Dus ik ga alleen kijken, denk ik.
Moderator: moderatorteam
Ik ook niet en daar baal ik zo van...Marjoleine schreef:Ik wilde op de laatste dag inschrijven maar kwam de site niet op.![]()
labberdebab schreef:wij zijn zaterdag van de partij met zowel onze Neelix (kampioensklasse) als onze jongste telg Bonus (pupklasse)...
Yep hier ook, erg jammerScooby schreef:Ik ook niet en daar baal ik zo van...Marjoleine schreef:Ik wilde op de laatste dag inschrijven maar kwam de site niet op.![]()
*Evie* schreef:Jeee ze zijn vroeg!!
De aantallen!!!
http://www.kerstshow.com/rinindeling.html" onclick="window.open(this.href);return false;
55 RR
Yahhhhhh zellie zellie!!!jores schreef:labberdebab schreef:wij zijn zaterdag van de partij met zowel onze Neelix (kampioensklasse) als onze jongste telg Bonus (pupklasse)...
dan zie ik je weer eens
Jaaaaa gezellieeeeejores schreef:labberdebab schreef:wij zijn zaterdag van de partij met zowel onze Neelix (kampioensklasse) als onze jongste telg Bonus (pupklasse)...
dan zie ik je weer eens
Ah, gelukkig, ik heb je zegen.Nanna schreef:Toch denk ik dat het wel mee zal vallenLongFields schreef:Het is bij mij vandaan de snelweg op altijd een enorm drukke boel op maandagochtend. Ik ga liever niet voor mijn lol in de file staan als je het niet erg vindt.Het is dan al kerstvakantie en heel veel mensen zijn vrij.
Maar als je het niet ziet zitten, niet gaan. Ik ben ook niet van effe midden in de winter naar noordholland rijden voor een showtje
Hier kun je alle informatie vinden: http://www.kerstshow.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ook welke honden op welke dagen zijn (dat staat zelfs op de startpagina). Het is inderdaad net zo'n show als de Winner, alleen kleiner en met minder stands.Chicoahua schreef:oh is er dan een hondenshow?
ik heb geprobeerd te kijken op de website maar kom er niet uit...
op welke dagen zijn bepaalde honden? en is het een beetje vergelijkbaar als de winner of kleiner en anders? nog nooit van gehoord maar lijkt me wel heel leuk~!