Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar zou..

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Waar zou..

Ongelezen bericht door laura86 »

Kaya is een makkelijke hond dus dat maakt niet zoveel uit, als hij maar genoeg aandacht, training en beweging krijgt.

Bo gaat lastiger worden, dat is echt een hond met een gebruiksaanwijzing. Vooral bij iemand die erg veel geduld heeft en niet boos zal worden. Bo vind mijn vader op de een of andere manier heel erg leuk maar dat is helaas geen hondenmens :lol1:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Geef Bo maar aan mij ;)

Isa en Orpa naar hun vaste oppasadres.

Willemijn zou naar iemand moeten die haar karaktertje kan waarderen. Onze trainster vindt haar erg leuk, dat zou een optie zijn. In elk geval ergens waar een andere, liefst grote hond is, dat vindt ze erg leuk. En misschien samen met RR, als dat zou kunnen.

Fien, daar vechten ze om. Maar ze mag niet alleen, ze vindt grote honden veel te leuk.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Contacteer:

Ongelezen bericht door laura86 »

Marjoleine schreef:Geef Bo maar aan mij ;)

Mocht het ooit nodig zijn (ik hoop het niet), dan vertrouw ik je hem van hart toe :wink:
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Moeilijke vraag. De mensen die ik geschikt zou vinden zijn vrienden van mij, maar zij hebben zelf nu ook een pup, een reu en ik weet niet hoe lang dat nog goed gaat samen met Rhodin. Ik weet ook niet of zij het zouden willen, ze zijn wel gek op Rhodin en hij gaat daar ook heen als wij weg zijn. Hij heeft verder zo'n gigantische gebruiksaanwijzing dat hij niet makkelijk herplaatst zal kunnen worden denk ik. Maar als het moet, dan ergens buitenaf en waar ze veel met de hond ondernemen. Niet in een kennel, daar is hij niet geschikt voor.
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door L@nghaar »

de gedachte alleen al.....maar goed: Nilsson moet naar iemand die van dagelijkse lange wandelingen houdt, dus geen pies- en poeprondjes, bij mensen die veel thuis zijn en veel aandacht aan hem willen besteden en met hem trainen, dat hoeft niet perse op een jachttraining, als ze maar met hem werken. Graag een huis met een ruime omheinde tuin, daar mogen andere dieren in lopen als ze maar niet los lopen, vindt Nilsson wel gezellig maar dat doen we maar niet.
Eigenlijk het liefst naar iemand die ervaring heeft met een staande hond en ervaring met een stoere gecastreerde reu met ene klein hartje.

( als ik dit zo lees dan komt er maar 1 in aanmerking...............wijzelf)
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Zoek stok! schreef:
Inge schreef:Ze is niet geschikt als gezinshond en iemand uit de sport zal ook niet op haar zitten te wachten.
Bedoel je dan alleen KNPV?
Ja, ik bedoel met name KNPV.
Behendigheid oid zou ze waarschijnlijk ook wel leuk vinden maar je moet als eigenaar wel om kunnen gaan met haar (over)scherpte....het is een dametje die soms heel snel in de agressie schiet. :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Flamme naar een vriendin. Escan naar de fokker. Dan zijn de moeilijkste onder de pannen. Dat heb je met saarloosjes :mrgreen:
mika past overal wel eigenlijk. Die kan bij andere reutjes. Hij moet bezig gehouden worden. Is geen hond om dag in dag uit bij de kachel te liggen. Dus zeker in een gezin die iets wil ondernemen. Of dat met kinderen is maakt niet uit. Als ze maar iets ouders zijn gezien het feit dat meneer wat lompig is :wink:
*Petra*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door *Petra* »

Kaj-jla en Ylja zullen naar de fokker terug gaan, ik denk dat Cindy Aslan op zou eisen, waar hij van ons dan ook naar toe zou gaan(nee Cindy nu niet, pas als het niet anders kan en die kans zit er niet in :lekkerpuh: ).
en de nizinny's gaan naar een andere vriendin van mij.
Afbeelding

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

er is maar 1 reden dat mijn honden herplaats worden en dat is als wij dood zijn: Toby moet dan herplaatst worden door mensen die hem goed kennen. Wellicht dus zelfs het asiel hier in Almere waar ze hem vroeger wel op cursus hebben meegemaakt en de beheerder hem ook kent. Liefst bij actieve mensen zonder andere reuen, zonder andere huisdieren (katten zou nog kunnen, maar dan moeten het wel een beetje pittige katten zijn) en geen kleine kinderen.
Yentie kan overal als er maar geen speelse springende honden en al helemaal geen terriërs rondlopen en geen knaagdieren of vogels. Een rustige bedaarde oudere reu zou perfect zijn. Bij mensen die haar wel actief laten zijn, maar ook genoeg aandacht geven in huis zodat ze niet zichzelf maar wat terugtrekt.
Ik denk dat ik ze beiden naar het asiel in Almere zou laten brengen, want ik weet werkelijk niemand in mijn omgeving die in staat is om hen erbij te hebben of hen goed te kunnen herplaatsen. Misschien Tineke van hier op het forum, dat is de enige die ik echt capabel acht in het goed inschatten van hondenkarakters en mogelijkheden, zonder dat mijn herdertje opeens op een sloperij als waakhond komt te liggen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
snuffel11
Zeer actief

Ongelezen bericht door snuffel11 »

Ze zouden dan beide naar mn ouders gaan!
spijkerhond
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door spijkerhond »

Spike kan eigenlijk met alles en iedereen overweg, hij is ook dol op en lief met kinderen. De enige eisen die hij stelt zijn minimaal 1 flinke losloopwandeling per dag (de rest korte loopjes prima hij is ook dol op geurtjes snuffen) zodat hij flink uit kan rennen en een portie knuffelaandacht. Hij is een echte allemansvriend die zicht snel aanpast dus makkelijk plaatsbaar bij iedereen die van een super lieve (lees tikje watterige) actieve (lees soms drukke) grote hond houdt. Ik denk dat hij bij ieder goed asiel of via via snel een goed adres zou vinden. Gimmick is tot nu toe ook erg makkelijk in de omgang maar niet zo dol op kinderen en veel drukte. Het is wel een slim hondje dat het heerlijk vindt om dingen aan te leren en te trainen en waarschijnlijk straks ook wel om fysiek actief bezig te zijn. Bij hem zou ik evt. herplaatsing via de fokker doen denk ik.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

nergens, ze worden ingeslapen.

Fax zou nog naar de reu eigenaar kunnen gaan, of een andere bevriende africhter. Zowiezo moet hij bij een africhter belanden, hij is te scherp voor een gewoon actief gezin.
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

Shadow zou naar mijn schoonmoeder gaan
Darko die is poepsimpel, dus die kan overal terecht zolang er maar geen andere grote reuen zijn
Zena is officieel van het asiel, dus ik denk dat zij dan terug zou gaan, tenzij ik iemand vind waar ze (via het asiel dan) naar toe kan gaan
Guapa geen idee, ze is niet de gemakkelijkste naar vreemde mensen, de enige die ze tot hier toe vertrouwt is mijn schoonmoeder, maar als die Shadow al heeft, kan ze Guapa der niet bij nemen omdat Shadow van Guapa niets moet hebben en Guapa dan weer niets moet hebben van de man van mijn schoonmoeder :19:
misschien dat ze dan terug naar de fokster kan en anders zal ze worden ingeslapen vrees ik
Afbeelding
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

Naar mijn ex.

Zo niet, dan iemand met Staffordervaring.
Afbeelding
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Ik heb 2 vrij makkelijke honden dus het moet te doen zijn om een huisje voor ze te vinden. Miura zou heel goed bij oudere mensen kunnen wonen die haar de hele dag vertroetelen. Fenja die zou wel heel goed in een gezin passen die actieve dingen met haar onderneemt. Haar grootste (en vrijwel enigste) uitlaatklep is agility, ik zou dus wel proberen om iemand te vinden die dat met haar wil doen.
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Moeilijk vraag. Ik hoop nooit voor die keuze komen te staan.

Tess zou ik plaatsen bij mensen die geduld hebben met haar. Ze heeft altijd honger, zeurt om eten en jaagt buiten. Ze heeft het wel nodig om los te rennen, maar die eeuwige honger en het jagen maken dat wel moeilijk. Ze kan in een gezin en ze kan met andere honden. Daarnaast moeten ze bereid zijn haar goed in de gaten te houden, ze is niet gezond en als dat weer mis dreigt te gaan is dat eerst in haar gedrag zichtbaar. Verder moeten haar nieuwe bazen koukleumen zijn, dus lekker de verwarming hoog aan en ook ´s nachts een warme plek.

Imke zou ik alleen plaatsen op een rustige plek, bij mensen die eerder moeilijkere honden gehad hebben. Niet bij kinderen en alleen bij andere honden na een uitgebreide kennismaking. Trainen is niet noodzakelijk, maar met een bal spelen is verplicht.

Abby is waarschijnlijk het makkelijkste te plaatsen. Ze moet wel naar en plek waar met haar gewerkt gaat worden. Kinderen en andere honden zullen geen grote problemen geven.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

quireste zou naar mijn ouders gaan en als dat niet gaat dan naar mijn oom en tante.

cartouche word een lastiger verhaal omdat ik dat moeilijk vind qua jaaggedrag, liefst dus een jager/voorjager die ook actief traint en heb in kan zetten bij de praktische jacht. hij heeft veel beweging nodig en tot nog toe zou ik niet weten waar hij op zijn plek zou zijn...

gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Femmel
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femmel »

Joy zou kunnen passen binnen een gezin zonder kinderen, waar ook weinig kinderen over de vloer komen. Veel beweging heeft ze niet meer nodig. Liever geen andere huisdieren, alhoewel een oude rustige hond wel zou gaan.

Toch zou inslapen ook zeker een overweging zijn. :ugh: Mijn man en ik zijn haar wereld, datgene waar ze blindelings op vertrouwd. Ze heeft veel (ouderdoms)klachten, de benodigde medicijnen en fysio. Ze wordt in februari 13 jaar en is duidelijk aan het eindje van haar leven, moet ik het haar nog aandoen om ergens anders te gaan wonen? Een band opbouwen met nieuwe eigenaren kost waarschijnlijk meer tijd dan haar nog is gegeven. :roos:

Wat me opvalt is dat er veel mensen zijn die toch 2 honden hebben die elk heel uiteenlopende behoeften hebben. Leuk om dat te zien.
Groetjes,

Femke

Afbeelding

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Moeilijke vraag, toen wij een huis kochten en gingen samenwonen hebben we gelijk een testament opgesteld en daarin gezet dat als wij beiden overlijden, de dan aanwezige huisdieren naar mijn moeder gaan, die ze dan houdt of herplaatst naar degene die ik haar heb aangewezen. Qua herplaatsen zou dat dus hetzelfde zijn. Mi-Lan gaat dan naar Petra (dan pas, dus ik wil hem na mijn vakantie gewoon weer terug Petra :klaar: ). Kiera en Jessy gaan naar mijn ouders. Kiera zou ik niemand voor weten die haar zou willen namelijk. Klinkt heel erg, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die haar zo leuk vind (anders dan bij Mi-Lan en Jessy, daar zou ik zo een nieuw baasje voor hebben). Ik heb wel een kennis waarvan ik denk dat zij een goede baas voor Kiera zal zijn, omdat zij Kiera goed kan inschatten en begeleiden. Maar dat bedacht ik nu net pas tijdens het beantwoorden van de vraag. Mijn ouders hebben sowieso al toegezegd dat, mocht het nodig zijn, zij Kiera in huis nemen tot ze er niet meer is. Bij Jessy hebben ze dat ook toegezegd, al denk ik dat Jessy gelukkiger is bij mensen die met haar gaan trainen. Jessy past zich heel makkelijk aan, zou ook prima bij oude mensen kunnen, dan zou ze gewoon de hele dag slapen en knuffelen denk ik. Maar als je haar aandacht geeft wil ze heel graag actief bezig zijn en lekker gek doen. Een andere kennis zou haar denk ik wel graag willen hebben. Bij herplaatsen zou ik haar misschien ook aanspreken. Denk trouwens dat, als ze naar mijn ouders zou gaan, mijn jongste zusje haar zou opeisen :wink:

Maar de kans dat ik mijn honden herplaats is heel klein. Dan moet ik echt niet meer bij machte zijn om ze te kunnen verzorgen, dus heel erg ziek zijn.
Pongek schreef:ik denk dat Cindy Aslan op zou eisen, waar hij van ons dan ook naar toe zou gaan(nee Cindy nu niet, pas als het niet anders kan en die kans zit er niet in :lekkerpuh: ).
Dat weet ik wel zeker, dat ik Aslan op ga eisen :pffff: Denk niet eens dat Jurry tegen zou sputteren.
Afbeelding
KynoFocus
Actief
Mijn ras(sen): Chihuahua x dwergkees
Cavalier King Charles Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door KynoFocus »

Onze hond zou naar m'n ouders gaan.
Die hebben een prachtig landgoed in Duitsland. Een echt hondenparadijs.
En onze hond kan het ook goed vinden met de honden van m'n ouders.
Als we daar op bezoek zijn, heeft ze de tijd van haar leven. Dus mocht er met ons iets gebeuren, dan gaat ze daar naartoe :)
Hondenhemel op aarde.
Mooiere hondenfoto's maken? Dat kan met het boek "Hondenfotografie"
Afbeelding
Kyno Focus Hondenfotografie |::| Standhouder op de Winnershow 11 t/m 13 december 2015 - RAI Amsterdam
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Maartje schreef:Moeilijk vraag. Ik hoop nooit voor die keuze komen te staan.

Tess zou ik plaatsen bij mensen die geduld hebben met haar. Ze heeft altijd honger, zeurt om eten en jaagt buiten. Ze heeft het wel nodig om los te rennen, maar die eeuwige honger en het jagen maken dat wel moeilijk. Ze kan in een gezin en ze kan met andere honden. Daarnaast moeten ze bereid zijn haar goed in de gaten te houden, ze is niet gezond en als dat weer mis dreigt te gaan is dat eerst in haar gedrag zichtbaar. Verder moeten haar nieuwe bazen koukleumen zijn, dus lekker de verwarming hoog aan en ook ´s nachts een warme plek.

Imke zou ik alleen plaatsen op een rustige plek, bij mensen die eerder moeilijkere honden gehad hebben. Niet bij kinderen en alleen bij andere honden na een uitgebreide kennismaking. Trainen is niet noodzakelijk, maar met een bal spelen is verplicht.

Abby is waarschijnlijk het makkelijkste te plaatsen. Ze moet wel naar en plek waar met haar gewerkt gaat worden. Kinderen en andere honden zullen geen grote problemen geven.
Imke komt bij mij en Caja :pffff:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Mijn eigenheimers zouden op het vliegtuig gezet worden naar Canada. Ons gemis kunnen zij dan aanvullen door de vrijheid die ze daar zouden krijgen.

Hier zou ik het niet weten. De 1 zou wegkwijnen, de ander niet begrijpen wat er gebeurd en banaal reageren wat hem niet ten goede komt.
Ik zou dus echt moeten zoeken naar mensen die net als wij een bepaalde denkwijze hebben, waar de honden privileges krijgen en waar ze actief bezig gehouden worden met een hoop afwisseling.
Misschien teveel eer voor onszelf maar ik denk dat als zij om welke reden dan ook niet naar Canada kunnen (wat eigenlijk zeker is dat niet zou gebeuren) ik ze misschien wel laat inslapen om te voorkomen dat er geleden word.
Het is niet dat ik andere mensen niet vertrouw maar mijn honden accepteren geen andere baas waardoor er veel mis zou kunnen gaan.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Kaya wordt niet herplaatst of ik moet wel een verrot goed adres weten die exact met haar weten om te gaan.
Vanwege haar gezondheidsproblemen en daaraan gerelateerde (zeldzaam voorkomende) gedragsproblemen, zou ik haar
waarschijnlijk in laten slapen. Zonder volledige opvolging van haar 'gebruiksaanwijzing' weet ik niet wat ze zou doen en daarnaast haar
enorme roedeltrouw en baasjes idolatie, denk ik ook dat ze ergens anders doodongelukkig zou zijn.
Al zou het niet ter sprake komen, want geen van beiden gebeurt natuurlijk :wink:

Puchu is eigenlijk een echte erfhond. Dat komt heel duidelijk naar boven en ik geloof dat hij nog verrot erfvast zou zijn ook.
Hij is zelfstandig, maar dol op knuffelen en moet dus zeker de mogelijkheid hebben om in huis te kunnen.
Ook Puch wordt nooooooooooooooit herplaatst, maar zou het ongelooflijke gebeuren, dan hoop ik dat hij bij Sonja, de fokster, terecht kan
en of in de roedel kan aarden of dat zij een geweldig thuis voor hem vindt... overigens zou hij ook bij IngeO geweldig tot zijn recht komen op het erf en tussen de teven die hem wel onder de duim houden :F:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Edirfle
Actief

Ongelezen bericht door Edirfle »

Godzijdank hoeven de dames niet herplaatst te worden, maar zou het zo zijn dan..

Gaan ze samen naar een grote boerderij, ergens fijn afgelegen op het platteland. Waar Pippie gezellig bij oma hele dagen op schoot mag liggen. De deur van het huisje van oma staat altijd open waardoor Pip naar behoefte naar buiten kan wandelen om Kyra op te zoeken.

Kyra woont dan op diezelfde grote boerderij en mag alle dagen met de boer op pad, lekker op sjouw over de weilanden, door de boomgaard etc. 's Avonds liggen de hondjes lekker binnen bij het haardvuur of voor de centrale verwarming.

Op de plek waar ze terecht komen zijn geen kleine kinderen, geen andere honden, geen bussen, er komen alleen maar gezellige lieve aardige en niet bang voor honden zijnde bij voorkeur vrouwelijke bezoekers op het erf.

Tsja...als de dames herplaatst worden dan worden ze herplaatst op hun persoonlijke hondenhemel op aarde :wink:
Groetjes van Elf
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Tja en daarom leer ik mijn honden dus altijd alles. Mocht het ooit zo zijn dat hij herplaatst moet worden, dan zou dat makkelijk moeten zijn. Niet dat ik ooit zo herplaatsen, of ik moet echt alleen nog maar aan de beademing moeten liggen.
Kay zal niet naar mijn ouders gaan (misschien als hij ouder is dan zou het kunnen) Eventueel naar 1 van mijn zussen, maar ik denk meer naar iemand die ik ken of van bordercollie forum, of misschien van hier, of iemand die ik zo kennen van de hondensport en die ik echt zou vertrouwen. Ik hou hem het liefst dan wel zo in de buurt bij bekenden dat ik hem nog wel in de gaten kan houden.

Het mag best een gezin met kinderen zijn, maar dan het liefst wat oudere kinderen. Mensen met al 1 of meer honden zo zeker een optie zijn. Mensen die net als ik en Kay gek zijn van kunstjes en sporten met de hond, maar er ook gewoon relaxed mee kunnen wandelen. Mensen die er recreatief mee willen schapendrijver ( nooit zal hij naar een herder gaan, ook al zou het er eventueel talent voor hebben, maar tis ook een hond voor gewone no-nonsense aandacht) en mensen die behendigheid doen.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Inge O schreef:
Caro. schreef:overigens zou hij ook bij IngeO geweldig tot zijn recht komen op het erf en tussen de teven die hem wel onder de duim houden :F:
:lol1: vast wel :mrgreen: !
Zijn praatjes, en ego, verdwijnen ineens als sneeuw voor de zon :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Maartje
Zeer actief

marye schreef:

Bij jou en Caja zou Imke heel goed tot haar recht komen, denk ik :wink:
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Maartje schreef:
marye schreef:

Breng Tess en Abby maar hier :wink:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Maartje
Zeer actief

Sita schreef:
Maartje schreef:
marye schreef:
Breng Tess en Abby maar hier :wink:
Probleem opgelost dan. Dat lijkt mij ook een prima idee :D

Maar toch hoop ik dat het nooit zo ver komt dat ik honden moet herplaatsen.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
hovawart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawarts

Ongelezen bericht door hovawart »

Geen moeilijke keuze iemand die met haar om kan gan zijn mijn ouders en mijn zus.
Dit hebben we onderling al met zijn drieen afgesproken dat we voor elkaars honden zullen zorgen.
Ze kunnen ook bij elkaar het zijn RR reuen maar geen probleem met mijn teef.

Enne Inge
Crunch komt hier wel aan haar trekken.
Kan ze mee de bossen in hardlopen.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”