Dat is wel zo handig, hoef ik niet als een kip zonder kop alle ringen afladybird schreef:Podenji schreef:en de podencos ookMonaToetje schreef:
16 Bostons!
Ze worden in dezelfde ring gekeurd als de griffons.
Het forum ringetje

Moderator: moderatorteam
Dat is wel zo handig, hoef ik niet als een kip zonder kop alle ringen afladybird schreef:Podenji schreef:en de podencos ookMonaToetje schreef:
16 Bostons!
Ze worden in dezelfde ring gekeurd als de griffons.
Het forum ringetje
Nee, dat is nooit bekend van te voren op shows.veertje schreef:Zijn er ergens tijden bekend van welke rassen wanneer gekeurd worden? Dan kan ik al een beetje een dagindeling maken, want volgens mij wil ik veel te veel zien in veel te weinig tijd :N:
Scooby schreef:Nee, dat is nooit bekend van te voren op shows.veertje schreef:Zijn er ergens tijden bekend van welke rassen wanneer gekeurd worden? Dan kan ik al een beetje een dagindeling maken, want volgens mij wil ik veel te veel zien in veel te weinig tijd :N:
LeukLysette schreef:Dan komen we jullie even aanmoedigenBas Rouge schreef:Ja. Huette en ik zijn er ook. En wat meer is.....Yanthe en Madelief ook.Lysette schreef:
Is Huette daar een van?
Kom je kijken?. Ziva is ook ingeschreven maar in "onze" ring zijn alleen maar borders dus ik denk dat we wel redelijk op tijd aan de beurt zijn dus dan moet dat lukken
Hier hetzelfde scenario!Josee schreef:ik ben het hele weekend op de winner, zaterdag met 2 vriendinnen daar shoppen en kijken en supporten.
Zondag zelf showen met Tsavo.
Hé, ben je er zaterdag ook? Kom je naar Yana kijken?Josee schreef:ik ben het hele weekend op de winner, zaterdag met 2 vriendinnen daar shoppen en kijken en supporten.
in ring 9, eerst 10 Kelpies en dan 52 zwh's!lianne05 schreef:in welke ring lopen de zwh, weet iemand dat? is dat dezelfde ring als de laekense en de beaucheron? want wil tapas effe bewonderen!hoop niet dat jullie al geweest zijn? wij zijn er rond 10.00 uur. Heeft iemand ook een boekje waar je kan zien wie er mee doet? ben benieuwd of er familie van laika meedoet...
Wou eerst ook meedoen maar ik ben zondag ook jarigSannePP schreef:Even voor de mensen die gaan kijken: via pedigree krijg je 3 euro korting op de toegangsprijs.
Het lijkt me SUPERleuk om te gaan kijken. Zondag is echter mijn verjaardag. Hoe laat begint het zaterdag?
Ow ook via pedigree ik heb ze gewoon via de site van de winner, daar kan je ze ook uitprinten en je mag ze kopieren...SannePP schreef:Even voor de mensen die gaan kijken: via pedigree krijg je 3 euro korting op de toegangsprijs.
Het lijkt me SUPERleuk om te gaan kijken. Zondag is echter mijn verjaardag. Hoe laat begint het zaterdag?
Hamilton schreef:in ring 9, eerst 10 Kelpies en dan 52 zwh's!lianne05 schreef:in welke ring lopen de zwh, weet iemand dat? is dat dezelfde ring als de laekense en de beaucheron? want wil tapas effe bewonderen!hoop niet dat jullie al geweest zijn? wij zijn er rond 10.00 uur. Heeft iemand ook een boekje waar je kan zien wie er mee doet? ben benieuwd of er familie van laika meedoet...
de laekense en beaucerons worden in ring 4 gekeurd
zie ook http://www.winnershow.nl/Rassenindeling%202009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bij de ingang kun je 'n catalogus kopen, daar staan alle honden in die, die dag gekeurd worden
(ook met eigenaren en vader/moeder)
Nee. Die krijg je pas bij binnekomst.lianne05 schreef:Ow ook via pedigree ik heb ze gewoon via de site van de winner, daar kan je ze ook uitprinten en je mag ze kopieren...SannePP schreef:Even voor de mensen die gaan kijken: via pedigree krijg je 3 euro korting op de toegangsprijs.
Scheelt toch weer 3 euries!
Hamilton schreef:in ring 9, eerst 10 Kelpies en dan 52 zwh's!lianne05 schreef:in welke ring lopen de zwh, weet iemand dat? is dat dezelfde ring als de laekense en de beaucheron? want wil tapas effe bewonderen!hoop niet dat jullie al geweest zijn? wij zijn er rond 10.00 uur. Heeft iemand ook een boekje waar je kan zien wie er mee doet? ben benieuwd of er familie van laika meedoet...
de laekense en beaucerons worden in ring 4 gekeurd
zie ook http://www.winnershow.nl/Rassenindeling%202009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bij de ingang kun je 'n catalogus kopen, daar staan alle honden in die, die dag gekeurd worden
(ook met eigenaren en vader/moeder)
Ja van die catalogus weet ik, alleen dacht misschien hebben de deelnemers hem al? ik wil maar 1 ding weten vind het dan zonde om zo'n catalogus te kopen...
Hebben de deelnemers deze catalogus al?????
dan leen je ter plekker even een catalogus(van een mede forummer of zo) en zoek je op wat je wilt wetenlianne05 schreef:
Ja van die catalogus weet ik, alleen dacht misschien hebben de deelnemers hem al? ik wil maar 1 ding weten vind het dan zonde om zo'n catalogus te kopen...
Hebben de deelnemers deze catalogus al?????
Er zijn 77 Franse Bulldoggen ingeschreven......ladybird schreef:http://www.winnershow.nl/Rassenindeling%202009.html" onclick="window.open(this.href);return false;LongFields schreef:Waar heb jij dat gevonden?Lysette schreef:65 borders :N:
Griffon belge (4) Griffon bruxellois (7) Petit Brabançon (8)
Ik ben niet ontevreden hierover![]()
Wij komen na de tussenklassen na ring 9 met Cato ( willen geen afleiding zijn voor onze favo deelnemer) dus mischien ontmoeten we ons daar nog.lianne05 schreef:in welke ring lopen de zwh, weet iemand dat? is dat dezelfde ring als de laekense en de beaucheron? want wil tapas effe bewonderen!hoop niet dat jullie al geweest zijn? wij zijn er rond 10.00 uur. Heeft iemand ook een boekje waar je kan zien wie er mee doet? ben benieuwd of er familie van laika meedoet...
Was sowieso van plan langs te komen ja, hoeveel honden zijn er voor jullie??Scooby schreef:Hé, ben je er zaterdag ook? Kom je naar Yana kijken?Josee schreef:ik ben het hele weekend op de winner, zaterdag met 2 vriendinnen daar shoppen en kijken en supporten.
Hé getver wat naar, hopelijk trekt het snel weg.Ellepel schreef:Ik hoop dat het doorgaat voor mezelf, ben vanmiddag lekker door mn rug gegaan en kan niet meer op of daal...![]()
Had er juist zo'n zin in...
Kijk dan ook bij de tosa, dan vind je mij daar in de buurt. Dit jaar doet Niek niet mee, volgend jaar misschien weer.Jacqueline. schreef:Ik ben benieuwd of ik een aantal van jullie herken.
Ik ga zaterdag, ff kijken bij de doggen en daarna rond struinen , en de knip leeg maken
In elk geval iets van twintig blauwe doggen (waarvan ik er ook twee voorbreng) en daarna beginnen ze al met zwart/wit.Josee schreef:Was sowieso van plan langs te komen ja, hoeveel honden zijn er voor jullie??Scooby schreef:Hé, ben je er zaterdag ook? Kom je naar Yana kijken?Josee schreef:ik ben het hele weekend op de winner, zaterdag met 2 vriendinnen daar shoppen en kijken en supporten.
Hey Josee, dat is lief aangeboden, maar ik heb zelf niks ingeschreven, ik zou met m'n werkgever mee om een Rottweiler te showen....dat doet ie nu zelf, ik mag lekker alleen maar kijken en kom zeker jouw kanjers even bewonderen!Josee schreef:Hé getver wat naar, hopelijk trekt het snel weg.Ellepel schreef:Ik hoop dat het doorgaat voor mezelf, ben vanmiddag lekker door mn rug gegaan en kan niet meer op of daal...![]()
Had er juist zo'n zin in...
Ben je op zaterdag?
Als je een handler nodig hebt, wil ik best voor je showen hoor.
Ben toch die dag op de show aanwezig