Gelukkig vindt Caja dat helemaal niet erg

Appèl op afstand

Metaalapport

Moderator: moderatorteam
Laat het de beide fokkers maar niet horenInge O schreef:wat een enthousiast ding is ze toch. ik verdenk één van haar ouders ervan vreemd te zijn gegaan met een bc of zo
![]()
.
Zag het, ik sta te wiebelen.janinca2002 schreef:metaalapport, hond doet het fantastisch,geleider werkt in
Niet alleen wiebelen....marye schreef:Zag het, ik sta te wiebelen.janinca2002 schreef:metaalapport, hond doet het fantastisch,geleider werkt in
Maar ook zonder wiebelen kan ze het
Sorry, zal proberen me in te houden op het examenranetje schreef:Niet alleen wiebelen....marye schreef:Zag het, ik sta te wiebelen.janinca2002 schreef:metaalapport, hond doet het fantastisch,geleider werkt in
Maar ook zonder wiebelen kan ze het
Je trekt je kont naar achteren om Caja nog net dat ietsje dichter tegen je aan te krijgen met het apport![]()
Dat blok is speciaal voor Caja gemaaktMaeve schreef:Haha, heb het apporteerfilmpje nog eens bekeken. Nilo gedraagt zich net zo nadat ik het apporteerblok heb aangepakt, dat op twee poten staan![]()
Waar heb je dat apporteerblok gehaald? Die zal wel een stuk zwaarder zijn dan dat kunststof blok wat wij nu hebben, wil ik wel eens proberen of hij die wel goed vasthoud
Dacht het nietZoek stok! schreef:Ik heb je alvast ingeschreven voor GG3 in juli 2010 en in augustus heb je je eerste wedstrijd
volgend jaar WK :N:marye schreef:Dacht het nietZoek stok! schreef:Ik heb je alvast ingeschreven voor GG3 in juli 2010 en in augustus heb je je eerste wedstrijd![]()
Tollers zijn heel wisselend van werklustcorason del perro schreef:Goed hoor!
Goh volgens mij heb ik me een beetje verkeken op G&G haha 1 cm te ver van de baas af meteen punten aftrek..... Nu snap ik waarom ze bij de puppen cursus al zeiden dat Odin heel dicht bij moest zitten (wat ie overigens niet wil doen) Ga dat maar eens zo oefenen als ik Linda met izzie heb zien doen
![]()
Volgens mij wordt het wel wat dat examen met Caja. Ik geloof dat Tollers ook heel erg werkwillig en baasgericht zijn he? Bij ons op de hondenschool lopen er ook een paar op hoge niveaus en doen t super!
marye schreef:NietBenji&Brenda schreef:Ja, wanneer ga je mee op wedstrijd?
Misschien ooitBenji&Brenda schreef:marye schreef:NietBenji&Brenda schreef:Ja, wanneer ga je mee op wedstrijd?![]()
Alleen om diploma te lopen dan![]()
Het is heel gezellig hoor