Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

GG1 examen

Moderator: moderatorteam

Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: GG1 examen

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

janine schreef:Ik zal eens kijken of ik keer filmpje kan laten maken van mezelf..Ik hoor meestal terug dat Jeppe me netjes volgt..Tja..Ik zie dat zelf niet omdat ons is aangeleerd dat je rechtuit moet lopen..Maar dan geloof ik maar wat anderen zeggen..
De vorige keer kreeg ik als commentaar dan mijn wendingen te ruim waren..Nu kreeg ik er ook wel wat commentaar op maar wel minder..
Nu liep ze o.a. iets te wijd...Op zich vond ik het niet vreemd omdat ik met versnelde pas zelf in de war raakte..En Jeppe dus ook..en die bleef inderdaad toen even iets achter..Dat zag ik zelf ook....Ik moet nog boel leren maar weet ook wel dat ik niet zón kei ben om wat aan mijn loophouding te veranderen.. :tongue: :tongue:
Goed lopen is ook erg lastig, vind ik ook :lol1: Met de linksomkeert en de rechtsomkeert moet je in dezelfde lijn teruglopen als waarop je bent gekomen. Doe je dat niet, dan heb je de bocht dus te ruim genomen, ik denk dat het daarin zit. Britt heeft ook de neiging op wedstrijd wijd te lopen terwijl ze dat bij training niet doet. Ik heb ook een filmpje laten maken en wat me daarbij opviel is dat ik erg met mijn handen zwaai. Nu ga ik daarop letten... ben benieuwd of het beter gaat :engel:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
janine
Zeer actief

Re: GG1 examen

Ongelezen bericht door janine »

Nou..zo te zien kan me wel gaan richten op loopoefeningen..Ik zag al een beetje teveel beren op de weg..
Omdat in GG2 metaalapport erin voorkomt heb ik er nu alvast er eentje aangeschaft om ook metaalapport heeeeel leuk te maken..Ook omdat ik begreep dat veel honden toch wat moeite mee hebben met vasthouden metaal..
En apporteren vind Jeppe nu wel leuk, maar dat is wel anders geweest..
Ik heb apporteren bij haar echt spelenderwijs moet aanleren..Ze had niet echt drift zoals onze andere hond. Ik gebruik nu een houtenblok maar heb ooit een iets lichtere aangeschaft..Die andere vond ze blijkbaar te zwaar...De dummy is veel leuker maar die pak ze vaak zo onhandig vast dat ze hem nog wel eens laat vallen ( kan ik natuurlijk ook nog gaan bijschaven)..
Maar blijkbaar heb ik me druk gemaakt om niks..Ze pakt het metaalapport probleemloos op :oeps: :oeps:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”