Das kloteLeane schreef:Winter had een Gdus op na de Martinidog show voor de ZG
![]()

Moderator: moderatorteam
Das kloteLeane schreef:Winter had een Gdus op na de Martinidog show voor de ZG
![]()
hee heb jij ook foto's gemaakt bij de Rottweilerring ? Volgens mij heb ik je zien lopen..johan1969 schreef:Ik ben enkel zondaag geweest.
Enkele dingen die me opvielen :
- slechts 2 Mastini ingeschreven
- een gestroomde Tibetaanse Mastiff gezien (niet toegelaten kleur volgens mij)
- enkele zeer mooie Rottweilers. Blijkbaar streeft men tegenwoordig meer naar een hoger en lichter type ?
- een Tosa Inu met een wel heel smal hoofd, deed me denken aan een Fila of zelfs Sint Hubertushond
- eerste keer dat ik een Broholmer zag, wel een mooi ras
- de Engelse Bulldogs zijn nog altijd ongezonde gedrochten
- uniformiteit is nog ver te zoeken bij de Ca de Bou
- veel mokkels
Heb je foto's gemaakt!!!!!! Wauw, dat zal echt wel te gek zijnAiske schreef:GefeliciteerdLeonieke schreef:Wij zijn ook net weer terug.
We zijn mega blij met de resultaten, er was behoorlijk concurrentie.
Koh I Noor 1VB Beste Baby van het Ras (keurmeester gaf in Rotterdam alle baby's en puppen nog een B dus wij waren super blij. Hij vond haar erg mooi en zag er veel toekomst in.
Masai 1U CAC/ CACIB en hiermee Internationaal kampioen (ze had al genoeg IB's, maar allemaal binnen 1 jaar gehaald).
Dazzle 1U CAC/ CACIB en BOB!! Hij is hiermee definitief Belgisch kampioen geworden, dit was de eerste na 1 jaar waar hij kampioen kon worden.
We zijn ape trots op onze kanjers en nu met zijn allen heeeeeel moe...............![]()
![]()
Ik zal morgen foto's aan je sturen.
Gefeliciteerd met de super resultatenAiske schreef:Jelmer moest vandaag terug naar Hoogstraten voor B.I.S.
Hij werd als 9e geplaatst en wij zin super trots op onze man!!!!
Dank jeMaeve schreef:Wauw, heel mooi gedaan hoor, gefeliciteerd!![]()
En Leonieke, jij ook gefeliciteerd met de mooie uitslagen! Was dit Koh I Noor's eerste show?
Nou ik zou graag je foto's willen zien ! Dan heb ik je inderdaad zien rondlopen ja..johan1969 schreef:Yep. Ik heb enkele heel mooie Rottweilers gezien.
Ik was die lange kerel met zijn lang blond haar die veel foto's nam.
Normaal ga ik altijd met mijn ma of een goeie vriend of vriendin, maar nu was ik er alleen.
Veel mokkels? Werden die ook gekeurd dan?johan1969 schreef:Ik ben enkel zondaag geweest.
Enkele dingen die me opvielen :
- slechts 2 Mastini ingeschreven
- een gestroomde Tibetaanse Mastiff gezien (niet toegelaten kleur volgens mij)
- enkele zeer mooie Rottweilers. Blijkbaar streeft men tegenwoordig meer naar een hoger en lichter type ?
- een Tosa Inu met een wel heel smal hoofd, deed me denken aan een Fila of zelfs Sint Hubertushond
- eerste keer dat ik een Broholmer zag, wel een mooi ras
- de Engelse Bulldogs zijn nog altijd ongezonde gedrochten
- uniformiteit is nog ver te zoeken bij de Ca de Bou
- veel mokkels