Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kobus vond behendigheid heel erg leuk! Ik ben van plan om volgende lente dit ook met hem te gaan doen. Wel op hobby-basis, voor wedtsrijden is hij bij lange na niet snel genoeg. Maar dat hoeft ook niet, als hij het maar leuk vindt!
Ik wil heel graag reddingshondenwerk met Izzie gaan doen. Niet helemaal nav de Doe Dag, want we hadden er al kennis mee gemaakt. Maar het heeft wel meegespeeld.
Zoek stok! schreef:Ik wil heel graag reddingshondenwerk met Izzie gaan doen. Niet helemaal nav de Doe Dag, want we hadden er al kennis mee gemaakt. Maar het heeft wel meegespeeld.
we zullen zien zondag, We zitten op puin dus neem veiligiheidsschoenen, werkhandschoenen en een veiligheidshelm mee!
Zoek stok! schreef:Ik wil heel graag reddingshondenwerk met Izzie gaan doen. Niet helemaal nav de Doe Dag, want we hadden er al kennis mee gemaakt. Maar het heeft wel meegespeeld.
we zullen zien zondag, We zitten op puin dus neem veiligiheidsschoenen, werkhandschoenen en een veiligheidshelm mee!
Handschoenen gaat lukken, maar schoenen en helm? O dear, die heb ik niet.
Handschoenen gaat lukken, maar schoenen en helm? O dear, die heb ik niet.
Helm heb ik wel voor je, stevige wandelschoenen, verhoogd, kan ook.
Jan, waar trainen jullie?
Zondag reed ik te paard en kwam 2 reddingsgroepen tegen, de vet's groep en de Keienberg. Ik weet niet van welke groep jij bent?
Jan, waar trainen jullie?
Zondag reed ik te paard en kwam 2 reddingsgroepen tegen, de vet's groep en de Keienberg. Ik weet niet van welke groep jij bent?
Nee, niets extra's.
Reddingshondenwerk lijkt me wel erg gaaf, maar daar heb ik momenteel gewoon de mogelijkheden niet voor.
Agility deed ik natuurlijk al met Caja.