Gelukkig

Moderator: moderatorteam
chrico schreef:Is nogal een verschil in ras
Nou iddmarian* schreef:chrico schreef:Is nogal een verschil in ras
Ja,inderdaad
dat gaat toch over een ander incident? dat van die boef?Nanna schreef:Mede dankzij de media-aandacht voor het incident kwamen meerdere tips binnen bij de politie. De jonge bulldog Bink werd voor de ogen van zijn oppassers bij recreatieplas Bussloo doodgebeten door een bouvier.
Ja, een Bouvier is ook echt een kortharige bruine hond![]()
Nou ja, doet er niet toe. Bink komt er niet mee terug....
Volgens mij nietyamie schreef:dat gaat toch over een ander incident? dat van die boef?Nanna schreef:Mede dankzij de media-aandacht voor het incident kwamen meerdere tips binnen bij de politie. De jonge bulldog Bink werd voor de ogen van zijn oppassers bij recreatieplas Bussloo doodgebeten door een bouvier.
Nou ja, doet er niet toe. Bink komt er niet mee terug....
oww wacht, ik zag het woordje bouvier even over het hoofd in het bericht zelf, ik zag de link eronder ( bouvier valt JR aan)marian* schreef:Volgens mij nietyamie schreef:dat gaat toch over een ander incident? dat van die boef?Nanna schreef:Mede dankzij de media-aandacht voor het incident kwamen meerdere tips binnen bij de politie. De jonge bulldog Bink werd voor de ogen van zijn oppassers bij recreatieplas Bussloo doodgebeten door een bouvier.
Nou ja, doet er niet toe. Bink komt er niet mee terug....![]()
Of zijn er de afgelopen tijd meer honden dood gebeten op Bussloo?
Nou dat viel me idd ook meteen op...een ander in de berichten reageerd weer met nee het was een Mastinochrico schreef:Is nogal een verschil in ras
Een civiele procedure, van de tegenpartij ...iones schreef:Goed, de eigenaar is gevonden. En dan?