Vanochtend zijn wij vroeg vertrokken met Barca (Chief fauve van de Hoolhoeve) naar Wijchen voor de kerstshow.
We waren als laatste ras aan de buurt. Barca haalde de eerste titel: Beste reu.
Bij de tweede ronde haalde Barca de titel: BOB!
Hiermee heeft Barca zijn CAC (hij had nog maar 1/4 punt nodig) CACIB en BOB behaald.
En daarmee is Chief Fauve van de Hoolhoeve Nederlands Kampioen.

Barca mocht zich opmaken voor de erering.....wat is die erering leuk, maar ook een beetje eng.
Barca ging de erering in en geloof me, de zenuwen gierde door mijn lijf. :N: Uit Rasgroep 1 werden vijf honden geselecteerd en daar zat Barca bij! Tjeempie....onze Bassie zou minstens 5de kunnen worden in de BIG groep. De laatste 5 honden moesten weer een rondje lopen en wat denken jullie....Barca eerste, heus waar! Mijn Bassie mocht plaatsnemen op het podium nummer 1. Er werden foto's genomen, we kregen een joekel van een beker, een medaille, grote zak voer en een uitnodiging voor de Hond van het Jaar 2009 show. Ik heb nog iets geroepen van, "Oh, dàt is mijn Bassie die op nummer 1 staat."
Daarna werd Baca klaargemaakt voor de BISshow en daar is Barca als derde uitgekomen. Er werden twee honden uitgekozen en de andere honden kregen allemaal de derde plaats. We hebben een schitterend beeldje gekregen van de kerstshow te Wijchen.
Lieve Marion, de oorkonde is vandaag afgegeven en mijn fokster vond 'm schitterend mooi. Dank je wel voor het maken en opsturen.

Nu ben ik na zo'n lange dag moe, maar zo ontzettend blij en voldaan met mijn kampioentje dat ik het misschien nog niet eens besef wat er vandaag allemaal is gebeurd!