Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wedstrijdseizoen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Wedstrijdseizoen
bekend probleem hoor Suzan, moet eerlijk zeggen dat ik er ook zo over denk/dacht dus vandaar dat ik sinds 2 weken nu een medium to be puppie heb gekocht. Voortaan kijk ik dus met veel meer belangstelling naar de kleintjes.....
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Ikku natuurlijk nieuwsgierig....vertel vertel vertel wie wat waar ...yes puppy!Danielle schreef:bekend probleem hoor Suzan, moet eerlijk zeggen dat ik er ook zo over denk/dacht dus vandaar dat ik sinds 2 weken nu een medium to be puppie heb gekocht. Voortaan kijk ik dus met veel meer belangstelling naar de kleintjes.....

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik denk dat Simone er op doelt dat ik dan de anderen wel zie. Ik ken weinig mensen in de medium en small B1. Vandaar dat jij dus moet opschietensuzan25 schreef: Ergens irriteer ik me wel aan je opmerkingHet zal allemaal wel minder spectaculair zijn met kleine hondjes dan de Borders, Belgen en Aussen maar ik doe met Fenja net zo m'n best om goede resultaten te lopen.

Ik vind de small hondjes trouwens het allerleukste om te zien. Van die raketjes op pootjes, geweldig. Bij de large heb ik het wel gezien na tien Borders achter elkaar

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
- Contacteer:
ze is zwart-wit maar is geen BC (al denken velen van wel haha)
Danielle Boshouwers
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
heel goed Marije, inderdaad een Bi-black sheltie die al best goed luistert naar de naam Gadget!
Danielle Boshouwers
- SimoneA
- Zeer actief
Mmmm Suzan, vlgs mij stond er haha en een gezichtje achter mijn antwoord waardoor je de insteek (lijkt mij) had kunnen begrijpen.
Het gaat erom dat Linda in d'r eentje gezellig koffiedrinkt en wij aan het afspreken zijn. Wordt lastig samen koffiedrinken als je er niet tegelijk bent. Pff ben ik het toch nog aan het uitleggen....
Maar als ik iemand op z'n teentjes heb getrapt, mijn welgemeende excuses. Het heeft niks met de honden te maken.
Het gaat erom dat Linda in d'r eentje gezellig koffiedrinkt en wij aan het afspreken zijn. Wordt lastig samen koffiedrinken als je er niet tegelijk bent. Pff ben ik het toch nog aan het uitleggen....
Maar als ik iemand op z'n teentjes heb getrapt, mijn welgemeende excuses. Het heeft niks met de honden te maken.
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen, sorrySimoneA schreef:Mmmm Suzan, vlgs mij stond er haha en een gezichtje achter mijn antwoord waardoor je de insteek (lijkt mij) had kunnen begrijpen.

Het blijft niet leuk dat ze niet alle B1 honden bij elkaar doen, dus small, medium en large op één dag, lijkt mij veel leuker (en voor me zelf op den duur ook handiger dan kunnen Celtic en Fenja op één dag)
- suzan25
- Zeer actief
Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden met een kleintje te lopen. Ik vind hem in ieder geval een ontzettend leuk hondje in z'n doen en laten, en hij is mooiDanielle schreef:bekend probleem hoor Suzan, moet eerlijk zeggen dat ik er ook zo over denk/dacht dus vandaar dat ik sinds 2 weken nu een medium to be puppie heb gekocht. Voortaan kijk ik dus met veel meer belangstelling naar de kleintjes.....

-
- Zeer actief
- Contacteer:
het is een haar haha, maar verder dank voor je complimenten, ik ben er ook superblij mee. Maar ben inderdaad ook erg benieuwd na 20 jaar large honden, hoe het loopt met een kleintje.
Danielle Boshouwers
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
LeukDanielle schreef:heel goed Marije, inderdaad een Bi-black sheltie die al best goed luistert naar de naam Gadget!

Foto!

- suzan25
- Zeer actief
Oeps, sorry een haarDanielle schreef:het is een haar haha, maar verder dank voor je complimenten, ik ben er ook superblij mee. Maar ben inderdaad ook erg benieuwd na 20 jaar large honden, hoe het loopt met een kleintje.

Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent, zo eentje wil ik er ook later bij Fenja

-
- Zeer actief
- Contacteer:
moeder = Queen Fajah from Marmorea's Shelter
en vader = Dawnville When Lightning Strikes
Geen idee of er amerikaans bloed in zit, ik viel gewoon voor dit hondje, wilde eigenlijk perse een sable maar ja, dit kleine ding won me om haar pootje toen ze pas 3 weekjes was. Weken lang ingepraat op de fokker die haar zelf wilde houden en nu woont ze bij mij maar gaat Thea er wel misschien ooit mee fokken.
Geen idee of er amerikaans bloed in zit, ik viel gewoon voor dit hondje, wilde eigenlijk perse een sable maar ja, dit kleine ding won me om haar pootje toen ze pas 3 weekjes was. Weken lang ingepraat op de fokker die haar zelf wilde houden en nu woont ze bij mij maar gaat Thea er wel misschien ooit mee fokken.
Danielle Boshouwers
- suzan25
- Zeer actief
Dan is het een halfzusje van Fenja, ze hebben dezelfde vaderDanielle schreef:moeder = Queen Fajah from Marmorea's Shelter

Haar vader heeft inderdaad amerikaanse lijnen achter zich.
- suzan25
- Zeer actief
Het irriteerde me denk ik ook een beetje, omdat ik pas geleden voor mijn gevoel opvulling was van een workshop. Het was duidelijk dat ik daar beter met een Border oid had kunnen komenZoek stok! schreef:Ik denk dat Simone er op doelt dat ik dan de anderen wel zie. Ik ken weinig mensen in de medium en small B1. Vandaar dat jij dus moet opschietensuzan25 schreef: Ergens irriteer ik me wel aan je opmerkingHet zal allemaal wel minder spectaculair zijn met kleine hondjes dan de Borders, Belgen en Aussen maar ik doe met Fenja net zo m'n best om goede resultaten te lopen.
![]()
Ik vind de small hondjes trouwens het allerleukste om te zien. Van die raketjes op pootjes, geweldig. Bij de large heb ik het wel gezien na tien Borders achter elkaar![]()

Ikzelf vind de small en medium ook het leukste om te zien mede door de vele rassen, ze lopen toch allemaal weer anders. In de large vind ik dat er veel hetzelfde gehandeld wordt, dus vind ik het snel saaier worden.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Zonde dat mensen zo vastgeroest zitten. Alsof Shelties niet geweldig lopen.suzan25 schreef:Het irriteerde me denk ik ook een beetje, omdat ik pas geleden voor mijn gevoel opvulling was van een workshop. Het was duidelijk dat ik daar beter met een Border oid had kunnen komen![]()

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
- Contacteer:
nou dat hoop ik toch van wel, anders heb ik Gadget mooi voor niets aangeschaft....Zoek stok! schreef:Zonde dat mensen zo vastgeroest zitten. Alsof Shelties niet geweldig lopen.suzan25 schreef:Het irriteerde me denk ik ook een beetje, omdat ik pas geleden voor mijn gevoel opvulling was van een workshop. Het was duidelijk dat ik daar beter met een Border oid had kunnen komen![]()
Danielle Boshouwers
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb ook dit jaar een cyno licentie. Maar ja ... ik kan pas op 10 april en 2 mei mijn eerste A wedstrijden lopen. Dan mag ik toch hopen dat ik met mijn C hond wel mijn Utjes gehaald heb he?! Hihihi. Ik kan ook gewoon niet kiezen wat ik zal doen en doe dan maar alles, maar dat loopt wel eens spaak.... Ach en anders dan hebben we in ieder geval lol gehad. Ik loop nog steeds voornamelijk FHN voor de competitie en Cyno voor "d'r bij". Want ja, je zal maar een weekend je vervelen zeg haha
- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb ons opgegeven voor Assen, eerste cyno wedstrijd
En de dag er na is Boerakker van de FHN.
Niet ideaal, 2 wedstrijden achter elkaar, maar het is zo dicht bij, dat ik de kans niet wil laten schieten...
De betaling voor cyno Hoogeveen staat ook al klaar, nog zo'n thuis wedstrijd
En de dag er na is Boerakker van de FHN.
Niet ideaal, 2 wedstrijden achter elkaar, maar het is zo dicht bij, dat ik de kans niet wil laten schieten...
De betaling voor cyno Hoogeveen staat ook al klaar, nog zo'n thuis wedstrijd
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
http://www.droversroad.nl/