Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gehoorzaamheidscursus gezocht Veluwe

Moderator: moderatorteam

*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Gehoorzaamheidscursus gezocht Veluwe

Ongelezen bericht door *Esther »

Graag zou ik van jullie fijne trainingsadressen krijgen in de driehoek Amersfoort/Nijmegen/Apeldoorn.
Het gaat om een basiscursus voor een herplaatser, een cursus waar niet de methode maar baas & hond centraal staan.
Wie weet er iets?
*Esther
Zeer actief

Re: Gehoorzaamheidscursus gezocht Veluwe

He jammer.....ik had gehoopt op wat leuke linkjes.....
Vast wel iemand toch die bij een leuke hondenschool in deze regio traint?
Ik heb de website van Nikky Gootjes gevonden, dit lijkt me ook leuk en leerzaam.
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Ik train bij KC Zoys (Amersfoort) en ik heb het hier erg naar mijn zin.
Ik kan alleen niets zinnigs over de basiscurssusen zeggen, ik ben op deze club gekomen in de G&G en tjah, daar ben je natuurlijk al een stap verder - heel bewust oefeningen leren, perfectioneren en motiveren.
http://www.kczoys.nl
Maar je kan altijd een keer langskomen om te kijken of de training je aanstaat en overleggen met een trainster :E:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

TeamWork schreef:He jammer.....ik had gehoopt op wat leuke linkjes.....
Vast wel iemand toch die bij een leuke hondenschool in deze regio traint?
Ik heb de website van Nikky Gootjes gevonden, dit lijkt me ook leuk en leerzaam.
Nicky is goed
Jan
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Bemmel
Hondenschool lingewaard http://www.hondenschoollingewaard.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nicky Gootjes is ook prima :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

ranetje schreef:Bemmel
Hondenschool lingewaard http://www.hondenschoollingewaard.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar heb ik uit nabije bron ook zeer goede berichten van gehoord :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Kijk eens bij de dierenbescherming bij je in de buurt, die geven precies dé hondencursus, die jij wilt, dus op het praktishe vlak hond/baas. En dus niet het gedril van de commando's die je vaak bij de KC's tegenkomt ;)

http://www.dierenbescherming.nl/adressen/hondenscholen" onclick="window.open(this.href);return false;

Suc6! :ok:
ranetje
Zeer actief

Felix schreef:Kijk eens bij de dierenbescherming bij je in de buurt, die geven precies dé hondencursus, die jij wilt, dus op het praktishe vlak hond/baas. En dus niet het gedril van de commando's die je vaak bij de KC's tegenkomt ;)

http://www.dierenbescherming.nl/adressen/hondenscholen" onclick="window.open(this.href);return false;

Wanneer bij jij voor het laatst op een KC geweest Felix?

Het is niet allemaal een pot nat :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
boxergek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxers...
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door boxergek »

Nicky Gootjes ben ik een paar keer geweest voor lezingen en workshops. Wat mij betreft een aanrader.
Als ik een nieuwe hond in huis zou krijgen ging ik daar heen.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

je geeft veluwe aan in je onderwerp, dat is voor mijn gevoel heul ver weg daarom kijk ik nu pas :mrgreen:

nijmegen: http://www.hsv-rijkvannijmegen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Felix
Zeer actief
Contacteer:

ranetje schreef:
Felix schreef:Kijk eens bij de dierenbescherming bij je in de buurt, die geven precies dé hondencursus, die jij wilt, dus op het praktishe vlak hond/baas. En dus niet het gedril van de commando's die je vaak bij de KC's tegenkomt ;)

Gister nog (geef zowel op een KC als bij de dierenbescherming les) ;)

Maar als je de vergelijking moet trekken met een hondenschool van de dierenbescherming, en een KC, dan is laatst genoemde een bootcamp voor honden ;)

Al zullen er ook KC's er tussen zitten waar die vergelijking niet voor op gaat ;)

En ook .. Voor de ene hond zal een KC goed werken (zoals de mijne, die moet gewoon hele erge duidelijkheid hebben in een strak regime), terwijl de andere hond de iet wat lossere benadering en meer op de praktijk gerichte 'dingen' kan hebben, zoals die bij de dierenbescherming aangeleerd worden. Echter, zowel de KC als de hondenscholen van de dierenbescherming zijn prima oplossingen, je moet alleen zelf even bekijken wat goed (kan) werkt voor je eigen hond ;)
ranetje
Zeer actief

Felix schreef:
ranetje schreef:

Gister nog (geef zowel op een KC als bij de dierenbescherming les) ;)

Maar als je de vergelijking moet trekken met een hondenschool van de dierenbescherming, en een KC, dan is laatst genoemde een bootcamp voor honden ;)

Al zullen er ook KC's er tussen zitten waar die vergelijking niet voor op gaat ;)
En ook .. Voor de ene hond zal een KC goed werken (zoals de mijne, die moet gewoon hele erge duidelijkheid hebben in een strak regime), terwijl de andere hond de iet wat lossere benadering en meer op de praktijk gerichte 'dingen' kan hebben, zoals die bij de dierenbescherming aangeleerd worden. Echter, zowel de KC als de hondenscholen van de dierenbescherming zijn prima oplossingen, je moet alleen zelf even bekijken wat goed (kan) werkt voor je eigen hond ;)
Gelukkig dat je dat ook erkent :wink:
Het is lang geleden dat ik met mijn hond op een "bootcamp KC" zat.

Ik denk dat de persoon waarvoor TS info vraagt gewoon moet kijken bij de bereikbare scholen welke haar/hem aan staat.
Welke manier van werken hem het beste bevalt.
Afbeelding
Felix
Zeer actief
Contacteer:

ranetje schreef:
Felix schreef:
ranetje schreef: Gister nog (geef zowel op een KC als bij de dierenbescherming les) ;)

Gelukkig dat je dat ook erkent :wink:
Het is lang geleden dat ik met mijn hond op een "bootcamp KC" zat.

Ik denk dat de persoon waarvoor TS info vraagt gewoon moet kijken bij de bereikbare scholen welke haar/hem aan staat.
Welke manier van werken hem het beste bevalt.
De keuze is volgens mij al gemaakt ;)
een cursus waar niet de methode maar baas & hond centraal staan
*Esther
Zeer actief

ranetje schreef: Ik denk dat de persoon waarvoor TS info vraagt gewoon moet kijken bij de bereikbare scholen welke haar/hem aan staat.
Dat is inderdaad de insteek.
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

De beste puppy/basiscursus in omgeving Amersfoort vind ik Vallei en Eem: http://www.hsvalleieneem.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit omdat ze geen vaste cursus-starts hebben, maar continu doorstroom hebben. Ben je ver genoeg, mag je door naar de volgende groep. Geen examens verplicht of wat dan ook (wel mogelijk). En ik vind het niveau en de methode van de lessen erg prettig.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”