Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje show belgie
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
vraagje show belgie
senna is vorige maand in kortijk internationaal kampioen geworden. als hij op een nederlandse show het CACIB had gehaald krijg je zo'n mooi kaartje thuisgestuurd van de fci?
nu uit belgie heb ik nog niks ontvangen. ik wil het internationaal kampioenschap graag aanvragen, dus heb ik naar het secreatariaat gemaild. kreeg als antwoord dat ik hiervoor de op de show ontvangen kaart moet gebruiken.
iemand hier ervaring mee?
nu uit belgie heb ik nog niks ontvangen. ik wil het internationaal kampioenschap graag aanvragen, dus heb ik naar het secreatariaat gemaild. kreeg als antwoord dat ik hiervoor de op de show ontvangen kaart moet gebruiken.
iemand hier ervaring mee?

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Re: vraagje show belgie
Voor het CACIB vodje mag je wel even tijd uitrekken hoor. Het CAC is altijd door de RvB vrij snel verstuurd. Reken toch op een maand of 5 a 6
Ik kreeg de IB's van Thorben pas na 10 maanden en was het eigenlijk al zo goed als vergeten 

- Balint
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 Nova Scotia Duck Tolling Retrievers
Flanna en Kayah - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Duurt inderdaad erg lang. Ik heb er ook 10 maanden op moeten wachten, voordat ik hem toegestuurd kreeg.
Cac gaat supersnel, maar die gaat rechtstreeks via de raad van beheer
Cac gaat supersnel, maar die gaat rechtstreeks via de raad van beheer
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Belgie duurt over het algemeen inderdaad erg lang. Wij wachten nog op een IB kaartje van Genk vorig jaar december, dus al meer dan 1 jaar geleden. Ondertussen hebben we van een andere Belgische show al een kaartje binnen gekregen dus kunnen wij in elk geval gaan aanvragen.
Hoe inderdaad maar rekening met 6 maanden.
Hoe inderdaad maar rekening met 6 maanden.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
-
- Actief
jammer dat het zo lang duurt, in nederland is dat wisselend vindt ik, heb wel eens een half jaar gewacht maar ook wel eens met een paar maanden binnen.
hij heeft nu ook een belgisch CAC, ontvang ik daar nog wat van net als in nederland?
neem aan dat je voor het aanvragen van de titel het officiele bewijs moet hebben, en dat het cacib kaartje van de tentoonstelling niet voldoende is.
zal de rest allemaal voor elkaar maken( hele papierwinkel voor een staande hond met veldwerkkwalificaties ed) als ik het dan ontvang kan het op de post.
hij heeft nu ook een belgisch CAC, ontvang ik daar nog wat van net als in nederland?
neem aan dat je voor het aanvragen van de titel het officiele bewijs moet hebben, en dat het cacib kaartje van de tentoonstelling niet voldoende is.
zal de rest allemaal voor elkaar maken( hele papierwinkel voor een staande hond met veldwerkkwalificaties ed) als ik het dan ontvang kan het op de post.

- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Cacib komt van de FCI, ik wacht nog op 1 van meer dan 1,5 jaar geleden. Volgens St Hubertus hebben ze al 2 keer aan de FCI gevraagd waar het blijft, ik heb ook Kai's stamboom moeten verzenden zodat ze het konden mee verzenden, maar nog altijd niks ontvangen
Normaal met het cac wachten ze om het op te sturen totdat ze zelf het cacib hebben, ik was dus ook al een jaar aan het wachten op het cac, heb ik gevraagd of ze dat dan al niet konden opsturen, wat ze gelukkig hebben gedaan, anders was ik nu ook nog op dat cac aan het wachten. Ik heb zo'n vermoeden dat ik de cacib niet meer ga krijgen.

Normaal met het cac wachten ze om het op te sturen totdat ze zelf het cacib hebben, ik was dus ook al een jaar aan het wachten op het cac, heb ik gevraagd of ze dat dan al niet konden opsturen, wat ze gelukkig hebben gedaan, anders was ik nu ook nog op dat cac aan het wachten. Ik heb zo'n vermoeden dat ik de cacib niet meer ga krijgen.
-
- Actief
nou dat klinkt ook niet erg hoopvolLinsey schreef:Cacib komt van de FCI, ik wacht nog op 1 van meer dan 1,5 jaar geleden. Volgens St Hubertus hebben ze al 2 keer aan de FCI gevraagd waar het blijft, ik heb ook Kai's stamboom moeten verzenden zodat ze het konden mee verzenden, maar nog altijd niks ontvangen![]()