Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Workshop Dogfrisbee "Gooitraining" 13 maart (Zwolle)
Moderator: moderatorteam
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Workshop Dogfrisbee "Gooitraining" 13 maart (Zwolle)
Ik kreeg een uitnodiging van Discoverfrisbee voor deze "gooitraining" workshop gegeven door Chris Jolink, wij gaan denk ik wel mee doen.
Mochten er mensen interesse hebben kan je hier meer informatie vinden :
Dit is een workshop met Chris Jolink. Eén van de beste frisbeehandlers van Nederland. Wat hij met zo’n schijfje kan is fantastisch
Mochten er mensen interesse hebben kan je hier meer informatie vinden :
Dit is een workshop met Chris Jolink. Eén van de beste frisbeehandlers van Nederland. Wat hij met zo’n schijfje kan is fantastisch
-
- Zeer actief
Re: Workshop Dogfrisbee "Gooitraining" 13 maart (Zwolle)
Lijkt me onwijs leuk om met Elektra te doen maar ik heb nog nooit wat kwa frisbee gedaan :N: heb een disc gekocht maar was enthousiaster toen met kopen dan met doen 

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Misschien is dit dan gelijk wat hoog gegrepen want volgens mij is enige basiskennis wel handig, het is een workshop voor als je al wat bezig bent met de sport en nieuwe worpen wil leren of kijken hoe bepaalde worpen te verbeteren, ik vraag me af hoe hoog/laag het instap niveau is maar de hondenschool kennende denk ik dat ze wel met alles rekening houden, anders misschien een mailtje voor wat meer info?Brigitte schreef:Lijkt me onwijs leuk om met Elektra te doen maar ik heb nog nooit wat kwa frisbee gedaan :N: heb een disc gekocht maar was enthousiaster toen met kopen dan met doen
Ja dit is het weekend tijdens de CruftsLellibel schreef:Is dat nou tijdens crufts?
- Lellibel
- Zeer actief
Dan kan ik me voorstellen dat er niet veel mensen heen gaan als het tijdens crufts is.. tegenwoordig wordt het live uitgezonden 

- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach ik denk dat er vast wel een man of 12-16 zonder een middagje Crufts kunnen...Lellibel schreef:Dan kan ik me voorstellen dat er niet veel mensen heen gaan als het tijdens crufts is.. tegenwoordig wordt het live uitgezonden

- Lellibel
- Zeer actief
Maar live zien is toch wel leuker, voor mij dan

-
- Zeer actief
Wat jammer, dan ben ik in Birmingham. Had mij wel leuk geleken. Het blijft toch heel lastig om die frisbee goed te gooien.
Ga in april wel naar het frisbeeweekend van hondenschool Zwolle. Heb er nu al zin in.
Ga in april wel naar het frisbeeweekend van hondenschool Zwolle. Heb er nu al zin in.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Gezellig dan zie ik je daar, mijn vriendin gaat bij Brigitte aan de slag met doggydance en ik zal vast wel zo nu en dan een fotootjes maken.. heel misschien (moet nog even kijken) geef ik de zaterdag ook een workshop hondenfotografie.Sita schreef:Wat jammer, dan ben ik in Birmingham. Had mij wel leuk geleken. Het blijft toch heel lastig om die frisbee goed te gooien.
Ben je er al eens eerder bij geweest?
-
- Zeer actief
[quote = "Triplefox"] [quote = "Sita"] Wat jammer, dan ben ik in Birmingham. Had mij wel leuk geleken. Het blijft toch heel lastig om die frisbee goed te gooien.
Ga in april wel naar het frisbeeweekend van Hondenschool Zwolle. Heb er nu al zin inch [/ quote]
Gezellig dan zie ik je daar, mijn vriendin gaat bij Brigitte aan de slag met doggydance en ik zal vast wel zo nu en dan een fotootjes maken .. heel misschien (moet nog even kijken) geef ik de zaterdag ook een workshop hondenfotografie.
Ben je er al eens eerder bij geweest? [/ Quote]
Nee nog niet. We gaan met nog een paar anderen van de hondenschool en die zijn twee jaar geleden geweest. Volgens hen was het erg leuk en leerzaam. Maar een workshop hondenfotografie lijkt mij wel erg leuk
Ga in april wel naar het frisbeeweekend van Hondenschool Zwolle. Heb er nu al zin inch [/ quote]
Gezellig dan zie ik je daar, mijn vriendin gaat bij Brigitte aan de slag met doggydance en ik zal vast wel zo nu en dan een fotootjes maken .. heel misschien (moet nog even kijken) geef ik de zaterdag ook een workshop hondenfotografie.
Nee nog niet. We gaan met nog een paar anderen van de hondenschool en die zijn twee jaar geleden geweest. Volgens hen was het erg leuk en leerzaam. Maar een workshop hondenfotografie lijkt mij wel erg leuk

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb net een topic geopend om te kijken of er nog meer mensen van hier mee gaan KLIK misschien leuk als je daar ook ff eea laat weten scheelt weer wat tijdens het voorstel rondje bij het weekend zelf!Sita schreef:[quote = "Triplefox"] [quote = "Sita"] Wat jammer, dan ben ik in Birmingham. Had mij wel leuk geleken. Het blijft toch heel lastig om die frisbee goed te gooien.

Tsja de workshop hondenfotografie.... bij voldoende animo wil ik er wel eentje geven, in april komt er eentje in Den Haag die al vol zit dus in juni nog eentje en 2 oktober is er ook weer eentje in Westerbork, misschien komt er ook in september nog eentje maar dat is nog onzeker.
Informatie staat nog niet op mijn site want daar is eea mee mis na een verhuizing maar volgende week moet het er staan.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Oef, dit zou ik eigenlijk wel gewoon moeten volgen aangezien het goed gooien bij Shibby het allerallerallerbelangrijkste is om ongelukken te voorkomen. Maar ik weet niet of ik die 75 euro én benzinekosten kan gaan missen volgende maand.
Voor hoeveel mensen is er plek Ernst? En weet jij toevallig of dit snel vol zit of dat ik nog wel even de tijd heb om te wikken en te wegen?
Voor hoeveel mensen is er plek Ernst? En weet jij toevallig of dit snel vol zit of dat ik nog wel even de tijd heb om te wikken en te wegen?

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik gok dat het max een man of 12-14 zullen zijn, ik sprak Patrick en hij zei dat er inmiddels wel wat aanmeldingen zijn maar het nog niet vol zat.Shibby schreef:Oef, dit zou ik eigenlijk wel gewoon moeten volgen aangezien het goed gooien bij Shibby het allerallerallerbelangrijkste is om ongelukken te voorkomen. Maar ik weet niet of ik die 75 euro én benzinekosten kan gaan missen volgende maand.
Geen idee hoeveel tijd je nog hebt om op te geven, wij gaan niet omdat ik een andere invulling van de dag heb inmiddels.