Tempo maken

Apporteren

Netjes afgeven

Terug plaats

Voorzitten

Steeds tussendoor spelen

Brammetje volgen

Langzaam

Apport

Zit onder volgen

Terug plaats

Stukkie kaas vangen

Moderator: moderatorteam
Ja klopt, elke week een half uur privé met beide. Met Bram ga ik voor het examen een aantal keer groepslessen volgen om de blijf te oefenen. Met Izzie zou dat ook wel goed zijn, om zo nu en dan in een groep te trainen.laura86 schreef:Doe je gehoorzaamheid alleen als privétraining?
Haha, het was inderdaad heel lastig zo. Normaal doe ik m'n jas uit en heb ik het speeltje in de achterzak van m'n broek. Maar het was zo onvoorstelbaar koud in die hal :N: Birgit liep zelfs met een kruik onder haar kledingjaninca2002 schreef:je hebt teveel rotzooi in je zakken en dat bemoeilijkt oogcontact en dan nog een dikke jas![]()
![]()
Bij Birgit vd Kamp in Nieuwerkerk ad IJssel. Inderdaad heerlijk die binnenlocatie!Snokkie schreef:Ziet er goed uit!
Wat heerlijk dat je binnen kunt trainen! Hier staat het nu helemaal stil, en zelf buiten trainen zit er met dit weer ook niet echt in. Waar train je eigenlijk?
Izzie is heel serieus, Brammetje vindt het prachtig. Die komt kontendraaiend binnen in de hal.Inge O schreef:je meent hetZoek stok! schreef:Maar het was zo onvoorstelbaar koud in die hal :N:.
ze hebben er duidelijk lol in - izzie al helemaal.
Op een veld is het kouder, want daar waait het ook nog eensZoek stok! schreef:Maar het was zo onvoorstelbaar koud in die hal :N:
Je hebt helemaal gelijk, m'n trainer is er ook mee bezig. SCHOUDERS RECHT hoor ik regelmatigSanne!! schreef:Het ziet er heel goed uit maar wat ik heel de tijd te horen krijg doe jij ook![]()
Vooral bij Izzie draai je heel erg met je hoofd schouders naar links omdat je wil kijken of Izzie het wel goed doet. Straks moet je recht vooruit kijken en dan zou het best eens kunnen dat Izzie dan heel anders gaat lopen omdat jij recht loopt en die met een kromme schouder haar kant op kijkt!
Ik vind het ook heel lastig om niet te doen maar het schijnt beter te zijn van niet
Bij Bram zie ik het je veel minder doen dus misschien doe je het wel bewust maar denk zeg het ff
Het was ook helemaal niet afkeurend bedoelt maar alleen als tip. Ikkrijg het namelijk zelf de hele tijd te horen dus als je er nu dan op zou kunnen letten scheelt het misschien maar alsje haar ondersteunt kan het inderdaad niet anders!Zoek stok! schreef:Je hebt helemaal gelijk, m'n trainer is er ook mee bezig. SCHOUDERS RECHT hoor ik regelmatigSanne!! schreef:Het ziet er heel goed uit maar wat ik heel de tijd te horen krijg doe jij ook![]()
Vooral bij Izzie draai je heel erg met je hoofd schouders naar links omdat je wil kijken of Izzie het wel goed doet. Straks moet je recht vooruit kijken en dan zou het best eens kunnen dat Izzie dan heel anders gaat lopen omdat jij recht loopt en die met een kromme schouder haar kant op kijkt!
Ik vind het ook heel lastig om niet te doen maar het schijnt beter te zijn van niet
Bij Bram zie ik het je veel minder doen dus misschien doe je het wel bewust maar denk zeg het ffBij Bram doe ik het veel minder, omdat ik bij hem het volgen niet ondersteun. Izzie ondersteun ik nog met m'n hand en die moet ik dus goed positioneren. Dat is lastig als ik niet mag kijken