Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Clubmatch KC-GNON Emmen 14 februari 2010
Moderator: moderatorteam
- Berend
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Chow Chow
- Contacteer:
Re: Clubmatch KC-GNON Emmen 14 februari 2010
Mooi!
Zie ik jullie allemaal de 14e.
Inschrijven kan nog tot en met morgen.
Zie ik jullie allemaal de 14e.
Inschrijven kan nog tot en met morgen.
- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Komt mevr onstenk nog, want ze was ziek?
Denk namelijk dat ik haar heb. En ben wel benieuwd wie haar plaatsvervanger word.
Denk namelijk dat ik haar heb. En ben wel benieuwd wie haar plaatsvervanger word.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
_Do_ schreef:Komt mevr onstenk nog, want ze was ziek?
Oh jee, dat zou jammer zijn, we hadden speciaal voor haar ingeschreven. Ik hoop wel dat ze nu iemand vinden die uberhaupt weet wat een pumi is

- _Do_
- Zeer actief
- Contacteer:
Pumi schreef:_Do_ schreef:Komt mevr onstenk nog, want ze was ziek?
Oh jee, dat zou jammer zijn, we hadden speciaal voor haar ingeschreven. Ik hoop wel dat ze nu iemand vinden die uberhaupt weet wat een pumi is
Dat had ik dus 2 jaar geleden, toen werd er in een boekje gekeken hoe mijn aussie er moest zien...
En we liepen ook nog in de puppyklasse, dus dan zien de meeste er niet uit zoals t boekje zegt...
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Ook hier zijn we benieuwd of en hoe de KM vervangen wordt.
De test123 wat betreft Leiden gaat in ieder geval al niet meer op, want daar is de vervangende Km voor ons al bekend.

- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja zie nu ook dat het voor ons bekend is M. ten Cate, volgens mij heeft die geen idee wat een pumi is. Dus Leiden gaan we niet heenAngelique25 schreef:Ook hier zijn we benieuwd of en hoe de KM vervangen wordt.De test123 wat betreft Leiden gaat in ieder geval al niet meer op, want daar is de vervangende Km voor ons al bekend.

- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
En op de clubmatch wordt het Dhr. Rutten krijg ik net per mail door.
Heel erg spijtig want die meneer mag de pumi helemaal niet keuren en heeft naar alle waarschijnlijkheid dus ook geen idee hoe ze er uit horen te zien
Krijg je weer zo'n reactie van "goh wat een leuke hondjes"
Of wij nu heen gaan weten we nog niet
Heel erg spijtig want die meneer mag de pumi helemaal niet keuren en heeft naar alle waarschijnlijkheid dus ook geen idee hoe ze er uit horen te zien

- _Do_
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor jou Dhr. Rutten of voor alle herders?Pumi schreef:En op de clubmatch wordt het Dhr. Rutten krijg ik net per mail door.
Heel erg spijtig want die meneer mag de pumi helemaal niet keuren en heeft naar alle waarschijnlijkheid dus ook geen idee hoe ze er uit horen te zienKrijg je weer zo'n reactie van "goh wat een leuke hondjes"
![]()
Hij mag namelijk ook geen aussie keuren.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
weet ik niet, ik heb ze gemaild en kreeg als antwoord dat hij in ieder geval de pumi's keurt._Do_ schreef:Voor jou Dhr. Rutten of voor alle herders?Pumi schreef:En op de clubmatch wordt het Dhr. Rutten krijg ik net per mail door.
Heel erg spijtig want die meneer mag de pumi helemaal niet keuren en heeft naar alle waarschijnlijkheid dus ook geen idee hoe ze er uit horen te zienKrijg je weer zo'n reactie van "goh wat een leuke hondjes"
![]()
Hij mag namelijk ook geen aussie keuren.
- _Do_
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb ook gemaild. Krijg vervolgens het antwoord dat mevr. Onstenk idd ziek is, en wie de vervanger is niet duidelijk is.
Ze willen niet vertellen wie de aussie keurt...
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
_Do_ schreef:Ik heb ook gemaild. Krijg vervolgens het antwoord dat mevr. Onstenk idd ziek is, en wie de vervanger is niet duidelijk is.
misschien komt dat door mijn mailtje terug, dat dhr Rutten de pumi niet mag keuren en dat we ons nu afvragen of we uberhaupt wel heen gaan. Hopelijk zoeken ze nu een alternatief die de rassen in ieder geval keuren mag, mogen we het misschien wel niet leuk vinden maar altijd beter dan iemand die ze niet mag keuren.
We wachten het af

- _Do_
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben het wel met je eens. Zal ook niet ver rijden als je weet dat je een keurmeester hebt die je ras neit kent.Pumi schreef:misschien komt dat door mijn mailtje terug, dat dhr Rutten de pumi niet mag keuren en dat we ons nu afvragen of we uberhaupt wel heen gaan. Hopelijk zoeken ze nu een alternatief die de rassen in ieder geval keuren mag, mogen we het misschien wel niet leuk vinden maar altijd beter dan iemand die ze niet mag keuren._Do_ schreef:Ik heb ook gemaild. Krijg vervolgens het antwoord dat mevr. Onstenk idd ziek is, en wie de vervanger is niet duidelijk is.
We wachten het af
Voor mij is het 30 min rijden en dus een thuis wedstrijd. Daarnaast ga ik met vrienden die voor t eerst lopen, dus voor hun wel een goede oefening.
Weet dat in Rijssen de vervanger mevr Veen-Keur was, die ons vorig jaar een U heeft bezorg. Dus zou leuk zijn als die komt!
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Veen Keur heb ik ook geen problemen mee, ze heeft deze 2 nog nooit gekeurd ben dus erg benieuwd wat ze er van zal vinden. Heb haar al vaker met onze andere honden gehad en dat deed ze lang niet verkeerd_Do_ schreef: Ik ben het wel met je eens. Zal ook niet ver rijden als je weet dat je een keurmeester hebt die je ras neit kent.
Voor mij is het 30 min rijden en dus een thuis wedstrijd. Daarnaast ga ik met vrienden die voor t eerst lopen, dus voor hun wel een goede oefening.
Weet dat in Rijssen de vervanger mevr Veen-Keur was, die ons vorig jaar een U heeft bezorg. Dus zou leuk zijn als die komt!

We wachten in spanning af wat ze gaan doen!
- _Do_
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou vriendin van mij heeft ook gemaild, met iemand anders, en die kon haar vertellen dat wij Dhr. Gerritsen krijgen.Pumi schreef:
Veen Keur heb ik ook geen problemen mee, ze heeft deze 2 nog nooit gekeurd ben dus erg benieuwd wat ze er van zal vinden. Heb haar al vaker met onze andere honden gehad en dat deed ze lang niet verkeerd![]()
We wachten in spanning af wat ze gaan doen!
Heeft wel eens waar geen verstand van aussies, maar keurt wel de acd. Dus heb nog een beetje hoop...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/ - Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Ik heb wel eens gehoord van dhr rutten. Hij doet vaker de dalmatiers geloof ik... Heb nog helemaal geen kijk op wie de km is, hahah Ik moet ze allemaal leren kennen.. Best lastig is dat, want als een keurmeester niet van het type houd is je kans al voorbij.

- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
niet van het type houden is in ider geval beter dan het ras niet kennenheidie schreef:Ik heb wel eens gehoord van dhr rutten. Hij doet vaker de dalmatiers geloof ik... Heb nog helemaal geen kijk op wie de km is, hahah Ik moet ze allemaal leren kennen.. Best lastig is dat, want als een keurmeester niet van het type houd is je kans al voorbij.

- Abbytales
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Ik wil misschien komen kijken, weten jullie of dat gratis is? Zie namelijk nergens toegangsprijzen voor bezoekers..
Nothing is so common as the wish to be special
- cindy1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Contacteer:
Volgens mij is de toegangsprijs iets van 2 euro, dacht dat vorig jaar gezien te hebben. Maar ik weet het niet zeker (misschien is het ook wel gratis), ik zou gewoon een mailtje sturen met je vraag.Abbytales schreef:Ik wil misschien komen kijken, weten jullie of dat gratis is? Zie namelijk nergens toegangsprijzen voor bezoekers..

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kon ik ook al niet vinden. Neem altijd iets van 10 euro ofzo mee. Vaak genoeg.
En weet iemand of we een hond mee kunnen nemen? Anders laten we hem thuis.
Hopelijk wil vriendlief mee met de auto, ga hem chanteren: mijn valentijsdagcadeau ofzo?
En weet iemand of we een hond mee kunnen nemen? Anders laten we hem thuis.
Hopelijk wil vriendlief mee met de auto, ga hem chanteren: mijn valentijsdagcadeau ofzo?

- Angelique25
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoorde gister dat zich nog een keurmeester ziek gemeld heeft
Meer weet ik ook niet, ik heb zoiets van....we zien wel

Meer weet ik ook niet, ik heb zoiets van....we zien wel

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/ - Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Ik ben er sinds gisteren achter dat denia loops is geworden. Ze gaat dus loops naar de clubmatch. Lastig maargoed. Het mag. Nu zal ze veel in de bench zitten, maar ik zat te denken om een broekje te kopen voor haar zodat ze die aan kan en eigenaren van reuen meteen zel kunnen zien dat ze loops is, niet dat ze dat via de reu achter moeten komen.

- Berend
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Chow Chow
- Contacteer:
De entree voor toeschouwers is € 3,- per persoon.
Bezoekers mogen gerust hun eigen hond meenemen. Hier hoeft niet extra voor te worden betaald.
Keurmeester mevrouw de Vries heeft zich helaas ook moeten afmelden. Mevrouw Halff neemt die keuringen over.
Bezoekers mogen gerust hun eigen hond meenemen. Hier hoeft niet extra voor te worden betaald.
Keurmeester mevrouw de Vries heeft zich helaas ook moeten afmelden. Mevrouw Halff neemt die keuringen over.
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij gaan niet, zie het nut er niet van in om gekeurd te worden door een keurmeester die het ras niet kent en dus geen kwalificatie mag geven. Ben ook heel benieuwd hoe ze de groepskeuring van de herdershonden Groep 1 gaan doen. E ris geen keurmeester aanwezig die dit mag doen 

- Angelique25
- Zeer actief
- Contacteer:
Pumi schreef:Wij gaan niet, zie het nut er niet van in om gekeurd te worden door een keurmeester die het ras niet kent en dus geen kwalificatie mag geven. Ben ook heel benieuwd hoe ze de groepskeuring van de herdershonden Groep 1 gaan doen. E ris geen keurmeester aanwezig die dit mag doen
Dan zullen ze wel gewoon de schoonste kiezen

- cindy1986
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat heb ik ook weleens gehad (al was er wel een keurmeester die de Tibetaan mocht keuren, maar zij keurde vorig jaar ook de Kampioenschapsclubmatch van de Tibetaan, dus mocht de Tibetaan daar niet keuren werd me vertelt), maar ik zie een clubmatch ook meer als een oefening voor mijn hond en een leuk dagje uit. De Pumi is nou ook weer niet zo'n groot ras en ik kan me voorstellen dat het voor een clubmatch best moeilijk is om bij ziekte op stel en sprong een keurmeester te vinden die ook alle rassen mag keuren die ingeschreven hebben.Pumi schreef:Wij gaan niet, zie het nut er niet van in om gekeurd te worden door een keurmeester die het ras niet kent en dus geen kwalificatie mag geven.
Ik had verwacht dat mevr. de Vries de Tibetaan zou keuren (daar heb ik goede ervaringen mee van de Kampioenschapsclubmatch van de Tibetaanse Terriër Club), maar helaas is zij ook ziek. Vervanger ken ik niet, maar hoor ik weer eens de kijk van een ander op mijn hond.
Mi-Lan is inmiddels gewassen en half geborsteld, gaan zo weer verder, ben benieuwd hoe hij het morgen doet.

- _Do_
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar als je meer dan een uur voor een show moet rijden waar je niks hebt te zoeken, zou ik ook niet komen.cindy1986 schreef:Dat heb ik ook weleens gehad (al was er wel een keurmeester die de Tibetaan mocht keuren, maar zij keurde vorig jaar ook de Kampioenschapsclubmatch van de Tibetaan, dus mocht de Tibetaan daar niet keuren werd me vertelt), maar ik zie een clubmatch ook meer als een oefening voor mijn hond en een leuk dagje uit. De Pumi is nou ook weer niet zo'n groot ras en ik kan me voorstellen dat het voor een clubmatch best moeilijk is om bij ziekte op stel en sprong een keurmeester te vinden die ook alle rassen mag keuren die ingeschreven hebben.Pumi schreef:Wij gaan niet, zie het nut er niet van in om gekeurd te worden door een keurmeester die het ras niet kent en dus geen kwalificatie mag geven.
Ik had verwacht dat mevr. de Vries de Tibetaan zou keuren (daar heb ik goede ervaringen mee van de Kampioenschapsclubmatch van de Tibetaanse Terriër Club), maar helaas is zij ook ziek. Vervanger ken ik niet, maar hoor ik weer eens de kijk van een ander op mijn hond.
Mi-Lan is inmiddels gewassen en half geborsteld, gaan zo weer verder, ben benieuwd hoe hij het morgen doet.
- cindy1986
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, ik denk dat het maar net is wat je doel is met meedoen met een clubmatch. Als ik besluit om naar een clubmatch te gaan, is dat als oefening voor mij en mijn hond en voor de gezelligheid. Dus als de keurmeester mijn ras niet blijkt te kennen, is het alsnog een goede oefening en nog net zo gezellig._Do_ schreef: Maar als je meer dan een uur voor een show moet rijden waar je niks hebt te zoeken, zou ik ook niet komen.
Ik kan me voorstellen dat je er om baalt, maar ook een keurmeester die jouw ras op papier misschien niet kent, kan de rasstandaard van tevoren goed bestudeerd hebben en toch zinnige opmerkingen geven.

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wij gaan eten en dan even kijken naar de clubmatch!
Nog geen uurtje rijden gelukkig dus zat te doen!

- Angelique25
- Zeer actief
- Contacteer: