Bas Rouge schreef:LongFields schreef:Bas Rouge schreef:Leuk Suzanne, die Laekense reu die het zo goed heeft gedaan in de erering. Dat zal toch niet snel gebeuren.
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel vaker voorkomt op Nederlandse en ook buitenlandse shows, dat de Laekense bij de geselecteerde honden zit, of zelfs op het podium terecht komt.
Met Nozem ben ik 1x op de vijfde plaats terechtgekomen (in Zwolle), met Sjefke ben ik op Outdoor Uden ook een keer op de vijfde plaats geëindigd. Het lijkt me geweldig om ooit een keer bij de laatste 3 terecht te komen.
Jij heb nu zeker een ticket voor de Crufts verdiend met Huette? Wel gaan hoor!
Laekense lijken ook wel populairder te worden, net als beaucerons trouwens.
Dat weet ik niet, van dat ticket. Ik heb er niets van gehoord in elk geval.
Ik weet ook helemaal niets van de regels mbt Crufts.
Dank trouwens voor je compliment over het voorbrengen van Huette. Erg leuk om te horen. Ik vind jou op foto's ook altijd zo mooi op show staan met je honden, dus ik weet niet of ik degene ben die jou behulpzaam kan zijn bij tips maar we kunnen het er natuurlijk altijd eens over hebben.
Ja, je hebt recht op deelname aan Crufts, maar de beauceron is in Engeland niet erkend dacht ik, dus dat gaat niet op. Maar je hebt dus wel een Cruftsqualificatie in handen, Cool he!
Ik vond trouwens dat Huette van jullie twee ook nog de BOB was

, maar hee....who cares....Jeugdwinster én Winster
Yanthe heeft het ook prima gedaan. Ze was erg moe en ik had veel moeite haar alert te krijgen. Zelf was ik heel moe en druk, dus dat hielp niet veel. Maar ik ben heel tevreden, want de nummer één in onze klasse was een erg mooi teefje en ik wist op voorhand dat we haar hoogstwaarschijnlijk niet zouden verslaan. Maar we hebben prachtig rapport en 2 U in de tussenklasse, dus zijn hartstikke tevreden!
Moeder's Amélie greep op een haar na naast het CAC, maar met het res CAC zijn we ook heel happy

. Een geslaagde dag dus, maar poeh.....wat is het toch niks voor mij....dat gehang en weer niks gezien eigenlijk...