Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben zo trots op Jeroen en Sita. Afgelopen zondag hebben ze meegedaan met de wintercompetitie. En ze hebben super gelopen! Op het vast parcours zijn ze 6e geworden en op de jumping 7e. En met deze resultaten waren ze de beste combinatie van die dag in de B-groep
Helaas geen foto's of filmpjes. Was er niet bij. Op 28 februari is de finale en dan gaan we maar weer eens kijken hoe ze dan lopen
Dat zou wel moeten ja. Maar dan wordt Jeroen zenuwachtig en gaat hij dingen doen die hij anders nooit doet en dan raakt Sita zwaar gefrusteerd Maar 13 februari gaan ze weer een poging doen!
ik was even niet goed wakker, las 'jeroen' en vertaalde dat even als 'taro' en vond het toch wel gek dat je met twee honden tegelijk een parcours liep .....
Haha, dat zou ook leuke taferelen opleveren, Taro en Sita tegelijk over het parcours. Sita is al aan het einde, dan moet Taro nog beginnen
Sita schreef: Haha, dat zou ook leuke taferelen opleveren, Taro en Sita tegelijk over het parcours. Sita is al aan het einde, dan moet Taro nog beginnen
Heb je ze wel eens achter elkaar laten starten in een rechte lijn vooruit? Wij Caja en Bram wel en het is verbazingwekkend hoe hard Bram dan kan, pure boosheid
Sita schreef: Haha, dat zou ook leuke taferelen opleveren, Taro en Sita tegelijk over het parcours. Sita is al aan het einde, dan moet Taro nog beginnen
Heb je ze wel eens achter elkaar laten starten in een rechte lijn vooruit? Wij Caja en Bram wel en het is verbazingwekkend hoe hard Bram dan kan, pure boosheid
Zouden we eens kunnen proberen. Maar dan moet wel iemand met iets heel heel lekkers aan het einde staan. Anders vindt Taro het stom
Zouden we eens kunnen proberen. Maar dan moet wel iemand met iets heel heel lekkers aan het einde staan. Anders vindt Taro het stom
Zoek stok! schreef:Heb je ze wel eens achter elkaar laten starten in een rechte lijn vooruit? Wij Caja en Bram wel en het is verbazingwekkend hoe hard Bram dan kan, pure boosheid
Wordt hij niet competitief van andere honden?
Geloof het niet dat dat hem wat interesseert. Hij is helemaal met zichzelf bezig of met geurtjes. Maar ik vind het wel leuk om eens te gaan testen.
Sepp schreef:Bij de uitslagen zag ik dat Jeroen & sita weer een u-tje hebben gelopen...SUPER
Groetjes
Nanda
Alleen op het verkeerde parcours
Maar dat u-tje op het VP gaat er zeker komen hoor
Vind eigenlijk dat je met zes u'tjes op de jumping ook zou moeten promoveren
Maar inderdaad dat U'tje komt vanzelf wel een keertje. Na deze wedstrijd weer een puntje om aan te werken. Door de afstandsstart tikte Sita de 1e lat er af.
Zoek stok! schreef:Wordt hij niet competitief van andere honden?
Tis een stabij, hoor
Dat dachten ze ook altijd op de jachttraining waar ik vroeger kwam. Ging er een niet vlot genoeg het water in, stuurden ze een andere. "Om ze gretig te maken".
Tja, dan stapt die stabij dus terug op de kant: "Duh, ik ga een beetje het water in als er een ander al gaat ".
Zoek stok! schreef:Wordt hij niet competitief van andere honden?
Tis een stabij, hoor
Dat dachten ze ook altijd op de jachttraining waar ik vroeger kwam. Ging er een niet vlot genoeg het water in, stuurden ze een andere. "Om ze gretig te maken".
Tja, dan stapt die stabij dus terug op de kant: "Duh, ik ga een beetje het water in als er een ander al gaat ".
Dat klinkt helemaal als Taro. Is hij toch nog een beetje rastypisch
Bram wordt niet fanatiek van zomaar een hond. Maar wel van Caja en Izzie hoor. Stel je voor dat zij aan de haal gaan met alle lof en beloning. Dat zou vreselijk zijn