Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Crufts
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Crufts
Dit jaar voor het eerst naar de Crufts. Vliegtickets en hotel zijn al geboekt. Is het handig om nu al online toegangsbewijzen te kopen of gewoon in Birmingham aan de kassa.
En nog tips waar we echt heen moeten? Zijn er van vrijdag tot en met zondagmiddag.
En nog tips waar we echt heen moeten? Zijn er van vrijdag tot en met zondagmiddag.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
- Actief
- Mijn ras(sen): American Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Crufts
Super zeg, wat ben ik jaloers op je! Ik wou dat ik ook kon gaan dit jaar.
Ik ben 2 jaar geleden geweest en dat was echt super. De shows/wedstrijden dat ze geven zijn ook heel mooi!
één tip, neem genoeg geld en valiezen mee, het staat er vol met standjes waar je verschillende leuke spullen kan kopen! Op 1 dag geraak je gewoon niet rond.
Ik ben 2 jaar geleden geweest en dat was echt super. De shows/wedstrijden dat ze geven zijn ook heel mooi!
één tip, neem genoeg geld en valiezen mee, het staat er vol met standjes waar je verschillende leuke spullen kan kopen! Op 1 dag geraak je gewoon niet rond.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Special Events Ring is altijd wel leuk. Daar worden allerlei verschillende demo's en wedstrijden gehouden. Oordopjes in bij het flyball
Ik raak helemaal vertederd van de agility met de asielhonden
Als het je eerste keer is zul je aan 1 dag waarschijnlijk niet genoeg hebben voor alle stands als je ook nog wat van het showen en de overige programmering wilt meekrijgen. Ah, zie net dat jullie langer gaan. Goede keus. Tja, wat moet je nog meer zien... er is zo veel te beleven dat je je echt niet hoeft te vervelen. Ik probeer zelf altijd de demo HTM van Mary Ray mee te pikken. Ook de andere HTM/ freestyle demo's zijn vaak de moeite waard. En Discover Dogs is ook een aanrader om een kijkje te nemen. Daar worden (bijna) alle rassen vertegenwoordigd. Leuk om ook eens wat meer te leren over en kennis te maken met de rassen die je normaal nooit tegenkomt. 'Vroeger' kreeg je bij binnenkomst een hallenplattegrondje van Pedigree dat je om je nek kon hangen. Vond ik altijd wel handig, maar aangezien Pedigree geen sponsor meer is (toch?) weet ik niet of ze dat dit jaar ook nog doen. Bij alle ringen (o.a. special events) staat op een bord de programmering met aanvangstijden. Als je iets heel erg graag wilt zien zou ik dat dus even opschrijven.

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Wat gaaf, ik ben helemaal jaloers!
Komt Tina Humphrey ook ? Vind alles daar zo geweldig.. ik wil ook! 

- Maartje
- Zeer actief
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ben jaloers! Volgend jaar misschien 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik zou online een ticket kopen;de rij bij de kaartverkoop wil nog weleens lang zijn en daar loop je dan zo langs.
Ook heb ik nog een tip:als je iets leuks ziet wat je wilt kopen maar niet de hele tijd mee rond wilt sjouwen(want het is vooral érrug groot daar!):schrijf het nummer van de stand,de naam van de winkel+het halnummer op zodat je het later makkelijk kunt terug vinden.Maak er desnoods een foto van,want echt,je sjouwt je ongelukkig als je het later moet zoeken.
Veel plezier
En kijk een beetje uit met waar je eventueel een kussen koopt
http://www.hondenforum.nl/plaza/post328 ... !#p3289793" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook heb ik nog een tip:als je iets leuks ziet wat je wilt kopen maar niet de hele tijd mee rond wilt sjouwen(want het is vooral érrug groot daar!):schrijf het nummer van de stand,de naam van de winkel+het halnummer op zodat je het later makkelijk kunt terug vinden.Maak er desnoods een foto van,want echt,je sjouwt je ongelukkig als je het later moet zoeken.
Veel plezier

En kijk een beetje uit met waar je eventueel een kussen koopt
http://www.hondenforum.nl/plaza/post328 ... !#p3289793" onclick="window.open(this.href);return false;

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
Bedankt voor alle tips. Ga ze onthouden. Heb er nu al zin in 

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat snap ik wel
Ik ben jaloers. Wie weet iets voor volgend jaar. Heel veel plezier in ieder geval en geef niet al teveel geld uit

Ik ben jaloers. Wie weet iets voor volgend jaar. Heel veel plezier in ieder geval en geef niet al teveel geld uit

- Marlieke met Boris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
weten jullie of ik crufts weer kan volgen op een site? vorig jaar heb ik al die behendigheidswedstrijden gezien...was erg leuk.

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Tis zow leuk, ben er 2 jaar geleden ook geweest.
Goede schoenen mee nemen.
Birmingham zelf is ook een hele leuke stad.
Welk hotel zit je?
Welk hotel zit je?
- Maartje
- Zeer actief
Goede schoenen is een goed idee.Mirri schreef:Tis zow leuk, ben er 2 jaar geleden ook geweest.
Welk hotel zit je?
Ik overnacht net als Sita in een Etap hotel bij het centrum, dus we zullen ook nog wel in Birmingham zelf gaan kijken.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Leuk ik ben jaloersMaartje schreef:Goede schoenen is een goed idee.Mirri schreef:Tis zow leuk, ben er 2 jaar geleden ook geweest.
Welk hotel zit je?
Ik overnacht net als Sita in een Etap hotel bij het centrum, dus we zullen ook nog wel in Birmingham zelf gaan kijken.

- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
Ik heb ze vorige maand al online gekochtSita schreef:Dit jaar voor het eerst naar de Crufts. Vliegtickets en hotel zijn al geboekt. Is het handig om nu al online toegangsbewijzen te kopen of gewoon in Birmingham aan de kassa.