe" commando aan te leren...

- Katja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shelties !!!
- Contacteer:
Re: Rally-O 13 december
Ik zou even op de site van Rally-O NL kijken wanneer de proeven zijn
- wenche
- Zeer actief
13 december wordt nog geregeld... en anders januari...
Hoorde van iemand anders al dat je eventueel wel het handgebaar naar de grond mag maken voor af (en anders is het een strafpuntje, maar hou ik nog genoeg over
)
De snoepjes hebben we er inmiddels al bijna uit... Dus grote kans dat ik 13 december (als ie door gaat) de proef gewoon met goed gevolg af ga ronden... En anders heb ik in elk geval vast kunnen snuffelen
Hoorde van iemand anders al dat je eventueel wel het handgebaar naar de grond mag maken voor af (en anders is het een strafpuntje, maar hou ik nog genoeg over

De snoepjes hebben we er inmiddels al bijna uit... Dus grote kans dat ik 13 december (als ie door gaat) de proef gewoon met goed gevolg af ga ronden... En anders heb ik in elk geval vast kunnen snuffelen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
Gewoon lekker door trainen en er op 13 december voor gaan, inschrijven is niet zo vreselijk duur, dan merk je wel waar je tegen aan gaat lopen. Misschien is het een optie om op de hondenschool een proefexamen te doen?
Er is maar weinig wat er bij Rally-o niet mag...
Er is maar weinig wat er bij Rally-o niet mag...
- wenche
- Zeer actief
Ik heb me zojuist ingeschreven...
Aankomende week heb ik veel vrij, dus kan ik goed gaan oefenen... Ik wil haar in "af" krijgen zonder helemaal naar beneden te moeten en het volgen kan beter... Voor de rest komt het vast wel goed
Aankomende week heb ik veel vrij, dus kan ik goed gaan oefenen... Ik wil haar in "af" krijgen zonder helemaal naar beneden te moeten en het volgen kan beter... Voor de rest komt het vast wel goed

-
- Zeer actief
Ik zag op de site van Rally O dat de wedstrijd nu ineens in Gorssel is? Ik dacht dat hij eerst in Apeldoorn zou zijn?
- wenche
- Zeer actief
Ja klopt, maar Apeldoorn gaat niet door, dus daarom heeft de gene waarvan ik training krijgt geregeld dat het in Gorssel gehouden kan worden... Dat is niet zo gek ver van Apeldoorn af, en zo kan het toch door gaan