Met Fien en een beetje met Bowie wil ik het speuren weer oppakken dus ben rond gaan kijken en informeren. Bij een hondenschool of in verenigingsvorm ben ik niet iets tegengekomen wat mij aanspreekt en ben verder gaan zoeken naar privé training. Nou heb ik iets gevonden wat mij zo op het eerste gezicht en gesprek heel erg aanspreekt. Het gaat dus om privé training (maximaal 2 honden maar zeker als het nog nieuw is voor de hond(en) zou 3 ook nog kunnen).
De training van ongeveer 1 uur tot anderhalf uur zal op ons en onze honden gegeven worden en er zijn een aantal speuronderdelen die aan de orde (kunnen) komen. Onderdelen wat het beste bij ons en onze honden past. Het daadwerkelijk lopen van een spoor aan de lijn, vlakterevieren (zoeken naar vermiste personen), sorteren en zo zijn er nog wat mogelijkheden.
Omdat het een vrij intensieve training is voor zowel hond als baas en je hond tussen de onderdelen pauze nodig heeft en bij het zoeken naar vermiste personen ook een slachtoffer nodig hebt is het niet heel erg handig om alleen te doen.
Daarom ben ik zoek naar iemand die dit ook erg leuk lijkt om samen met zijn of haar hond te doen. Die enthousiast is maar het ook serieus wilt insteken en ook iemand van waar je op aan kan en, niet geheel onbelangrijk, het moet klikken tussen de honden

Dussss, denk je 'goh, dat lijkt mij wel heel erg leuk om te doen en Tamara lijkt me ook wel een beetje een leuke meid dan staat mijn pb box open. Het gaat om, laten we zeggen, omgeving Hoogeveen-Beilen of n.o.t.k. en datzelfde geldt voor dagen/tijden. Verdere info zoals prijs e.d. volgt bij interesse.
Het lijkt wel een echte contact-advertentie