Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
O jee, wat heb ik nou gedaan. Me ingeschreven voor een leerwedstrijd GG b met Bram :N: Eind januari, dat is mooi een stok achter de deur om ook buiten het half uur les te trainen. En dan kan ik eens kijken hoe het gaat als we alle oefeningen aan elkaar plakken. Bram staat te genieten tijdens de GG training, maar ik vrees nog steeds dat hij zo'n heel examenprogramma niet doorkomt zonder beloning tussendoor. Zeker met een heel zenuwachtige Linda ernaast
Maar goed, zo'n leerwedstrijd is altijd goed. Je krijgt feedback van de keurmeester over wat je nog moet verbeteren.
Spannend!
Kan jij wel zonder beloning alle oefeningen achter elkaar?
Komt vast wel goed.
Als jij het leuk vindt om wedstrijden te lopen ............
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Lijkt me super om een keer op deze manier te oefenen..Een buitenstaander ziet vaak dingen die jezelf niet ziet..
Ik zou me zo opgeven maar heb helaas net GG1 gehaald.
ranetje schreef:Spannend!
Komt vast wel goed.
Nee, het lijkt me vreselijk. Maar het is wel goed voor mij om ergens naartoe te werken. En als dit goed gaat, wil ik de GG examens ook op wedstrijden doen. Dit omdat ik niet op een KC train.
ranetje schreef:Spannend!
Komt vast wel goed.
Nee, het lijkt me vreselijk. Maar het is wel goed voor mij om ergens naartoe te werken. En als dit goed gaat, wil ik de GG examens ook op wedstrijden doen. Dit omdat ik niet op een KC train.
Succes
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Carma schreef:Spannend! Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het er vanaf gaan brengen! Flink veel jackpot oefenen denk ik zomaar?!
Ik weet wel zeker dat hier nog flink geoefend moet gaan worden en dan m.n. op het los volgen en zit tijdens het volgen want we zijn gezakt voor het G&G clubexamen
De Obediencetrainingen steken we gelukkig ook heel wat van op
Carma schreef:Spannend! Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het er vanaf gaan brengen! Flink veel jackpot oefenen denk ik zomaar?!
Ik weet wel zeker dat hier nog flink geoefend moet gaan worden en dan m.n. op het los volgen en zit tijdens het volgen want we zijn gezakt voor het G&G clubexamen
De Obediencetrainingen steken we gelukkig ook heel wat van op
Jammer joh! Maar nu heb je weer een nieuw doel om voor te trainen, dat vind ik zelf altijd wel fijn Succes met de training!
Misschien is het ook wel iets voor Taro en mij. Ben heel benieuwd hoe Taro reageert als er iets druk op hem staat. Die druk komt dan omdat ik zenuwachtig ben en misschien andere dingen ga doen dan normaal. En daar is hij heel gevoelig voor. Het programma zou hij moeten kunnen van de GG-beginners. Zal eens kijken of er nog verschil zit tussen de FHN en cyno.
Kreeg net te horen dat we in februari al op moeten voor het examen GG-B (FHN). Dus ook ik heb mij ingeschreven voor deze leerwedstrijd. Goede generale repetitie. Nu maar weer even flink oefenen. Vooral op de sta.
Wanneer is deze wedstrijd...de 23e of de 31e? Want ik zag dat het bij mij om de hoek is....kan ik eindelijk eens foto's van jullie maken (in return) als ik die dag kan.
Sepp schreef:Wanneer is deze wedstrijd...de 23e of de 31e? Want ik zag dat het bij mij om de hoek is....kan ik eindelijk eens foto's van jullie maken (in return) als ik die dag kan.
Groetjes
Nanda
Ik heb mij opgegeven voor de 31e. Ik weet voor welke dag Linda zich heeft ingeschreven.
Leuk als je zou kunnen. Maar die foto's hoeven niet hoor
Ik ga de 23e! Maar ik ga er nog even niet aan denken, word nu al zenuwachtig Geen foto's maken als Bram er vandoor gaat om tegen een boom te pissen hoor :N:
Vanavond kreeg ik een mail met mijn startnummer en weet nu dat ik in de ochtendgroep zit van zaterdag 23 januari.
Mijn startnummer is 14
Voor iedereen die volgende week zaterdag gaat tot dan en heel veel succes