Hoe hebben andere mensen dit opgelost? Ik wil gewoon een buitenlandse betaling maken.
Moderator: moderatorteam
Ik heb met de giro alles via buitenland betaling zelf overgemaakt. Shows én camping. Dat moet ook met de bank kunnenPumi schreef:Ik heb net geprobeert in te schrijven via de website van de WDS 2010, echter ik kan de inschrijving niet af maken omdat ik geen Visa of iets dergelijks heb. Dit zelfde geldt voor de reservering van de camping![]()
Hoe hebben andere mensen dit opgelost? Ik wil gewoon een buitenlandse betaling maken.
hoe heb je de camping dan geboekt gewoon een mailtje gestuurd? En als betalingskenmerk kenteken auto en NHSB nummers honden?goud schreef:Ik heb met de giro alles via buitenland betaling zelf overgemaakt. Shows én camping. Dat moet ook met de bank kunnenPumi schreef:Ik heb net geprobeert in te schrijven via de website van de WDS 2010, echter ik kan de inschrijving niet af maken omdat ik geen Visa of iets dergelijks heb. Dit zelfde geldt voor de reservering van de camping![]()
Hoe hebben andere mensen dit opgelost? Ik wil gewoon een buitenlandse betaling maken.. Heb niet online ingeschreven. Form. gedownlaod en per post opgestuurd.
Heb het even nagekeken, maar de camping is met creditkaart betaald. Shows niet. Maar je zou inderdaad even een mailtje kunnen sturen en vragen om de betaalgegevens zodat je het ook "gewoon " kunt overmaken? Of even een kaart van iemand gebruiken.Pumi schreef:hoe heb je de camping dan geboekt gewoon een mailtje gestuurd? En als betalingskenmerk kenteken auto en NHSB nummers honden?goud schreef:Ik heb met de giro alles via buitenland betaling zelf overgemaakt. Shows én camping. Dat moet ook met de bank kunnenPumi schreef:Ik heb net geprobeert in te schrijven via de website van de WDS 2010, echter ik kan de inschrijving niet af maken omdat ik geen Visa of iets dergelijks heb. Dit zelfde geldt voor de reservering van de camping![]()
Hoe hebben andere mensen dit opgelost? Ik wil gewoon een buitenlandse betaling maken.. Heb niet online ingeschreven. Form. gedownlaod en per post opgestuurd.
Je moet een bewijs van betaling meesturen volgens mij. Wij hebben het overgemaakt, de andere dag een copie van de afschrijving gemaakt en dat erbij gedaan.Leonieke schreef:Wij hebben ook de formulieren uitgeprint en ingevuld. Gaan vandaag met de post en dan maken we gelijk de betaling over via internetbankieren.
Ik vond het online gebueren er ook niet handig uitzien....................
Bedankt voor de tipgoud schreef:Je moet een bewijs van betaling meesturen volgens mij. Wij hebben het overgemaakt, de andere dag een copie van de afschrijving gemaakt en dat erbij gedaan.Leonieke schreef:Wij hebben ook de formulieren uitgeprint en ingevuld. Gaan vandaag met de post en dan maken we gelijk de betaling over via internetbankieren.
Maar de vraag was toch juist hoe mensen het hebben gedaan die niet over een Creditcard beschikken...?!Wilma schreef:Het online inschrijven en betalen ging gewoon hartstikke handig met creditcard. Niks anders dan andere online betalingen.
Voor de mensen die nog inschrijven op deze manier; er komt nog wel ruim € 4,00 kosten bij.
Ik reageerde op Leonieke maar zal voortaan ter verduidelijking wat vaker quoten.Scooby schreef:Maar de vraag was toch juist hoe mensen het hebben gedaan die niet over een Creditcard beschikken...?!Wilma schreef:Het online inschrijven en betalen ging gewoon hartstikke handig met creditcard. Niks anders dan andere online betalingen.
Voor de mensen die nog inschrijven op deze manier; er komt nog wel ruim € 4,00 kosten bij.
Leonieke schreef:Wij hebben ook de formulieren uitgeprint en ingevuld. Gaan vandaag met de post en dan maken we gelijk de betaling over via internetbankieren.
En overal even een copietje voor jezelf van maken!!Pumi schreef:We gaan de honden ook maar op de ouderwetse manier inschrijven, formulieren printen en per post opsturen. Nu nog proberen de camping te boeken zonder Visa
hebben we gedaan, nu nog wachten op antwoord.goud schreef:Op het boekingsform. van de showcamping staat een email adres. Gewoon even mailen.
En, is het inmiddels gelukt met de camping?Pumi schreef:hebben we gedaan, nu nog wachten op antwoord.goud schreef:Op het boekingsform. van de showcamping staat een email adres. Gewoon even mailen.
goud schreef:En, is het inmiddels gelukt met de camping?Pumi schreef:hebben we gedaan, nu nog wachten op antwoord.goud schreef:Op het boekingsform. van de showcamping staat een email adres. Gewoon even mailen.
Waar zit dat ding en hoe heb je daar geboekt? (En nee, ik ga je echt niet lastig vallen hoor)Rosita Compagner schreef:Vandaag was de laatste dag voor het 'laagste' tarief. Daar heb ik dan maar gebruik van gemaakt. B&B op loopafstand van het showgebeuren, wie doet me wat
Dat breakfast kan me gestolen wordenRosita Compagner schreef:online geboekt natuurlijk, gewoon via de doorlink op de showsite. Hier is onze B&B: Sandagervej 2, 7400 Herning oh ja, geen breakfast
maar we zitten midden in de stad dus dat komt allemaal wel goed.