HET MYSTERIE IS OPGELOST, ZIE DE POST VAN 3 OKTOBER 2012

Zie ook profielfoto
(evt meer foto's op hyves: http://meikhe.hyves.nl/album/47301591/Daisy/ENv9LlqD/)
Moderator: moderatorteam

Bij alle honden kunnen onderbeet voorkomen dus niet alleen bij de shih tzu. Maar je weet nooit, het kan goed hoor. Maar ik denk idd dat er zeker iets van ruwharigs tussendoorzit. Of ik weet het wel zeker, gezien de vacht, en wat Marjoleine ook al zegt.Meike schreef:Ze heeft inderdaad een ondervacht. (we plukken haar niet)
Bij de shi tzu kruisingen zie je vaak toch wel íets van een beetje onderbeet volgens mij.
Terrier zit er in ieder geval in lijkt me, russell of yorkshire.
Ik heb de moeder niet gezien, ze was al een jaar toen we haar kochten.
Zo werkt dat niet helemaal hoorMeike schreef:Ze heeft inderdaad een ondervacht. (we plukken haar niet)
Bij de shi tzu kruisingen zie je vaak toch wel íets van een beetje onderbeet volgens mij.
Ik denk dat de "Maltezers" die je gezien hebt over het algemeen kruisingen zijn.Meike schreef:De Maltezer kruisingen die ik heb gezien hebben altijd een beetje krullerig haar, maar in de rasstandaard van de Maltezer staat dat de vacht steil moet zijn, dus in principe kan het wel lijkt me.

moest ik ook meteen aan denkentekkel schreef:Maltheser x JR?

Denk ik ook.tekkel schreef:Maltheser x JR?
Ik ook: ik zou in elk geval haar koppie wat korter houden. Schatje hoorLin-C schreef:Jeetje, wat een verschil na die plukbeurt! Vind het veel leuker dan dat hele lange haar.
Meike schreef:Ze heeft inderdaad een ondervacht. (we plukken haar niet)
Ik heb de moeder niet gezien, ze was al een jaar toen we haar kochten.
Die Terriër van jou is veel te groot voor een kruising Maltheser x Shi Tzu.Safari schreef:De terrier in mijn onderschrift zou ook Malthezer x Shih tzu zijn. Ook hij moet geplukt, zijn haar is te kort en niet zacht genoeg. Ik geloof meer in Border Terrier x Shih tzu. Zijn staart draagt hij wel op zijn rug.

Ja klopt, dat is hij ook. Veel te hoog op z'n poten vandaar ook de Border die ik erin zie. Die hoogte klopt wel en z'n koppie ook. De Shih Tzu x Maltheser staat wel in zijn paspoort. Het zal beter verkopen denk ik.moosje schreef:Die Terriër van jou is veel te groot voor een kruising Maltheser x Shi Tzu.Safari schreef:De terrier in mijn onderschrift zou ook Malthezer x Shih tzu zijn. Ook hij moet geplukt, zijn haar is te kort en niet zacht genoeg. Ik geloof meer in Border Terrier x Shih tzu. Zijn staart draagt hij wel op zijn rug.
Klopt, hij staat hoog op de poten.Marjoleine schreef:Die terrier van jou is toch geen kortbeen, Ellen?
Dan kan het dus helemaal niet eens, want kortbeen x kortbeen geeft kortbeen.
Ik gok ook dat er iets border-achtigs door zit.