Moderator: moderatorteam
Haha, Bram kwam net ook kijken waar die paaltjes dan staanTeamWork schreef:Zo, dat gaat vlot!!
Op jouw vrolijke "paaltjes" komen hier 2 hondenkoppen omhoog
Als ze wat ouder is, wil ik ook met de 2x2 methode aan de slag. Dus en het straatje en die andere methode.*Anita* schreef:Wil het zelf ook zonder strips gaan proberen straks ben dus ook benieuwd hoe het bij jou blijft gaan.
Dit ziet er in ieder geval goed uit
Ja ik heb ook een poging gedaan om hoog, door, hoog te filmen. Maar dat werkt helemaal niet met een camera en een bal. Izzie is nauwelijks in beeldCarma schreef:Ze gaat bijna te snel om te filmen![]()
Met Sepp ben ik direct begonnen met de 2X2. Super om te zien hoe ze dan per direct bezig zijn met het bewust nemen van de goede insteek. Dat is toch wel anders dan bij het straatje. Vanaf alle kanten zoekt Sepp nu de palen op. Alleen de gesloten insteek vanaf ver terug (evenwijdig aan de palen) vindt hij nog moeilijk.Zoek stok! schreef:Als ze wat ouder is, wil ik ook met de 2x2 methode aan de slag. Dus en het straatje en die andere methode.*Anita* schreef:Wil het zelf ook zonder strips gaan proberen straks ben dus ook benieuwd hoe het bij jou blijft gaan.
Dit ziet er in ieder geval goed uit