Moderator: moderatorteam
Marjoleine schreef:Nederlands Honden Stam Boek
Je stamboom nr staat in je koopcontractcorason del perro schreef:Ik wil me graag inschrijven voor een hondenshow in Mei. Nu vragen ze naar het stamboomnummer maar ik heb de stamboom van Odin nog niet. Wel heb ik een registratie bewijs van raad van beheer met een NHSB nr. Is dit het zelfde of iets heel anders?![]()
Dan moet je dat wel hebben. Niet iedere fokker werkt met een koopcontract._Do_ schreef:Je stamboom nr staat in je koopcontractcorason del perro schreef:Ik wil me graag inschrijven voor een hondenshow in Mei. Nu vragen ze naar het stamboomnummer maar ik heb de stamboom van Odin nog niet. Wel heb ik een registratie bewijs van raad van beheer met een NHSB nr. Is dit het zelfde of iets heel anders?![]()
Zelfde fokker als mijn hond. Vandaar dat ik het weetScooby schreef:Dan moet je dat wel hebben. Niet iedere fokker werkt met een koopcontract._Do_ schreef:Je stamboom nr staat in je koopcontractcorason del perro schreef:Ik wil me graag inschrijven voor een hondenshow in Mei. Nu vragen ze naar het stamboomnummer maar ik heb de stamboom van Odin nog niet. Wel heb ik een registratie bewijs van raad van beheer met een NHSB nr. Is dit het zelfde of iets heel anders?![]()
Aha._Do_ schreef:Zelfde fokker als mijn hond. Vandaar dat ik het weetScooby schreef:Dan moet je dat wel hebben. Niet iedere fokker werkt met een koopcontract._Do_ schreef:Je stamboom nr staat in je koopcontract