Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie kan wat doen bij zijn/haar hond

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Re: Wie kan wat doen bij zijn/haar hond

Ongelezen bericht door Frenk »

Nanna schreef:Ik kan alles wat ik wil met ze doen, tot dubbelvouwen aan toe ;-)
Ook bij de da zullen ze alles toelaten, ik moet zeggen dat ik dat toch wel heel gemakkelijk vind hoor.
Hoppa heb ik nu net een week en ik heb zijn nagels al geknipt en het haar rondom zijn piemel weggeknipt. Blijft die lullo gewoon lekker liggen ;-)
Ik kan met Frenk ook alles. Hij moet voor zijn verzorging regelmatig een poosje op z'n rug liggen zodat ik z'n poten en oksels goed uit kan kammen. Dat is geen enkel probleem. Ook niet als ik een enkele vervelende klit tegenkom. :N: Wondjes, medicijnen, wat dan ook is echt niet bezwaarlijk. Ik mag ook alles doen met zijn voer en kan alles uit zijn bek halen zonder problemen. Maar goed, hij is uberhaupt niet zo voergericht, dus dat scheelt vast.
Bij Paul de dierenarts springt hij nog altijd in z'n armen, ondanks dat die toch twee poten rechtgezet heeft :piew: :mrgreen:
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Ik kan alles doen.
En dat vind ik ontzettend braaf, want soms heeft ze buiten iets eetbaars (tenminste, dat vindt zij...) opgeduikeld, en laat ze zó los als ik dat vraag.
Ik vind het wel een eer dat ze me zo vertrouwt.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

Ik kan ook alles bij Hades doen wat nodig is, m'n vriendin ook. Etensbak pakken is een dagelijks ritueel bijvoorbeeld. Niet als hij vol is, maar als hij leeg is gaat hij bovenop de bench en bij de volgende maaltijd zetten we 'm weer op de grond. Nagels knippen is ook geen probleem. Eigenlijk is niets een probleem, in zoverre dat hij nooit agressief zal worden naar ons. Hij zal, als hij iets vervelend vindt (zoals oren druppelen o.i.d.), wel proberen om eronderuit te komen, maar nooit op een agressieve manier. Tegen de dierenarts is hij ook nooit pissig, die vindt hij veel te leuk. Hij stribbelt wel eens een beetje tegen, maar wederom nooit met een spoortje agressie. Hij herstelt trouwens ook heel erg snel, dus ik ben ook niet bang om noodzakelijke handelingen uit te voeren met de gedachte 'hier krijgt hij een trauma van'. Eten loslaten als dat moet is ook geen probleem. Soms brengt hij z'n eten (een lekker kipje ofzo) zelfs eerst naar me toe. Dan zeg ik 'alsjeblieft, is voor jou lieverd' en dan gaat hij verder :mrgreen: . Ideaal. Vreemden kunnen voor zover ik weet ook heel ver gaan, ik geloof echt niet dat hij ooit zal bijten. Tenzij iemand 'm echt aan het martelen is, maar dan bijt ik ook :devil: .
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik kan bij beiden alles. pascal bij lola alles en nog meer dan ik en bij sam bijna alles en alles als ik erbij ben. als het eng is (en dat kan bij sam veel zijn) en ik ben erbij dan gaat het redelijk goed. hij bijt niet ofzo maar je ziet dat ie volledig in de stress schiet als ik niet bij enge dingen ben
Afbeelding
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

ik kan alles bij alle drie
alleen bob moet je niet onder zn oksels pakken
dat doet pijn en mopperd ie

bij bob kan een kind alles, een vriend (al ben je een half uur binnen ben je een vriend) alles, een vreemde weinig

bij baukje kan alles maar ze kan helemaal verstijfd zijn van de schrik

bij bente zou ik zeggen alles door iedereen
alleen is zij de gene die ik het minst mn hand voor in het vuur zou steken
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Met Spike kan ik werkelijk alles beginnen, vind alles best. Leon bij hem eigenlijk ook wel.
Bij Kelly kan ik heel veel, wonden verzorgen en dat soort dingen, alleen geeft ze bij mij wel wat meer tegengas als bij Leon. Die kan ook wel wat meer met haar. Al durft ze hem ook commentaar te geven.

Bij Indy kunnen we alles... zou wat zijn als dat nu al niet zo was :wink:

En vreemden? Denk niet dat dat goed komt bij Spike en Kelly. Indy weet ik niet als ze volwassen is, maar ik verwacht van niet :wink:
Lieke87
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lieke87 »

Ik kan bij Layka alles, mijn ouders bijna alles en mijn zusje eigenlijk het minst van ons allemaal... Een vreemde kan niks, daar wil ze ook niet door worden geaaid.

Dus bij de DA zijn we ook altijd met z'n tweeën, 1 iemand om Layka aan de lijn te houden en nummer 2 om haar hoofd vast te houden anders hapt ze.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Ik ben nog uitzoekende zeg maar, ik was honden (Fangio en Chira) gewend waarbij ik echt alles kon en mocht doen, ook de dierenartsen enz konden werkelijk waar alles doen, bloedoren doorprikken, zenuwinspuiting, bultonderzoekjes (met naald) oor uitspuiten anaalklieren, alles zonder enige vorm van roesjes enz.

Napoleon is daar niet zo heel makkelijk mee, hij is minder stabiel en minder zeker en dat uit zich zeker in dit soort situaties, zijn anaalklieren zijn enige tijd geleden gedaan en je komt niet eens meer in de buurt, dus als er nou een grasje uit zijn poepert steekt heeft hij pech, daar waar de Dogos even langskwamen en de kont naar je toekeerde met een blik van; zeg help mij daar eens even vanaf.
nagels knippen bij Napoleon is ook een dikke no, en bij zijn ooronderzoek hadden we 4 man nodig.
Vreemde mensen moet hij helemaal niet aan zijn lijf bij pijntjes en onderzoekjes.

Voor wat betreft eten heb ik nog nooit een hond gehad met voernijd, dus ook bij Napoleon kan je met je hand in de voerbak mocht het ooit nodig zijn. Botjes enz kan je ook pakken al vindt de Keizer dat niet echt om te juichen hij laat het wel degelijk toe.

Al met al is het nog even wennen en uitzoeken wie wat mag en wie niet :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Eten wegpakken enzo kan iedereen bij Shibby.
Medicijnen, wondjes verzorgen wat dan ook, kan echt alleen ik doen.

Bij leia kan niemand eigenlijk eten afpakken. Met veel moeite moet het mijn broer of mij wel lukken, maar wel met gevaar voor eigen vingers. :roll:
Wondjes verzorgen en laten kijken, kunnen mijn broer en ik vrij probleemloos. Hoewel, als ze echt pijn heeft denk ik alsnog dat ze niet zal schromen te bijten. Verder is ze wel lief :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik kan alles met ze. Dingen als eten loslaten enzo vinden ze zelf ook echt geen enkel probleem. Handelingen waarbij ik erg over ze heen moet hangen enzo worden ze wel wat erg onderdanig van, maar ze zijn beiden veel te 'niet hap/snap-graag' om daar verder op te gaan reageren. Moos had dat helemaal niet zo, overhangen zag hij volgens mij nauwelijks als 'overheersend'. Saar en Vera hebben dat dus wel, die worden daar een tikkeltje kruiperig van.

Vreemden zullen ook alles met ze kunnen doen, enkel omdat ze dus gewoon niet gaan snappen. Of ze het prima vinden is een tweede, maar toelaten zullen ze alles :wink: Saar gaat bij de DA ook echt in standje "ik treed buiten mijn lichaam" heb ik altijd het idee. Dat arme hondje kan je 10 keer mis prikken, en dan staat ze er nog exact zo bij als toen er begonnen werd...Vera is godzijdank nog maar amper bij een DA geweest, maar betasten door de DA wordt ze bijzonder kruiperig van. Net alsof ze dan steeds wil zeggen "ja maar ja maar, ik bedoel het allemaal wel heel goed met jou hoor :jank: ". Maar ze laat dat dan ook wel weer zonder stribbelen ofzo toe.
Afbeelding
Baily&Luna
Zeer actief

Ongelezen bericht door Baily&Luna »

Ik en mijn vriend kunnen beide bij baily en Luna alles doen.
vacht/wondverzorging, eten afpakken, speeltjes afpakken, oren schoonmaken enz enz...
op cursus hebben we ook geleerd de hond op commando te laten staan, makkelijk de mond te openen (tanden laten zien etc) allemaal heel erg handig bij de DA dus :D

Ook vreemde kunnen de voerbak, speeltjes enz afpakken.
andere honden die de stok of bal willen afpakken is een ander verhaal :wink:
velvet29
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door velvet29 »

Ik kan hier bij alle honden alles doen
Ze zien mij ook echt als de baas en mijn man als hun personeel
Bij elke hond die we krijgen zeggen we , nou die word jou hond
Maar helaas

Diesel die was zo erg als Cees hem uitliet en ik liep er bij dan kwam hij naast mij lopen, en als Cees iets durfde te zeggen keek Dies me echt aan van: Heeft die ook iets te zeggen
Was ik er niet bij dan luisterde hij wel gewoon zo als het moest

Ik ben ook de gene die de meeste dingen zal doen
Bv met wondverzorging, of net wat moet
Cees doet het wel als ik er niet zou zijn, en die schiet ook niet in de paniek, maar laat het aan mij over om dat het makkelijker gaat
Maar als het nodig zou zijn dan kan hij alles bij de honden doen

Ze zullen ook eerder bij mij steun zoeken als bij Cees bv
Maar als het nodig is laten ze wel alles toe van Cees
groetjes Angela SBT kennel Nirindy's
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Bij Bowie kunnen we beiden heel makkelijk alles doen wat er moet gebeuren. Ook bij Fien kunnen we alles doen wat nodig is alleen kan dat op sommige momenten wel iets meer inspanning vergen maar dat is te verwaarlozen met hoe ze was toen ze nog een fientje was :F:

Compleet vreemden en bekende vreemden kunnen ook wel bij bowie handelingen verrichten maar dan moet Gert of ik er wel bij zijn. Bij Fien moet er iemand van ons bij zijn en daarnaast vergt het soms nog wat creativiteit maar uiteindelijk zal datgene gebeuren wat moet.
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Bij Aidan kun je bijna alles doen, als ik er maar bij ben. Ik heb nog niet uitgeprobeerd wat er zou gebeuren als ik er niet bij ben, heb daar ook niet zo de neiging toe, bij geen van mijn honden. Mijn moeder zou nog aardig wat bij alledrie de honden kunnen doen, we lijken op elkaar, ook qua stem, dus dat is gewoon la familia. :mrgreen: Kauwstaven laten ze alledrie rustig afpakken, ze krijgen ze toch wel terug. Hand in de bak kan ook, maar gebeurt alleen wanneer nodig.

Chris heeft wel zijn grenzen wat de DA mag doen, de nieuw bijgekomen DA bij mijn vaste praktijk mag weinig, de rug ging strak toen ze hem bij zijn halsband vastpakte. Ik kon het hem niet kwalijk nemen, ik had zelf ook iets van 'handen af van mijn hond'. Ze had eerder mijn kat ook al lopen mangelen. :(
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

ik kan alles met ze doen, met alle honden die ik gehad heb en wim bijna alles. lijf wil nog wel eens haar eten naar wim toe verdedigen. vreemden weet ik niet, bij de bullen ligt het eraan of ze je aardig vinden of niet ;).
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Met Lola kan ik alles doen, mijn kinderen ook en ik vermoed vreemden ook. Bij vreemde zal het er wel aan liggen hoe hun lichaamshouding e.d. is. Lotus is bijna net zoals Lola wat dat aan gaat, alleen wil zij weleens 'snap' ( niet echt bijten ) doen als ik een nageltje wil bijknippen. Ze hebben een groot vertrouwen in mensen wat mij wel kan ontroeren.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Bij Ben maakt het niet uit, en hij laat heel veel met zich doen. Eten kan je zo afpakken, je kan aan z'n tanden zitten, hem borstelen, eten uit de bek halen is een ander verhaal, dat staat ie niet af, dat is wel eens lastig.

Maar goed Osa was in die zin erger, die hapte als 't dr niet zinde, en zeker bij een DA.
Eten of speeltjes afpakken was ook absoluut not done.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik ben ook wel van het geen gezeur als er iets moet gebeuren, dus kan ik bij Jan alles doen zonder dat dat ooit problemen geeft en bij Gina ook wel alles, maar met soms wat meer druk.
Ze heeft er bijvoorbeeld een bloedhekel aan als je aan haar buik komt, dus dat moet toch wel met een beetje overreding ;)

Vriendje kan wel bakken weghalen en ze laten lossen als ze iets van de straat vreten (Gina) maar vachtverzorging en dergelijke laten ze niet makkelijk toe.
Hoeft ook niet, dat doe ik wel.

Bij de DA staat Jan het hele consult stokstijf en laat alles over zich heenkomen (alsof hij er niet is) en Gina vindt eigenlijk weinig een probleem daar, maar dat geldt voor beide alleen als ik erbij ben.
Deze DA heeft een aparte ruimte voor bijvoorbeeld bloedprikken en daar mag je normaal gesproken niet mee naar binnen, maar de laatste keer hadden ze daar zoveel moeite met Gina dat ze me er toch bijgeroepen hebben :F:

Ik denk niet dat vreemden (anders dan de DA) iets kunnen bij Jan en waarschijnlijk ook niet bij Gina, maar dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd eigenlijk. Ik weet alleen wel dat ze naar een vreemde niet luisteren.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Wij beide kunnen alles bij onze honden zo nodig. Van nagels knippen tot anaalklieren enz. Alhoewel de hele buurt het weet als Favo haar duimpjes geknipt worden. Ze bijt niet, maar krijst enorm zodra je maar het de tang naar haar nagels wijst. Ook eten afnemen is op zich geen probleem, op Thorben na. Wat die heeft gescoord heeft hij. :mrgreen: Hij zal niet bijten, maar klemt de kaken enorm op elkaar en het kost dus enige kracht om die kaken te openen. Maar goed, dat is mede door zijn vorige eigenaar, dus dat is gewoon zo met hem.

Wel zijn wij beide van het: niet zeuren het mot systeem. Ook bij de da zijn we altijd overal bij incl operaties, dus geen idee hoe ze zonder ons zijn in dergelijke situaties. Mitya zal in blinde paniek raken denk ik, die kan niets met vreemden als ik er niet bij ben. Dat is al een keer mis gegaan met mijn zus terwijl die oppaste en in die situatie zal ik haar niet meer brengen. (ook mijn zus niet, die vind het vreselijk dat Mitya haar nu eng vind)
Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Ik kan alles doen bij mijn honden. Bij de dierenarts ben ik dan ook degene die ze op tafel tilt etc. Niet omdat ze het niet toelaten als ze dat zelf doet, maar vanwege het vertrouwen. Ze weten, als ik het doe, komt het goed. Geen stemverheffingen, geen houdgrepen, gewoon een zacht commando, even blijf, zo klaar. Operaties? Ik ben er bij het slapen gaan en bij het wakker worden. Steevast, en mijn DA weet dat. Onder geen beding laat ik ze achter en dan bij vreemden zich raar voelen worden door de narcose. Dat is al eng genoeg allemaal en dan ook nog eens zonder baas?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
theab
Actief
Mijn ras(sen): Duitseherders uit de werklijn
Contacteer:

Ongelezen bericht door theab »

Kan ze allemaal zonder narcose af laten rontgenen.
En nagelsknippen is hier gewoon plicht.
groetjes van Thea, Saartje, Atlas, Blufie en Coca
http://www.burgerboschoase.nl
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wij kunnen bij Tank, Elektra en Buffel echt alles doen en laten wat we willen. Bij Bunker is alleen een kluif afpakken niet zo'n succes, ik wil met hem die confrontatie niet aangaan dus ruil het altijd voor een snoepje, zodra hij hem los laat kan ik hem gewoon pakken maar zolang hij hem in zijn bek heeft laat hij hem echt niet los. Omdat hij als hij merkte dat ik het wilde hebben b.v het laatste stukje het als een gek probeerde in te slikken ben ik begonnen met ruilen en dat werkt prima. Ik heb niet de behoefte om pérse het uit zijn bek te willen kunnen halen.
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Jamey is naar mij toe eigenlijk heel makkelijk, ik kan alles met haar, maar sommige dingen vindt ze dan wel overduidelijk niet leuk, zoals op dr rug liggen als ik even haar buik wil bijwerken met de tondeuse, of plukken. Maar ze zal bij plukken hoogstens lipje optrekken, en met de tondeuse ligt ze met haar staart tussen de pootjes en probeert ze om te draaien. Voerbak enzo is allemaal geen probleem, ik kan alles afpakken. Als ik haar te pakken krijg dan in geval van speeltjes enzo.

Mijn moeder kan ook eignelijk alles met haar, bij mn broer is ze heel kruiperig, maar hij kan ook eigenlijk wel alles, naar mijn vader durft ze wel meer te doen en als ze iets niet ikt gaat ze bij hem ook echt grommen.

Bij de dierenarts is het normaal alleen maar bibberen en zo dicht tegen mij aangedrukt staan op de tafel, maar toen ze gekraakt werd is ze wel een keer uitgevallen naar hem. En dat terwijl ik haar vasthield (daarna had ik haar dus ook steviger vast. Overigens had ze van tevoren al wel het scala aan waarschuwingen laten zien en was ook het uitvallen duidelijk niet bedoeld om te raken (en ook mis).
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Ik kon zelf alles doen bij mijn hond, mijn (ex) vriend ook. Ik ben wel softer, dus als hij niet bij mij wilde lopen in de regen, deed hij dat wel met mijn vriend.
Ook onze dierenarts kon alles doen, maar wel mits ik erbij was.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Hier kunnen we beide alles doen met en bij de honden, kalusha wil nog wel eens behoorlijk mopperen als ze wat gejat heeft ( zoals een kippenbotje oid )en klemt haar kaken nog eens extra op elkaar, maar het blijft dan bij grommen en zodra je het uit haar bek hebt dan staat ze te kwispelen :piew:
Bij de dierenarts moet Cy wel eens een snuitje om, sinds er krammen in zijn poot zijn gezet vanwege een diepe glip vind hij de dierenarts niet zo heel leuk meer :wink:
de beide basenjis zijn trouwens van het mopperen, als je Jenson aan de kant schuift op de bank moppert hij ook en ondertussen ligt hij te kwispelen , je kijkt hem dan boos aan en dan kijkt ie echt terug van "leuk geintje he vrouwtje :lekkerpuh: " ik weet dat basenjis qua grommerij erg verbaal kunnen zijn maar ze doen verder niets, voor vreemden komt het echter vaak erg raar over, maar die horen alleen het grommen en kijken verder niet naar de rest van de lichaamstaal, basenjis zijn nou eenmaal wat apart :mann: overigens vertrouw ik ze voor geen cent als vreemden dat soort dingen bij ze proberen te doen, maar de andere honden pikken ook niet alles van vreemden en dat hoeft ook niet, tenzij ik zeg dat ze dat wel moeten en dan doen ze het ook, zoals bij de da. De basenjis gedragen zich daar ook keurig, kalusha helemaal want ze krijgt na afloop altijd een koekje en dat weet ze maar al te goed :lol1:

wij zijn ook van het niet zeuren t mot nou eenmaal ff gebeuren :F: en protest wordt meteen de kop ingedrukt.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Hier kan ik ook alles doen, bij beide honden.
Ilse met haar witte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ilse met haar witte »

Ik en manlief kunnen beide alles doen. Inclusief voerbak en zelfs varkensoren e.d weghalen.
Toen ze nog een pup was en erg vals deed als ze een varkensoor kreeg bleef manlief bij haar uit de buurt want ze ging hélemaal uit haar dak :piew: maar ik ( goed naief natuurlijk) heb haar gegrom en tanden genegeerd en pakte het toch af. Nu dus geen problemen meer.

Mijn dochter mag zelfs op haar kussen liggen dan gaat zij zelf ernaast liggen met de neusen tegen elkaar :I:

De DA mag ook alles... vreemden mogen niets. ALs ik ze binnenlaat mogen ze nog net binnen maar geen polonaise aan haar lijf zolang zij zelf niet naar het bezoek toe gaat. Heeft ze het bezoek eenmaal goedgekeurd dan mogen ze aaien :roll:
Groetjes Ilse
Afbeelding
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Ik kan alles doen bij Boomer, wil Gio de 'engere' dingen doen, dan moet ik erbij zijn.
DA staat hij toe omdat ik erbij ben, maar liever niet..
Vreemden mogen vrijwel niets. Hij zal niets doen, maar hij zorgt dat hij uit de buurt blijft.

Benny is al snel van het protesteren, ik van het: niet zeuren, het gebeurt. Hierdoor is het protesteren nu wel minder.
Bij zijn vorige baasjes beet hij rustig, heeft hij bij ons 1x geprobeerd, de 1e keer. Kreeg geen reactie anders dan dat de handeling gewoon doorging, dus dat doet hij niet meer. Hij dreigt wel soms, maar dan verplaats ik indien mogelijk de handeling en ga later met het 1e verder.
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Jinx schreef:
alm@ schreef: Alleen Rock zijn nagels knippen blijft een crime :N:
Ohja, dat lukt bij Quasar dus ook geen pertinent niet. Hij trekt zijn poten terug, begint heel hoog te gillen en als je probeert hem vast te houden dan flipt hij, gewoon link is dat. Nagels zijn dus ook erg lang, we proberen veel over asfalt te lopen om ze te laten slijten. Schuurblokjes werken ook niet.
Hier exact hetzelfde drama, nagels zijn oog mega lang en zullen vandaag of morgen toch een keer geknipt moeten worden.
:jank:
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Eline* schreef:Ik kan alles met beide nhonden, Bas kan alleen van Kiki geen kluif afpakken zonder dat ze daarbij een hels kabaal produceert! :O:
Filmpje? :engel:
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”