Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tjee hier had ik dus nog nooit van gehoord. Ik snap er ook niets van want het gaat dus eigenlijk om doodziekte/gedragstoorde dieren. Die niet meer goed zijn voor de fok.... dus dan zou je toch denken dat zelfd die broodfokkers/puppymills die beesten ook niet meer willen??? Serieus kon me alleen bedenken miss voor t vlees...... maar zo zagen die mensen er ook niet uit. Ik snap niet dat je nog maar een cent wil betalen voor zon hond. Zeker als je zon krent bent als de broodfokkers die hier aan meedoen...
Jemig... En dan op het laatst nog die piepkleine benches. En voor de kleine hondjes maken we de benches gewoon nog kleiner Niet eens het ergste van de beelden natuurlijk, maar bah
gizmo schreef:Ik heb zoiets dit filmje doorsturen naar Oprah die trekt zulke dingen ook niet
En heeft veel te zeggen in de usa
Wat een trieste bedoeling
Marjoleine schreef:Ben je hier wel eens op de veemarkt geweest?
Nee,daar blijf ik ver vandaan;heb aan tv-beelden genoeg.
*Edit:ik weet dat het hier ook slecht gesteld is met dit soort dingen maar ik kan me slecht voorstellen dat vee zo ziek verkocht wordt
Gewond,kreupel?Ja.
Maar zo zichtbaar ziek?
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Hmm, het is eerlijker dan hoe het hier gebeurt. Er wordt duidelijk gezegd waar ze aan lijden. Kijk, het lijden opzich is natuurlijk een probleem, en het bestaan van fokkers die alleen maar geld willen verdienen. Maar ik vind het een betere manier dan doen alsof je een goede fokker bent en zo niets vermoedende gezinnen met veel verdriet opzadelen voor een hoge prijs ook nog.
Ik verbaas me er wel over dat er zoveel mensen zijn die die honden willen kopen Maar ik ben vooral verbaasd over de eerlijkheid