Het wordt gehouden in Asten.
Ozzy en zijn broer en zus zijn al weer ingeschreven

Moderator: moderatorteam
Volgens mij heb ik nog foto's van jou gemaaktJacqueline. schreef:Wij zijn al weer thuis , tegen 1uur waren we er weer.
jeetje wat was het daar klein zeg met zo veel honden.
Het was toch mijn laatste keer , hond vindt het geloof ik wel leuk maar baasje(ikke dus) vindt het niks.
Dat is het me niet waard om daar s'morgens zo vroeg voor op te staan.
Wij blijven vort dus lekker liggen s'zondags
Magic schreef:Was jij trouwens dat meisje dat regelmatig door die hond werd meegetrokken?
Tussen de 9 en 18 maanden 3 keer een U1 halen op een CAC show en je hondje is Nederlands Jeugd Kampioen.....moet lukken met jouw kanjertje!Magic schreef:Ja, 't was veel wachten, maar wel leuk.
En die eerste foto was tijdens het oefenen vooraf, toen was er nog niet zo heel veel afleiding.
We gaan nog een keer in Leiden showen binnenkort, en daarna pas weer als hij 9 maanden oud is en mee mag doen in de jeugdklasse. Zou leuk zijn als hij daar een mooie titel mee zou kunnen halen.
Misschien is het zijn manier van zeggen dat hij nog een beetje uit verhouding is als slungelLongFields schreef:Die term heb ik zelf nog nooit zien staan op een keurverslag, maar misschien bedoelen ze daarmee dat de ondervoet wat korter had mogen zijn? Dan zit de hak namelijk lager.