Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vechtende honden
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: Vechtende honden
Wij hebben Quasar wel een halsband om, met extra handvat eraan. Als hij ergens op duikt hebben we hem er zo vanaf getrokken, die halsband is een goed hulpmiddel, ook ik kan hem daaraan makkelijk weghouden en onder controle houden. Wij houden het zo.
-
S@ndr@
- Zeer actief
K9 tuig zit ook zo`n lekker handvat aan werkt ook heerlijk, je plukt een hond er zo vanaf

- Chione
- Zeer actief
Sommige tips zijn wel handig, zoals de breakstick. Maar zelf laat ik ook de halsband/tuig om buiten, nooit binnen, ivm mocht het ooit nodig zijn honden uit elkaar te halen.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
-
chrico
- Zeer actief
Hier hebben ze buiten 9 van de 10 keer hun halsband om. Klinkt lullig maar wat zal het mij een zorg zijn als de ander een tand breekt op de halsband van mijn hond, had hij maar uit de buurt moeten blijven en lekker bij zijn baasje in de buurt moeten lopen. (mijn honden lopen bijna altijd aangelijnd).
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Halsband heeft zijn voor een nadelen. voordeel is dat als een hond voor de keel gaat en je hebt een brede halsband om, je minder kans op gaten hebt. echter heb ik een hond die met spelen het geweldig vind om halsbanden te pakken
Dan kan de andere hond tenminste niets doen
Schreeuwen kan juist wel helpen. 1 goede brul met totale houding erbij en je kan een een angstaanvaller ermee wegkrijgen
Schreeuwen kan juist wel helpen. 1 goede brul met totale houding erbij en je kan een een angstaanvaller ermee wegkrijgen
-
Sita
- Zeer actief
Ik heb ook de ervaring dat als je een schreeuw geeft op het goede moment, dat je een hoop leed kan voorkomen. Vaak zie je het al aankomen en met een goede schreeuw en een autoritaire houding heb ik al verschillende reuen weggekregen bij Taro. Op het moment dat ze al aan het vechten zijn, heeft zo'n schreeuw meestal weinig zin. Dan pluk ik de honden uitelkaar en het liefst aan een halsband. Hier hebben ze buiten altijd een halsband om. Binnen nooit.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Mag ik even vloeken in de kerk: mijn honden dragen ALTIJD een halsband.
En nou heb ik veel honden gehad, en veel honden in een roedel gehad.
Maar ik heb nog nooit enge dingen met een halsband meegemaakt.
Geen wurgpogingen, geen ophangen, geen gebroken tanden.
Niets
WEL met honden die halsbandloos rondlopen en dus niet makkelijk beetgepakt kunnen worden.
Hond zonder halsband achter in de auto bijvoorbeeld.
Klein ongelukje ... deur sluit niet meer goed ... hond gestrest ... baas probeert hond te grijpen maar heeft geen houvast .... hond springt over de arm heen die enge auto uit.
Recht onder het langsrazende verkeer.
Dood...
-overigens niet mijn hond, maar wél door mij gezien-
En ja, het zal best wel eens gebeuren dat er een ongeluk mee gebeurt.
Er gebeuren wel meer ongelukken.
Hond van een trainings genoot is onlangs met volle vaart tegen de (volle) kruiwagen aangelopen: hij brak zijn nek .... op slag dood.
En nou heb ik veel honden gehad, en veel honden in een roedel gehad.
Maar ik heb nog nooit enge dingen met een halsband meegemaakt.
Geen wurgpogingen, geen ophangen, geen gebroken tanden.
Niets
WEL met honden die halsbandloos rondlopen en dus niet makkelijk beetgepakt kunnen worden.
Hond zonder halsband achter in de auto bijvoorbeeld.
Klein ongelukje ... deur sluit niet meer goed ... hond gestrest ... baas probeert hond te grijpen maar heeft geen houvast .... hond springt over de arm heen die enge auto uit.
Recht onder het langsrazende verkeer.
Dood...
-overigens niet mijn hond, maar wél door mij gezien-
En ja, het zal best wel eens gebeuren dat er een ongeluk mee gebeurt.
Er gebeuren wel meer ongelukken.
Hond van een trainings genoot is onlangs met volle vaart tegen de (volle) kruiwagen aangelopen: hij brak zijn nek .... op slag dood.
- abu en sam
- Actief
hier hebben ze allemaal altijd een band om
nooit problemen gehad

nooit problemen gehad
She's not just a dog, she's mine

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Bibeltje schreef:was gewoon informatief bedoeld, niet om te kwetsen.
Hou niet van mensen die direct aanvallen, dan word ik kregelig.
Weet je nog wat mijn eerste twee regels waren?
ranetje schreef:wat is de bedoeling van je posting?
Had je er over willen discussieren?
Jammer dat je dat als als een aanval ziet.
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Nee slipkettingen dragen ze hier ook niet standaard.Nanna schreef:Je hebt halsbanden en halsbanden.
Mijn honden dragen dag en nacht een leren band. Puur omdat ik geen trek heb om 5x per dag bij 5 honden 5 halsbanden om en af te doen :N:
Slipkettingen zou ik echter nooit omlaten. Inderdaad vanwege de tanden die erop kunnen breken, en het erin verstrikt raken. Ze heten niet voor niets wurgkettingen...
Ik hoef gelukkig mijn honden nooit "ergens af te plukken" dus dat speelt niet eens mee. Maar mócht dat zo zijn dan zou ook ik zo'n halsband wel een makkelijk hulpmiddel vinden.
Plus dat ik het feit dat er een identificatiepenning aan hangt wel prettig vindt.
Gewoon mooie leren halsbanden en voor Lotje een mooi bewerkte "Marokkaanse" broeksriem die een tikkeltje ingekort is.
Een oog zit er niet aan haar band, maar ze loopt dan ook nooit aan een riem
- ashafowler
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): americaansebulldog
tja ik heb bij tyson altijd zijn halsband af thuis maar buiten heeft hij zijn u lead aan. ik hoorde ook van de cursus waar ik toen op zat met tyson nooit de hals band aan als ze aan het spelen zijn. nou dat heb ik geweten tyson was toen nog geen jaar en samen met nog een reu wat een halve rotweiler en halve bouvier was waren ze mooi aan het spelen.
toen er oppeens een richback aan kwam van anderhalf tyson kende hem wel en rende heel vrolijk naar hem toe maar die andere hond en die richback konden elkaar niet luchten dus voor we het wisten zaten die twee te vechten en tyson er midden in hij had nog nooit gevochten maar werd zo boos nou ja je kan je wel voor stellen drie van die honden tegen elkaar ik kreeg tyson niet te pakken want hij was te sterk en ik had geen hou vast nergens. gelukig de eigennaar van lion zo heet die hond is wat makelijker dan steeds halve rotweiler halve bouvier te zeggen. nou ja die had oppeens twee honden aan hun staarten vast, toen kon het nog nu is tyson gewoon te sterk.
dus ik heb nu altijd zijn u lead om maar om eerlijkt te zeggen hij speelt elke dag bijna en echt mal en er is nog nooit wat voor gevallen kwa beschadiging.
ook moet ik zeggen dat dat de enige keer is dat ik er probeerde tussen te springen en dat was ook omdat het er 3 waren en ze echt niet opgehouden hadden
nu als er wat voor valt loop ik door en roep heel vrolijk als ze echt aan het vechten zijn hou ik me zo stil mogelijk en sta een stuk verder op hem te wachten ik merk dat het dan ook zo over is, meestal nog geen drie minuten en er komt dan ook geen bloed aan te pas tyson heeft gelukig tot nu toe nooit door gebeten. hij word altijd gebeten. en hoe meer ik me er mee bemoei hoe heftiger het word.
toen er oppeens een richback aan kwam van anderhalf tyson kende hem wel en rende heel vrolijk naar hem toe maar die andere hond en die richback konden elkaar niet luchten dus voor we het wisten zaten die twee te vechten en tyson er midden in hij had nog nooit gevochten maar werd zo boos nou ja je kan je wel voor stellen drie van die honden tegen elkaar ik kreeg tyson niet te pakken want hij was te sterk en ik had geen hou vast nergens. gelukig de eigennaar van lion zo heet die hond is wat makelijker dan steeds halve rotweiler halve bouvier te zeggen. nou ja die had oppeens twee honden aan hun staarten vast, toen kon het nog nu is tyson gewoon te sterk.
dus ik heb nu altijd zijn u lead om maar om eerlijkt te zeggen hij speelt elke dag bijna en echt mal en er is nog nooit wat voor gevallen kwa beschadiging.
ook moet ik zeggen dat dat de enige keer is dat ik er probeerde tussen te springen en dat was ook omdat het er 3 waren en ze echt niet opgehouden hadden
nu als er wat voor valt loop ik door en roep heel vrolijk als ze echt aan het vechten zijn hou ik me zo stil mogelijk en sta een stuk verder op hem te wachten ik merk dat het dan ook zo over is, meestal nog geen drie minuten en er komt dan ook geen bloed aan te pas tyson heeft gelukig tot nu toe nooit door gebeten. hij word altijd gebeten. en hoe meer ik me er mee bemoei hoe heftiger het word.
groetjes asha +tyson
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Buitenshuis hebben ze altijd een halsband om (of tuig) en binnenshuis nooit.
Gelukkig hoef ik binnenshuis geen honden van elkaar af te trekken.. buitenshuis trouwens ook niet, maar mocht dat
ooit wel voorkomen dan is het wel handig ergens houvast aan te hebben.
Verder ga ik altijd van het principe 'voorkomen is beter dan genezen' uit en geeft een brul op het juiste moment, hier
bijna altijd het gewenste effect.
Gelukkig hoef ik binnenshuis geen honden van elkaar af te trekken.. buitenshuis trouwens ook niet, maar mocht dat
ooit wel voorkomen dan is het wel handig ergens houvast aan te hebben.
Verder ga ik altijd van het principe 'voorkomen is beter dan genezen' uit en geeft een brul op het juiste moment, hier
bijna altijd het gewenste effect.
- ashafowler
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): americaansebulldog
voor komen is beter dan genezen daar ben ik het helemaal mee eens. 
groetjes asha +tyson
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
De rangorde gevechten die ik weleens zie bij Roos zijn meer op de rug gooien , grommen en eventueel als de ander zich niet overgeeft bijten maar dan is het ook klaar. Dat bedoel ik er mee, en als het niet overgaat en ze echt lang vechten is het wel gevaarlijk.renee-uk schreef:Heel veel gevechten op leven en dood gaan om dominantie..... bijvoorbeeld twee teven in één roedel... en dan mag je niet ingrijpen? Of moet je dan juist wel ingrijpen? En hoe lang moet je dan wachten met ingrijpen? Tot er één op apegapen ligt of mag het toch wel eerder ook al is het een rangordegevecht?Lellibel schreef:Halsbanden kúnnen problemen veroorzaken. Het is wel fijn, al is het maar omdat jij zelf dan gerust gesteld bent, om de halsband af te doen..
Honden die vechten een stokje in zijn bek stoppen? Weet je wel hoe gevaarlijk dát is? Het kan de bek beschadigen of de keel als hij het inslikt, of het kan ook fataal zijn..
Mijn tip: let altijd op welke honden er lopen, als je ziet dat een vervelende hond komt gewoon aanlijnen. Als je hond al in een gevecht zit je jas over de honden heen gooien of water. Trouwens honden vechten altijd om een reden .. als het om dominantie gaat hoef je niet in te grijpen! Nee, mag je niet ingrijpen. Als het een gevecht tot de dood is kan je beter handelen.
Verder hebben mijn honden in huis de halsbanden (slipkettingen) af en buiten laat ik ze om.
En voordat mensen gaan gillen, die slipkettingen staan nooit op slip, maar altijd op stop!
Ik heb nooit zo'n "breakstick" gehad, maar dacht aan een stok, is dat niet zo?

- Moos
- Zeer actief
Heb je het dan over binnen de roedel, of met (vreemde) honden buiten?Lellibel schreef: De rangorde gevechten die ik weleens zie bij Roos zijn meer op de rug gooien , grommen en eventueel als de ander zich niet overgeeft bijten maar dan is het ook klaar. Dat bedoel ik er mee, en als het niet overgaat en ze echt lang vechten is het wel gevaarlijk.

- Lellibel
- Zeer actief
Met vreemde honden (wij hebben geen honden en naar ons is ze onderdanig)Moos schreef:Heb je het dan over binnen de roedel, of met (vreemde) honden buiten?Lellibel schreef: De rangorde gevechten die ik weleens zie bij Roos zijn meer op de rug gooien , grommen en eventueel als de ander zich niet overgeeft bijten maar dan is het ook klaar. Dat bedoel ik er mee, en als het niet overgaat en ze echt lang vechten is het wel gevaarlijk.

- Moos
- Zeer actief
En is Roos dan degene die op de rug dwingt e.d? En dat vind jij dan 'normale rangorde bepalen', met vreemde honden?Lellibel schreef:Met vreemde honden (wij hebben geen honden en naar ons is ze onderdanig)Moos schreef:Heb je het dan over binnen de roedel, of met (vreemde) honden buiten?Lellibel schreef: De rangorde gevechten die ik weleens zie bij Roos zijn meer op de rug gooien , grommen en eventueel als de ander zich niet overgeeft bijten maar dan is het ook klaar. Dat bedoel ik er mee, en als het niet overgaat en ze echt lang vechten is het wel gevaarlijk.
Ik hoop het niet eigenlijk

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
hoezo is er een rangorde buiten dan?Lellibel schreef:Met vreemde honden (wij hebben geen honden en naar ons is ze onderdanig)Moos schreef:Heb je het dan over binnen de roedel, of met (vreemde) honden buiten?Lellibel schreef: De rangorde gevechten die ik weleens zie bij Roos zijn meer op de rug gooien , grommen en eventueel als de ander zich niet overgeeft bijten maar dan is het ook klaar. Dat bedoel ik er mee, en als het niet overgaat en ze echt lang vechten is het wel gevaarlijk.
honden die vreemd voor elkaar zijn doen helemaal niet aan rangorde aangezien ze geen roedel vormen.
edit: ik begrijp trouwens niet dat je dat toestaat van je hond en mijn honden laten zich ook zeker niet zomaar door een andere hond op hun rug gooien
aan mij zou je een hele verkeerde hebben als dje dit laat gebeuren en ik denk dat Roos dan een leuke blauw gevlekte dalmatier zou zijn

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Lellibel
- Zeer actief
Nou dank jullie voor jullie aardige opmerkingen
Ja, ik hoop ook voor jou dat je weet dat er buiten ook rangorde is aangezien de honden buiten met elkaar nog moeten spelen en niet elkaar negeren of aanvallen dus moeten ze wel weten wie sterker is en wie baziger is enz. Ja Roos dwingt een hond op zijn rug, dus? Als die teef veel te bazig is voor haar dan doet ze dat, en dan is dat over en kunnen ze gewoon vrolijk verder leven. Ze gaan elkaar niet vermoorden en dat zal Roos ook nooit doen. En als jij mijn hond gaat schoppen als mijn hond de rangorde bepaald dan kan je een schop van mij terug verwachten
Ja, ik hoop ook voor jou dat je weet dat er buiten ook rangorde is aangezien de honden buiten met elkaar nog moeten spelen en niet elkaar negeren of aanvallen dus moeten ze wel weten wie sterker is en wie baziger is enz. Ja Roos dwingt een hond op zijn rug, dus? Als die teef veel te bazig is voor haar dan doet ze dat, en dan is dat over en kunnen ze gewoon vrolijk verder leven. Ze gaan elkaar niet vermoorden en dat zal Roos ook nooit doen. En als jij mijn hond gaat schoppen als mijn hond de rangorde bepaald dan kan je een schop van mij terug verwachten

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
jij denkt werkelijk dat je alles weet he? viel me al eerder op in jou posts, beetje ergelijk eigenlijk.Lellibel schreef:Nou dank jullie voor jullie aardige opmerkingen![]()
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Ach gutte gut .. Dus omdat jij een bijt graag fikkie hebt, dan moet de ander zich maar in de minne schikken .. Beetje de omgekeerde wereld, vindt je niet ?Lellibel schreef:Nou dank jullie voor jullie aardige opmerkingen![]()
En zo te merken in je verhaal, heb jij nog nooit twee vechtende teven mee gemaakt, die blijven komen, dat blijft door etteren, gewoon tot er eentje gestrekt gaat ..
En ach, bang voor jouw schoenmaatje ben ik niet hoor!
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- renee-uk
- Zeer actief
Als jij eens wat minder hoog van de toren blies zouden die onaardige opmerkingen ook een stuk aardiger zijn denk ik.Lellibel schreef:Nou dank jullie voor jullie aardige opmerkingen![]()
Je slaat onzin uit en jouw hond hoort een andere hond niet op zn rug te dwingen, dat is wangedrag en dat heb je als eigenaar niet te tolereren.
Voed je hond eerst eens op voorat je andere honden blootstelt aan dat onacceptabele gedrag.
Als jouw hond dat bij mijn honden doet komt ze er niet af met een gedeukt ego hoor en mijn honden zullen niet de enige zijn die zulk gedrag niet pikken, ook al eens aan gedacht?
Ik zie jou mij al schoppen, met mijn duitse herder reu vlak naast me...... ik zou het haast willen uitproberen

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen .. Maar als haar roos dat hier bij mijn kattoo zou doen, dan wordt roosje al heel gauw omgevormd tot een klap roosje, en daar komt geen enkele schoenmaat bij kijkenrenee-uk schreef: Als jouw hond dat bij mijn honden doet komt ze er niet af met een gedeukt ego hoor en mijn honden zullen niet de enige zijn die zulk gedrag niet pikken, ook al eens aan gedacht?
Mijn hond accepteert dat dus niet, van geen enkele hond
Laatst gewijzigd door Felix op 04 feb 2010 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Kan je vertellen...
Mijn honden zouden dat ook niet pikken hoor.
Dat is miz ook geen normaal gedrag.
Zou er toch maar mee uitkijken voor je een keer de verkeerde tegenkomt en je een ritje da kan maken omdat er eentje t niet pikte
Mijn honden zouden dat ook niet pikken hoor.
Dat is miz ook geen normaal gedrag.
Zou er toch maar mee uitkijken voor je een keer de verkeerde tegenkomt en je een ritje da kan maken omdat er eentje t niet pikte
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- renee-uk
- Zeer actief
deze had ik nog over het hoofd gezien, ik was helemaal in de ban van die schop die je mij geven zouLellibel schreef: En als jij mijn hond gaat schoppen als mijn hond de rangorde bepaald dan kan je een schop van mij terug verwachten
Jouw hond heeft met die van mij helemaal geen rangorde te bepalen, jouw hond en die van mij vormen namelijk geen roedel dus is er ook geen sprake van een rangorde.
Jouw hond is aan het patsen, dat is iets heel anders.
Als ze daarvoor nooit tot de orde geroepen wordt kan ik het je hondje niet eens kwalijk nemen, maar jou als baas des te meer.
Dit soort gedrag hoor je niet te accepteren laat staan te vergoelijken met een of ander onbegrepen kreet over rangorde bepalen.
Zoek eerst eens uit wat daaronder verstaan wordt en wanneer daar sprake van is

-
chrico
- Zeer actief
Lellibel schreef:Met vreemde honden (wij hebben geen honden en naar ons is ze onderdanig)Moos schreef:Heb je het dan over binnen de roedel, of met (vreemde) honden buiten?Lellibel schreef: De rangorde gevechten die ik weleens zie bij Roos zijn meer op de rug gooien , grommen en eventueel als de ander zich niet overgeeft bijten maar dan is het ook klaar. Dat bedoel ik er mee, en als het niet overgaat en ze echt lang vechten is het wel gevaarlijk.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- renee-uk
- Zeer actief
Lellibel schreef: De rangorde gevechten die ik weleens zie bij Roos zijn meer op de rug gooien , grommen en eventueel als de ander zich niet overgeeft bijten maar dan is het ook klaar. Dat bedoel ik er mee, en als het niet overgaat en ze echt lang vechten is het wel gevaarlijk.
hondje gaatjes en baasje ook als die mensen met herders gaat schoppen.....chrico schreef:Lellibel schreef:Met vreemde honden (wij hebben geen honden en naar ons is ze onderdanig)Moos schreef: Heb je het dan over binnen de roedel, of met (vreemde) honden buiten?![]()
Ik hou van dit soort mensen, heerlijk om bonje te krijgen als je toch al een pestbui heb en als je die niet heb dan krijg je die vanzelf, vooral als hondjelief een paar gaten overhoud door dit idiote gedrag van het baasje
Ik krijg daar geen pestbui van hoor, vind het sneu voor het hondje dat weer wel, dat weet ook niet beter.

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
het zijn gewoon eerlijke opmerkingen.. geen rare steken onderwater... dat wat jouw hond doet... wordt gewoon niet geaccpteerd door mijn honden...die laten zich niet op de rug dwingen... en ik wil geen knokpartijen of potentiele knokkertjes om te zien wie er sterker is... ik wil dus dat de meid en heer zich op mij richten ipv op de hond met dit gedrag..Lellibel schreef:Nou dank jullie voor jullie aardige opmerkingen![]()
Moet wel zeggen dat ik er meer en meer klaar mee ben dit soort gedachten en me wil gaan richten op de ideeen van door lopen en net doen dat je niet beseft wat er gebeurd en dus maar door loopt..en verwacht dat het een dispuut is zonder gaatjes en dat de hond wel mee met je komt..
Als ze zo op mijn reu en teef afkomt.. dan zullen ze haar geen haar schenden.. maar ergens denk ik dat geen van beiden op de rug gaan voor jouw meisje...
-
chrico
- Zeer actief
Ik bedoel het cynisch, ik krijg de kriebels van dit soort mensen. Die bezorgen andere mensen een hoop ellende onder het mom van ze zoeken het zelf wel uitrenee-uk schreef: hondje gaatjes en baasje ook als die mensen met herders gaat schoppen.....
Ik krijg daar geen pestbui van hoor, vind het sneu voor het hondje dat weer wel, dat weet ook niet beter.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- renee-uk
- Zeer actief
ik ook vandaar de smileychrico schreef:Ik bedoel het cynisch, ik krijg de kriebels van dit soort mensen. Die bezorgen andere mensen een hoop ellende onder het mom van ze zoeken het zelf wel uitrenee-uk schreef: hondje gaatjes en baasje ook als die mensen met herders gaat schoppen.....
Ik krijg daar geen pestbui van hoor, vind het sneu voor het hondje dat weer wel, dat weet ook niet beter.maar owee als de tegenpartij sterker blijkt te zijn of schade aanricht :N:
en voor de rest ben ik het ook helemaal met je eens