Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja die hal is te huur in de winterperiode. Heerlijk hoor, want de training van Izzie gaat steeds niet door. De club waar ik met Bram train heeft gelukkig een binnenmanege.
Ziet er goed uit hoor en wat gaat Izzie hard zeg, lijkt me een heerlijk gedreven hondje om mee te werken.
Ik zie dat jullie het bounchen in een soort halve cirkel doen, en dan steeds links om. Hebben jullie daar een bepaalde rede voor?
suzan25 schreef:Ziet er goed uit hoor en wat gaat Izzie hard zeg, lijkt me een heerlijk gedreven hondje om mee te werken.
Ik zie dat jullie het bounchen in een soort halve cirkel doen, en dan steeds links om. Hebben jullie daar een bepaalde rede voor?
Nee, toen ik het zag vroeg ik me al af waarom we steeds dezelfde kant op gaan Bram blijkt trouwens wel een voorkeursbocht te hebben, dat bleek maandag tijdens de hersteltraining.
suzan25 schreef:Ziet er goed uit hoor en wat gaat Izzie hard zeg, lijkt me een heerlijk gedreven hondje om mee te werken.
Nee, toen ik het zag vroeg ik me al af waarom we steeds dezelfde kant op gaan Bram blijkt trouwens wel een voorkeursbocht te hebben, dat bleek maandag tijdens de hersteltraining.
Ik ook
Maar de vorige keer hebben we volgens mij de andere kant op gedaan
Ik ook
Ik ook
Ik zat al te denken wat het voordeel van linksom was ipv rechtsom. Maar als jullie de vorige keer rechts hebben gedaan dan zijn jullie weer in evenwicht.
Heeft die voorkeursbocht bij Bram nog te maken met de blessure aan zijn rug, of had hij die altijd al?
suzan25 schreef:Ik zat al te denken wat het voordeel van linksom was ipv rechtsom. Maar als jullie de vorige keer rechts hebben gedaan dan zijn jullie weer in evenwicht.
Heeft die voorkeursbocht bij Bram nog te maken met de blessure aan zijn rug, of had hij die altijd al?
Dat weet ik niet, want het werd nu voor het eerst gezien omdat we heel specifiek met springen bezig waren. Het kan gewoon een voorkeur zijn, net zoals een hond bijv. liever aan een bepaalde kant loopt (Bram rechts), maar kan ook medisch zijn. Kijken hoe het maandag gaat.