Ik overweeg om onze nieuwste aanwinst in te schrijven voor deze show.
Is dit een leuke show, ben er nog nooit geweest

En gaan er nog meer forummers?
Als ik ga ben ik er op de zaterdag.
groetjes,
corina
Moderator: moderatorteam
De heer Peper keurt vooral super preciesladybird schreef:Ik dub nog over de inschrijving.Ik ken de keurmeester niet namelijk.
Dus ken iemand Peper, Dhr. Dr. W. (DE) en hoe keurt die?
Peper is een allrounder, keurt veel in Duitsland. We hebben hem met de tollers ook wel 's gehad. Hij neemt altijd goed de tijd en vertelt veel.ladybird schreef:Ik dub nog over de inschrijving.Ik ken de keurmeester niet namelijk.
Dan vraag ik me af of hij aan komt zetten met een weegschaal bij de griffiesLeonieke schreef:De heer Peper keurt vooral super preciesladybird schreef:Ik dub nog over de inschrijving.Ik ken de keurmeester niet namelijk.
Dus ken iemand Peper, Dhr. Dr. W. (DE) en hoe keurt die?.
Wij hadden hem op de Europasieger en daar heeft hij alle teven de schofthoogte gemeten, hebben we nog nooit mee gemaakt. Ik kon zijn keuring wel begrijpen, Masai werd daar Beste Teef en Europasiegerin dus voor mij kan hij niet stuk.
Nee, gekheid. Ik vond dat hij daar goed keurde en was het met veel eens (niet alles, maar dat is ook smaak).
ladybird schreef:Dan vraag ik me af of hij aan komt zetten met een weegschaal bij de griffiesLeonieke schreef:De heer Peper keurt vooral super preciesladybird schreef:Ik dub nog over de inschrijving.Ik ken de keurmeester niet namelijk.
Dus ken iemand Peper, Dhr. Dr. W. (DE) en hoe keurt die?.
Wij hadden hem op de Europasieger en daar heeft hij alle teven de schofthoogte gemeten, hebben we nog nooit mee gemaakt. Ik kon zijn keuring wel begrijpen, Masai werd daar Beste Teef en Europasiegerin dus voor mij kan hij niet stuk.
Nee, gekheid. Ik vond dat hij daar goed keurde en was het met veel eens (niet alles, maar dat is ook smaak).Nu zitten onze griffies prachtig binnen de standaard qua gewicht, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
mijn podencos en basenjis keurt hij altijd uitmuntendladybird schreef:Ik dub nog over de inschrijving.Ik ken de keurmeester niet namelijk.
Wordt Barry op zaterdag gekeurd? Ik hoop het, dan kan ik het feestje mee komen vieren namelijk.Podenji schreef: wij gaan trouwens met Barry heen, hij kan NL kampioen worden.....
ja!LongFields schreef:Wordt Barry op zaterdag gekeurd? Ik hoop het, dan kan ik het feestje mee komen vieren namelijk.Podenji schreef: wij gaan trouwens met Barry heen, hij kan NL kampioen worden.....
Ik ga eraan denken om jullie op te zoeken.Podenji schreef:ja!LongFields schreef:Wordt Barry op zaterdag gekeurd? Ik hoop het, dan kan ik het feestje mee komen vieren namelijk.Podenji schreef: wij gaan trouwens met Barry heen, hij kan NL kampioen worden.....
leuk!
ook als het geen feestje wordt is het leuk hoor
leuk! en anders zoek ik jullie wel op, kan ik zien hoeveel tapasje nu weer gegroeid isLongFields schreef:
Ik ga eraan denken om jullie op te zoeken.
Ze zal niet zo hoog worden als jouw knapperds (gelukkig maar, dan is er iets góed fout gegaan...Podenji schreef:leuk! en anders zoek ik jullie wel op, kan ik zien hoeveel tapasje nu weer gegroeid isLongFields schreef:
Ik ga eraan denken om jullie op te zoeken.