ik weet niet in welke klasse ik hem moet/kan inschrijven. Hij is geboren op 1 November 2008. De show is op 5 April dan is hij toch al ouder dan 18 maanden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Paasshow
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
Paasshow
Ik ben Buffel aan het inschrijven voor de Paasshow maar mijn geheugen laat me even flink in de steek
ik weet niet in welke klasse ik hem moet/kan inschrijven. Hij is geboren op 1 November 2008. De show is op 5 April dan is hij toch al ouder dan 18 maanden
of reken ik nu verkeerd. HELP.
- doggyfun
- Erelid
- Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar
Re: Paasshow
Hoi,
Je rekent verkeerd
hij is dan 17 maanden.
Groetjes,
corina
Je rekent verkeerd
Groetjes,
corina
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik kom ook aan de 17 maanden (en 4 dagen).
Volgens mij kun je dan zowel in de jeugdklasse (9/18 maanden) als in de jonge hondenklasse (15-24 maanden) als ook in de open klasse (ouder dan 15 maanden) inschrijven. In de jeugdklasse wordt geen CACIB of RCACIB uitgereikt.
Volgens mij kun je dan zowel in de jeugdklasse (9/18 maanden) als in de jonge hondenklasse (15-24 maanden) als ook in de open klasse (ouder dan 15 maanden) inschrijven. In de jeugdklasse wordt geen CACIB of RCACIB uitgereikt.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Wat kan nog net?freskin schreef:Ja,hij is dan 17 maanden, dus het kan nog net
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
In de jeugdklasse inschrijven.LongFields schreef:Wat kan nog net?freskin schreef:Ja,hij is dan 17 maanden, dus het kan nog net
edit*toevoeging
Laatst gewijzigd door freskin op 24 feb 2010 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat werd toch niet gevraagd? Ik zie het niet staan in ieder geval.freskin schreef:In de jeugdklasse inschrijven.LongFields schreef:Wat kan nog net?freskin schreef:Ja,hij is dan 17 maanden, dus het kan nog net
-
Brigitte
- Zeer actief
Bedankt voor het rekenen allemaal haha ik wist het gewoon niet meer. Hmm wat zou ik dan doenLongFields schreef:Ik kom ook aan de 17 maanden (en 4 dagen).
-
Brigitte
- Zeer actief
Nee hoor dat heb je wel goed, daar zat ik ook aan te denken nlfreskin schreef:In de jeugdklasse inschrijven.LongFields schreef:Wat kan nog net?freskin schreef:Ja,hij is dan 17 maanden, dus het kan nog netIk was in de veronderstelling dat ze in de jeugdklasse wilde inschrijven
Maar dat heeft ze niet opgeschreven, dus verkeerd gelezen door mij
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Brigitte schreef:Bedankt voor het rekenen allemaal haha ik wist het gewoon niet meer. Hmm wat zou ik dan doenLongFields schreef:Ik kom ook aan de 17 maanden (en 4 dagen).
Volgens mij kun je dan zowel in de jeugdklasse (9/18 maanden) als in de jonge hondenklasse (15-24 maanden) als ook in de open klasse (ouder dan 15 maanden) inschrijven. In de jeugdklasse wordt geen CACIB of RCACIB uitgereikt.hij heeft al een JCAC en CAC gehaald nl.
tja, dan zou hij in de JK nog een JCAC kunnen behalen, maar daar heb je niet zoveel aan, die derde ( die nodig is voor het Jeugdkampioen) zul je niet meer tijdig halen dan.
ik zou goed naar hem zelf kijken, is hij volwassen genoeg voor de openklasse, dan daarin, anders de jonge honden kl., zo maak je iig kans op het CAC.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Als de Paasshow de enige show nog is waar hij in de Jeugdklasse staat, dan is de titel Jeugdkampioen niet meer haalbaar.
Daarvoor moet je 3x het JCAC hebben gekregen namelijk.
Dus dan zou ik hem denk ik in de jonge hondenklasse inschrijven. Dan is het voor de keurmeester op het eerste gezicht duidelijk dat het nog geen volwassen hond is. Ik schrijf meestal ook in de jhk in zo lang het kan, als de hond nog niet helemaal mooi uitgegroeid is en volwassen oogt. Want in de open klasse is toch vaak meer concurrentie, en een nog niet af zijnde jonge hond legt het bijna altijd af in die klasse tegen een volwassen hond van pak 'em beet 4 jaar.
Daarvoor moet je 3x het JCAC hebben gekregen namelijk.
Dus dan zou ik hem denk ik in de jonge hondenklasse inschrijven. Dan is het voor de keurmeester op het eerste gezicht duidelijk dat het nog geen volwassen hond is. Ik schrijf meestal ook in de jhk in zo lang het kan, als de hond nog niet helemaal mooi uitgegroeid is en volwassen oogt. Want in de open klasse is toch vaak meer concurrentie, en een nog niet af zijnde jonge hond legt het bijna altijd af in die klasse tegen een volwassen hond van pak 'em beet 4 jaar.
-
Brigitte
- Zeer actief
Het was de bedoeling om ook naar Groningen te gaan maar die keurmeester valt niet op dit type van Buffel. Heb haar nl gehad met Alano. Goes zou dan nog wel kunnen denk ik 17 April.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Ik ga je zoeken daar swa 
-
Wilm@
Als je drie keer een U1 voor zijn 18 maanden hebt gehaald dan ben je Nederlands Jeugdkampioen. Ik zou dus nog even in de Jeugdklas blijven en toch proberen om op de 1ste plaats te komen.
Zodra je Nederlands Jeugdkampioen bent, lever je je U1 kopie papieren in en krijg je daarvoor in de plaats van Raad van Beheer een CAC 'gratis' wat telt voor het Nederlands Kampioenschap. Aangezien je al één CAC hebt, zou ik proberen om op die manier aan de tweede te komen. Dan hoef je daarna nog maar 2 CAC's waarvan 1 CAC mag bestaan uit 1/4 punten.
Zodra je Nederlands Jeugdkampioen bent, lever je je U1 kopie papieren in en krijg je daarvoor in de plaats van Raad van Beheer een CAC 'gratis' wat telt voor het Nederlands Kampioenschap. Aangezien je al één CAC hebt, zou ik proberen om op die manier aan de tweede te komen. Dan hoef je daarna nog maar 2 CAC's waarvan 1 CAC mag bestaan uit 1/4 punten.
- Aiske
- Zeer actief
Als de Raad alle papieren heeft verwerkt en je wordt op een show NJK, dan krijg je automatisch een CAC-kaart thuis gestuurd.Wilm@ schreef:Als je drie keer een U1 voor zijn 18 maanden hebt gehaald dan ben je Nederlands Jeugdkampioen. Ik zou dus nog even in de Jeugdklas blijven en toch proberen om op de 1ste plaats te komen.
Althans ik vorig jaar wel voor Jelmer's NJK.
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Buffel was toch geen Ambull? Ben even vergeten wat hij ook alweer wel wasNanna schreef:Ik snap iets niet.
De AmBull is toch helemaal geen FCI erkend ras? Hoe kun je dan NL jeugdkampioen worden? Of is dat een onofficieel iets van de club?
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
ik ga ook waarschijnlijk, mijn tante schrijft op het laatste moment nog in met één van de hondjes
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik twijfel heel erg om vandaag nog snel in te schrijven. Het zit zo, ik kan meerijden met de fokker van James naar Leeuwarden, maar zij moet rond die tijd bevallen en het is dus niet zeker dat zij gaan. Ik zie het niet zo zitten om zelf het hele stuk te rijden, dus is er misschien iemand uit mijn omgeving of op de weg naar Leeuwarden die er wel heen gaat en met wie ik in geval van nood mee zou kunnen rijden??
Edit: toch de kleine man ingeschreven in de jeugdklasse, maar de vraag van back-up blijft
Edit: toch de kleine man ingeschreven in de jeugdklasse, maar de vraag van back-up blijft
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zouden heen, maar dit wordt hem helaas niet omdat onze Ayla dit weekend met haar achterpootje in een scherpe punt gelopen is
, met als gevolg zo'n 10 hechtingen en een hele kale achterpoot. Maar gelukkig konden we annuleren dmv van de DA rekening als bewijs, krijgen zelfs het geld retour met aftrek van 15 euro adm kosten. Opzich niet zo gek dachten we zo. Gelukkig durft ze er inmiddels ook alweer wat op te lopen en blijft ze keurig van de wond en haar mooie broekje af.
- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik heb barry net nog ingeschreven, hij is afgelopen zaterdag NL kampioen geworden maar eventueel een cacib kunnen we wel gebruiken en het is een spaanse km en ik ben wel heeeeel benieuwd wat zij van hem vindt 
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Ik heb Yana ingeschreven (al een tijdje geleden
) in de Tussenklasse.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
zullen we nieuwe vrienden dan samen ff los late in de hallen?Scooby schreef:Ik heb Yana ingeschreven (al een tijdje geleden) in de Tussenklasse.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Haha, ja dat lijkt me leuk!Podenji schreef:zullen we nieuwe vrienden dan samen ff los late in de hallen?Scooby schreef:Ik heb Yana ingeschreven (al een tijdje geleden) in de Tussenklasse.
Groetjes, Karen
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
-
Leane
Het is maar op 1 dag he ? Dus alle rassen eens bij elkaar te zien op 1 dag ?..
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Yep.Leane schreef:Het is maar op 1 dag he ? Dus alle rassen eens bij elkaar te zien op 1 dag ?..
WIj hebben niet ingeschreven, maar gaan uiteraard wel heen om te kijken.

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
ladybird schreef:Yep.Leane schreef:Het is maar op 1 dag he ? Dus alle rassen eens bij elkaar te zien op 1 dag ?..
WIj hebben niet ingeschreven, maar gaan uiteraard wel heen om te kijken.
Wij zijn er ook!
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wij hebben Koh I Noor ingeschreven. Laatste x puppyklasse. Haar broertje komt ook
.
Masai staat ingeschreven in de kampioensklasse. Eigenlijk kan ze er niets meer mee halen, maar ze mag mee om te oefenen. En ze vindt het zo leuk
.
Masai staat ingeschreven in de kampioensklasse. Eigenlijk kan ze er niets meer mee halen, maar ze mag mee om te oefenen. En ze vindt het zo leuk
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar