" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Ja dat is erg leuk inderdaad. We kennen elkaars zwakke punten ook goed. Ik moet wel zeggen dat filmen en kijken hoe het gaat best lastig is. Maar filmen is heel zinvol omdat je dan zelf terug kunt zien wat je deed.MJ schreef:Wat gaaf !
Onwijs leuk ook dat jullie dat zo met z'n tweetjes doen het trainen , feedback hebben , filmen etc en lol.
Ja precies, dat bedoelde ik idd ookZoek stok! schreef:Ja dat is erg leuk inderdaad. We kennen elkaars zwakke punten ook goed. Ik moet wel zeggen dat filmen en kijken hoe het gaat best lastig is. Maar filmen is heel zinvol omdat je dan zelf terug kunt zien wat je deed.MJ schreef:Wat gaaf !
Onwijs leuk ook dat jullie dat zo met z'n tweetjes doen het trainen , feedback hebben , filmen etc en lol.
Nu weet Sepp dus wat de andere drie tegen Face hebbenSepp schreef:Leuk! dat bouncen ziet er mooi uit van alle drie![]()
Sepp heeft zaterdag ook voor het eerst geoefend in de DIT hal....net als zijn eigen trainingsveld heeft hij besloten dat de DIT hal ook hemel op aarde is![]()
Ennuh...Face deed ook niet aardig tegen Sepp![]()
![]()
Groetjes
nanda
Ja wat erg he. Ik had totaal niet door dat ik zo liep, zat zo geconcentreerd naar haar te kijkenjaninca2002 schreef:Je schreeuwt een stuk minderNu nog recht oplopen bij Izzy.
Hahaha, nou snap je eindelijk wat met name Bram tegen hem heeftSepp schreef:Leuk! dat bouncen ziet er mooi uit van alle drie![]()
Sepp heeft zaterdag ook voor het eerst geoefend in de DIT hal....net als zijn eigen trainingsveld heeft hij besloten dat de DIT hal ook hemel op aarde is![]()
Ennuh...Face deed ook niet aardig tegen Sepp![]()
![]()
Groetjes
nanda
Ik vind sowieso dat ze 'behendiger' wordt. Ik had verwacht dat ze vrij lomp zou worden, maar dat valt me erg mee.marye schreef: Wat doet Izzie die sprongtechniek ook goed he, heel geconcentreerd![]()
Ze vindt het gewoon moeilijk om te blijven zitten op haar kont. Ongedurig type. Ze is me wel eens voor inderdaad. Mag eigenlijk niet hoorMachie schreef:Leuk om te zien!
Zoek stok, wat reageer Izzie erg op jou lichaamstaal zeg!
Ze vertrekt al in je Go. Ze ziet gewoon aan je dat als jij iets naar voren leunt/je arm naar voren brengt ze mag gaan!
Je weet toch dat je tot drie moet tellen voor ze mag startenZoek stok! schreef:Ze vindt het gewoon moeilijk om te blijven zitten op haar kont. Ongedurig type. Ze is me wel eens voor inderdaad. Mag eigenlijk niet hoorMachie schreef:Leuk om te zien!
Ze vertrekt al in je Go. Ze ziet gewoon aan je dat als jij iets naar voren leunt/je arm naar voren brengt ze mag gaan!
Jij hebt les gehad van MarielleMaartje schreef:Je weet toch dat je tot drie moet tellen voor ze mag startenZoek stok! schreef:Ze vindt het gewoon moeilijk om te blijven zitten op haar kont. Ongedurig type. Ze is me wel eens voor inderdaad. Mag eigenlijk niet hoorMachie schreef:Leuk om te zien!
Wat doet ze dan als jij gewoon helemaal stil blijft staan? Gaat ze dan ook?Zoek stok! schreef:Ze vindt het gewoon moeilijk om te blijven zitten op haar kont. Ongedurig type. Ze is me wel eens voor inderdaad. Mag eigenlijk niet hoorMachie schreef:Leuk om te zien!
Ik ben te druk bij de start en daar reageert ze op. Als ik gewoon rustig wegloop, stil blijf staan en 'go' zeg, blijft ze wel zitten. Maar ik wil dan snel snel snel en dan sluipt dit er in. Stil zitten bij de start was zowat het eerste wat we leerden. Als ze dat niet kunnen, kun je eigenlijk niet verder.Machie schreef:Wat doet ze dan als jij gewoon helemaal stil blijft staan? Gaat ze dan ook?Zoek stok! schreef:Ze vindt het gewoon moeilijk om te blijven zitten op haar kont. Ongedurig type. Ze is me wel eens voor inderdaad. Mag eigenlijk niet hoorMachie schreef:Leuk om te zien!
Nu lijkt!! het alsof ze gaat omdat jij naar voren bukt. Dus het lijkt alsof ze de link heeft gelegt tussen baas naar voren bukken, direct daarop volgt een Go, dus ik mag gaan![]()
Daarbij is ze ook nog heel jong toch?
Ja ze vindt het erg leuk. Ik ben heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen in de agility.Vooral of ik kan omschakelenMachie schreef:Ah ok
Het is wel mooi op te zien dat ze zo gedreven is!
Ik vind Izzie een erg leuk hondje!
oei oei...hoe gaan wij dat voor elkaar krijgenZoek stok! schreef:Ja ze vindt het erg leuk. Ik ben heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen in de agility.Vooral of ik kan omschakelenMachie schreef:Ah ok
Het is wel mooi op te zien dat ze zo gedreven is!
Ik vind Izzie een erg leuk hondje!